Fixed Anvil Repair Cost
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.20.4] [1.20.2] [1.20.1] [1.19.2] [1.18.2] [1.20] [1.19.4] [1.19.3] [1.19.1] [1.19] [1.18.1] [1.18] [1.17.1] [1.16.5] [1.12.2] [1.15.2] [1.14.4] [1.16.4] [1.16.3] [1.16.2] [1.16.1]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Serilum
Opis moda
Fixed Anvil Repair Cost to minimalistyczny mod, który wprowadza zmiany do kowadła w grze Minecraft. Dzięki niemu możesz ustawić stałą cenę naprawy przedmiotów, bez wzrostu kosztów wraz z poziomem. Możesz również określić ilość materiałów potrzebnych do naprawy i procentowy udział naprawy w zależności od działania. Konfigurowalny: (jak to skonfigurować?) repairCostLevelAmount (domyślnie = 3, min 0, max 100): Ilość poziomów potrzebnych do naprawy przedmiotu na kowadle. Wartość 0 zachowuje zachowanie standardowe. repairCostMaterialAmount (domyślnie = 1, min 0, max 64): Ilość materiału potrzebnego do naprawy przedmiotu na kowadle. Wartość 0 zachowuje zachowanie standardowe. percentRepairedPerAction (domyślnie = 0.3333, min 0, max 1.0): Procentowa naprawa przedmiotu za każdym razem. Domyślnie 33,33%, co oznacza, że 3 jednostki repairCostMaterialAmount w pełni naprawią dowolny przedmiot. Korzystanie z domyślnych ustawień, naprawa elytry: ------------------ Możesz swobodnie korzystać z tego moda w dowolnym pakiecie modyfikacji, o ile pobieranie pozostaje w ekosystemie CurseForge. Serilum.com zawiera przegląd i dodatkowe informacje o dostępnych modach. Komentarze są wyłączone, ponieważ nie mogę śledzić wszystkich stron dotyczących poszczególnych modów. W przypadku problemów, pomysłów, sugestii lub czegokolwiek innego, istnieje repozytorium Github. Dzięki! ✨🛠️ #Minecraft #Mod #FixedAnvilRepairCost