Variable Spawner Hardness (Forge & Fabric)
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.20.4] [1.20.2] [1.20.1] [1.19.4] [1.20] [1.19.3] [1.19.2] [1.19.1] [1.18.2] [1.19] [1.18.1] [1.17.1] [1.18] [1.16.5] [1.16.4] [1.16.3] [1.16.2] [1.16.1]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Paint_Ninja
Opis moda
Variable Spawner Hardness (Forge & Fabric) to mod do Minecrafta, który sprawia, że niszczenie spawnerów trwa dłużej, zależnie od poziomu trudności, dodając nieco dodatkowego wyzwania. Dostępny dla Forge i Fabric w wersji MC 1.20.x/1.19.x/1.18.x/1.17.1/1.16.x. Możesz pobrać odpowiednie wersje dla swojej wersji gry i mod loadera tutaj. Domyślne twardości spawnerów na różnych poziomach trudności: Peaceful: Takie same jak w grze (5F) Easy: Jak end stone (9F) Normal: Jak skrzynie enderowe (22.5F) Hard: Jak starożytne odłamki (30F) Hardcore: Jak obsydian (50F) Możesz zniszczyć spawner dowolnym narzędziem, o ile nie użyjesz gołych rąk. Od wersji 1.3.0, twardości spawnerów są konfigurowalne w pliku konfiguracyjnym variablespawnerhardness-common.toml. Dzięki sponsorom GitHub za wsparcie moich wysiłków moddingowych, które motywują mnie do kontynuowania pracy nad projektami takimi jak Variable Spawner Hardness. (Brak sponsorów w chwili obecnej) 🔨🔥