StartingInventory
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
bspkrs
Opis moda
Mod StartingInventory pozwala na dostęp do przedmiotów i bloków za każdym razem, gdy rozpoczynasz nowy świat, poprzez edycję pliku .txt lub wygodne komendy. Mod WYMAGA zainstalowania bspkrsCore: [media]]. Plik znajdziesz w .minecraft/config/StartingInventory/startingInventory.txt (.minecraft/mods/daftpvf/startingInventory.txt w wersjach przed 1.4.4.r01). Konfiguracja przedmiotów, z którymi zaczynasz: Metoda Prosta: 1. Rozpocznij nowy świat w trybie Kreatywnym. 2. Za pomocą Inwentarza Kreatywnego (lub NEI) dodaj przedmioty, które chcesz mieć na początku nowego świata do swojego inwentarza gracza (obsługiwane są tylko 36 głównych slotów inwentarza, sloty zbroi są ignorowane). 3. Gdy uzupełnisz swój inwentarz o przedmioty, których chcesz, zamknij swój inwentarz i wykonaj tę komendę: /startinginv save 4. Otrzymasz potwierdzenie, że twoje bieżące przedmioty zostały zapisane do pliku konfiguracyjnego. 5. Aby sprawdzić, czy plik jest poprawnie zapisany, wyczyść swój inwentarz i wykonaj tę komendę: /startinginv load 6. Przedmioty zapisane za pomocą /startinginv save zostaną umieszczone w twoim inwentarzu. UWAGA: Komenda /startinginv load wyczyści twój bieżący inwentarz przed dodaniem skonfigurowanych przedmiotów. Metoda Starsza/Trudniejsza: Możesz ręcznie dodać przedmioty na 3 sposoby: 1. Korzystając tylko z id: minecraft:jabłko = pojedyncze jabłko. 2. Korzystając z id i ilości, oddzielonych ,: 4, 128 = 1 stos kamienia (kod dodający przedmioty do skrzyni przycina go do maksymalnej wielkości stosu) 3. Korzystając z id, ilości i wartości uszkodzenia: 351, 10, 4 = 10 barwników lazurytu. Możesz użyć więcej linii dla większej ilości przedmiotów: 1, 20 257 = 20 bloków kamienia i 1 kilof żelazny. ID przedmiotów i bloków z modów są również akceptowane. 🌟🔧
Pobierz StartingInventory
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft |
---|