Artifacts
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.20.1] [1.19.4] [1.19.2] [1.18.2] [1.19.3] [1.18.1] [1.16.5] [1.17.1] [1.15.2] [1.16.4] [1.12.2] [1.16.1] [1.14.4]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
ochotonida
Opis moda
Artifacts to mod, który ma na celu uczynić eksplorację bardziej satysfakcjonującą, dodając różne potężne przedmioty, których nie można wytworzyć. Przedmioty dodane przez ten mod można znaleźć w skrzyniach w wirtualnych strukturach. Wszystkie artefakty można znaleźć tylko w kilku skrzyniach, więc wyruszaj i odkrywaj! Dodatkowo, dodano nową strukturę obozowiska podziemnego. W tych obozowiskach czasami pojawiają się mimiki zamiast skrzyń, które są niebezpiecznymi wrogami, atakującymi graczy, którzy zbliżą się zbyt blisko. Mimiki zawsze upuszczają losowy artefakt po zabiciu. Każdy przedmiot dodany przez ten mod ma unikalny model po założeniu. Pełny zestaw przedmiotów, ich opisy i miejsca, w których mogą się pojawić, można znaleźć w zakładce zdjęć. Często zadawane pytania Czy niektóre przedmioty są zbyt potężne, czy jest jakiś sposób, aby to zmienić? Mod Artifacts dodaje różne zasady gry, które pozwalają zmienić lub całkowicie wyłączyć efekty wszystkich przedmiotów dodanych przez mod. W wersjach dla Forge 1.19.2 i wcześniejszych większość tych opcji konfiguracyjnych znajduje się w konfiguracji serwera. W przeciwieństwie do plików konfiguracji klienta i wspólnych, pliki konfiguracji serwera znajdują się w folderze serverconfigs zapisów świata. Obecnie niemożliwe jest zapobieganie pojawianiu się konkretnych przedmiotów w skrzyniach bez tworzenia pakietu danych, ale możliwe jest zmienienie ogólnej rzadkości artefaktów, używając opcji konfiguracyjnych artifactRarity (dla przedmiotów w skrzyniach) i campsite count/mimicChance (dla mimik). Jak zmienić ilość slotów dla moich artefaktów? Jeśli używasz wersji Forge, możliwe jest zmienienie liczby slotów dla każdego typu za pomocą konfiguracji serwera Curios. Komenda /curios może również być używana do dodawania/usuwania slotów dla jednego konkretnego gracza. Jeśli chcesz zmienić slot, w którym można umieścić artefakt, będziesz musiał utworzyć pakiet danych i zmienić tagi przedmiotu, które określają typy slotów dla artefaktów. Więcej informacji na temat wszystkich tych czynności można znaleźć na wiki Curios. Jeśli używasz wersji Fabric, zmiana liczby slotów dla graczy wymaga utworzenia pakietu danych. Informacje na temat używanych formatów danych można znaleźć na wiki Trinkets. Jakiego moda używasz, aby umieścić artefakty na manekinach zbroi? To jest mod Curious Armor Stands. Czy wciąż mogę znaleźć artefakty, jeśli dodam ten mod do już wygenerowanego świata? Obozowiska i mimiki będą pojawiać się tylko w chunkach, które zostały wygenerowane po pobraniu moda. Nadal będziesz mógł znaleźć artefakty w nieotwartych skrzyniach w istniejących chunkach. [Forge] Kiedy próbuję otworzyć menu Curios, aby założyć moje artefakty, nic się nie dzieje. Niektóre wtyczki serwerowe mogą to powodować. Jeśli używasz wtyczek, sprawdź, czy ten problem występuje również w środowisku tylko dla Forge, zanim poprosisz o pomoc.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Artifacts
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
artifacts-fabric-9.0.5.jar | Fabric | 1.20.1 | |
artifacts-fabric-8.0.0.jar | Fabric | 1.19.4 | |
artifacts-1.19.2-5.0.3.jar | Forge | 1.19.2 | |
artifacts-1.18.2-4.2.2.jar | Forge | 1.18.2 | |
artifacts-1.19.3-6.0.4.jar | Forge | 1.19.3 | |
artifacts-1.18.1-4.0.3.jar | Forge | 1.18.1 | |
Artifacts-1.16.5-2.10.5.jar | Forge | 1.16.5 | |
artifacts-1.17.1-3.0.2.jar | Forge | 1.17.1 | |
Artifacts-1.15.2-2.5.3.jar | Forge | 1.15.2 | |
Artifacts-1.16.5-2.8.4.jar | Forge | 1.16.4 | |
Artifacts-1.12.2-1.2.3.jar | Forge | 1.12.2 | |
Artifacts-1.16.1-2.5.2.jar | Forge | 1.16.1 | |
Artifacts-1.14.4-2.5.1.jar | Forge | 1.14.4 |