Terrain Crystals
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
baileyholl2
Opis moda
Terrain Crystals to mod Minecraft, który pozwala graczom budować duże, stożkowate wyspy z kilku podstawowych biomów. Kryształy mogą przekształcać obecne biomów w nowe oraz dostarczać dekoracji charakterystycznych dla danego biomu. Mod został zaprezentowany przez Welsknighta! Obecnie obsługiwane są następujące biomy: Równiny - Może generować trawę, kwiaty oraz drzewa Brzoza lub Dąb. - Konwertuje biom na Równiny Pustynia - Tworzy różnej wielkości kaktusy i suchy krzaki - Konwertuje biom na Pustynię Mesa - Tworzy wyspę z warstwami utwardzonej gliny różnych kolorów oraz czerwonego piasku i kaktusów - Konwertuje biom na Mesę Tundra - Tworzy wyspę z ziemią, podzolem, szorstką ziemią i trawą z sosnami na powierzchni. - Konwertuje biom na Zimną Tundrę (pozwala na śnieg) Koniec - Tworzy wyspę z kamienia z końca z ruinopodobnymi strukturami z obsydianu. - Konwertuje biom na Koniec Nether - Tworzy wyspę z Netherrack, piaskiem dusz i żwirem. Może generować grzyby, jeśli jest wystarczająco ciemno. - Konwertuje biom na Piekło Wyspa Grzybów - Tworzy wyspę z Mycelium z czerwonymi i brązowymi grzybami z szansą na generowanie dużych grzybów. - Konwertuje biom na Wyspę Grzybów Kry - Tworzy wyspę z śniegu i kamienia z losowymi strukturami i filarami z zbitego lodu. Konwertuje biom na Kry Jungle - Tworzy wyspę z trawą i ziemią z szansą na generowanie krzaków dżunglowych, drzew, melonów i trawy. - Konwertuje biom na Dżunglę Bagna - Tworzy wyspę z trawą i ziemią z szansą na generowanie drzew i kwiatów. Może generować kałuże wody z szansą na generowanie złoża gliny, lilipada, piasku i trzciny. - Konwertuje biom na Bagna Sawanna - Roślinność przypominająca Równiny z Akacją i wysoką trawą. - Konwertuje biom na Sawannę Las Ciemnych Dębów - Gęsta roślinność z dużymi Dębami i wysoką trawą. - Konwertuje biom na Las Ciemnych Dębów Jak to działa: Platforma jest generowana pod graczem, a bloki generowane są w świecie od gracza na odległość jednego promienia we wszystkich kierunkach. Bloki zostaną umieszczone **tylko** tam, gdzie istnieje powietrze. Nie zniszczy żadnych bloków, jeśli przypadkowo rzuci się go w niepożądanym miejscu. Po utworzeniu koła, platforma zaczyna rozszerzać się w dół w stożkowatym kształcie z losowymi szansami na generowanie dodatkowych bloków tam, gdzie by ich nie było - co nadaje wyspie losowy kształt. Powierzchnia jest losowo pokryta różnymi szansami dekoracji lub bloków w zależności od wybranego typu biomu. Gdy powierzchnia zostanie umieszczona, biom zostaje zmieniony na typ biomu kryształu odpowiadającego każdemu blokowi powierzchni. Nie zmienia całego chunka na ten sam biom. Pozwala to na tworzenie naprawdę fajnych granic między biomami! Dekoracja i zmiany biomów zachodzą tylko na nowo wygenerowanych blokach powierzchniowych. Rzucenie go bez generowania nowej powierzchni nie spowoduje niczego! Przedmiot jest uszkodzony w zależności od liczby wygenerowanych bloków, nie liczby rzutów. Konfiguracja umożliwiająca włączenie generacji rudy i kamienia dla niższych warstw jest dostępna. Średnica, wytrzymałość, dekoracja, generacja rudy, warstwy kamienia i konwersja biomów są wszystkie konfigurowalne w plikach konfiguracyjnych, dając autorom paczek pełną kontrolę! Przykład generowania wyspy: Wsparcie dla modyfikowanych biotopów dodane w tej modyfikacji:
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Terrain Crystals
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
TerrainCrystals-1.0.8-universal.jar | 1.9 | ||
terrainCrystals-1.8.9-1.0.5.jar | 1.8.9 |