Mody do Minecraft Right ProjectExtended
ProjectExtended logo

ProjectExtended

ProjectExtended to mod, który dodaje do ProjectE funkcje, które prawdopodobnie posiadałby EE2, gdyby powstał w czasach współczesnych.


Downloads 659K pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 4 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

pupnewfster awatar

pupnewfster

Opis moda

ProjectExtended to mod dodający funkcje do ProjectE, które prawdopodobnie miałby EE2, gdyby został stworzony w dzisiejszych czasach. Obecnie zaimplementowane funkcje to: - Ograniczenie przedmiotów, które można skondensować lub nauczyć się - Latarnie interdycyjne (tylko 1.20.1+) - Tarcze z ciemnej i czerwonej materii Są to niezniszczalne wersje odpowiadające ich odpowiednikom z gry, które można łączyć z banerem, aby wyświetlić wzór z przodu. Obecnie nie ma zbyt wielu zaawansowanych funkcji w tarczach, ponieważ nie miałem dobrych pomysłów na dodawanie nowych elementów, biorąc pod uwagę, że tarcze z gry są już dość silne. Jeśli masz jakieś sugestie, śmiało zgłoś je na trackerze. - Trójzęby z ciemnej i czerwonej materii Mają one bardziej interesujące mechaniki niż ich odpowiedniki z gry. Każdy trójząb ma cztery tryby, które można zmieniać za pomocą skrótu zmiany trybu w ProjectE. Funkcje trybów są wymienione poniżej: - Normalny: Działa jak normalny trójząb z poziomem lojalności opartym na naładowaniu + 1. Wszystkie poniższe mody respektują ten poziom lojalności, z wyjątkiem riptide, ponieważ wówczas trójząb nigdy nie opuszcza ręki. - Kanałowanie: Podobnie jak zaklęcie kanałowania dla trójzęba z gry, ale spowoduje również wezwanie piorunów, nawet jeśli nie trafił żadnej jednostki. Liczba wywołanych piorunów to naładowanie + 1. Trójząb z ciemnej materii wymaga burzy z piorunami, podobnie jak trójząb z gry, ale trójząb z czerwonej materii może wezwać pioruny nawet gdy nie pada deszcz. Oba trójzęby mają koszt EMC wynoszący 64 za strzałę pioruna. - Riptide: Podobnie jak zaklęcie riptide dla trójząba z gry, ale poziom jest obliczany na podstawie naładowania + 1. Ponownie trójząb z ciemnej materii nadal ma te same ograniczenia co trójząb z gry, jeśli chodzi o jego użycie, a trójząb z czerwonej materii może używać riptide nawet gdy nie pada deszcz i użytkownik nie jest w wodzie. - Fala uderzeniowa: Tworzy falę uderzeniową po lądowaniu trójzęba (lub uderzeniu w jednostkę). Obrażenia zależne od obrażeń trójzęba, a wielkość obszaru efektu oparta na naładowaniu + 1. Uwaga: Te obrażenia obszarowe będą miały wpływ tylko na wrogie stworzenia. Planowane funkcje: Ponadto, ze względu na zmiany w API ProjectE, które ułatwiają dodawanie niestandardowych map EMC, planuję w przyszłości dodać mappery dla receptur maszyn różnych modów, które nie zawierają natywnej obsługi mapowania. Jeśli masz sugestie/żądania dodania wsparcia dla modów, stwórz sugestię na trackerze, a ja się tym zajmę, gdy tylko będę miał okazję. Znane błędy: - Istnieje drobny błąd polegający na zmianie ikony w pasku narzędzi, gdy rzuca się trójzębem z ciemnej lub czerwonej materii. To powód, dla którego obecnie wydaję ten projekt jako wersję beta, ponieważ nie jest to błąd uniemożliwiający grę, ale jest znany. (Naprawiono w wersji 1.16+)