Photoptics logo

Photoptics

Mod związany z instrumentami optycznymi.


Downloads 200K pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 8 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

jriwanek awatar

jriwanek

Opis moda

Photoptics to bardzo zaawansowany mod, który dodaje instrumenty optyczne do Minecrafta, takie jak teleskopy. Obecnie znajduje się we wczesnym etapie prototypowym. Wiele funkcji zostanie zastąpionych/dodanych/zmienionych, jak to zostało wspomniane w planowanych funkcjach. Mod ten dodaje lornetki i przenośne teleskopy. Podstawowe lornetki i teleskopy są dosłownie podstawowe. Można ich używać poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy i przybliżać/oddalać, wciskając klawisze +/- (znajdź sam recepturę, są wykonane z żelaza i szkła). Złote / Diamentowe (czerwone/zielone/niebieskie) lornetki i teleskopy pozwalają na bardziej zaawansowany widok. - Każdy z nich ma specjalne kolory. - Ich receptury używają złotych/diamentowych lingotów i bloków oraz czerwonego/zielonego/jasnoniebieskiego szkła (płytka). Ostateczne lornetki i teleskopy są dosłownie ostateczne w obecnej wersji. - Mają niewiarygodną moc powiększenia i zbierania światła, aby rozjaśnić Twój widok. - Dość drogie, ponieważ potrzebny jest perła końca/oko i stół do zaklęć jako składniki. System Nagród za Obserwację Zalecane jest (właściwie, niemal konieczne) posiadanie Stellar Sky do systemu nagród za obserwację. - Obserwowanie pewnych obiektów niebieskich za pomocą przenośnego teleskopu daje pewną nagrodę. - Naciśnięcie klawisza F (Shift+X na wersji 1.9.4) (domyślnie) podczas bezpośredniego patrzenia na obiekt to robi. - Nagrody są konfigurowalne, można edytować listę obiektów i komendy nagród, aby dostosować nagrody! Konfiguracja i Komendy - Możesz skonfigurować nagrody Powtarzalne z Czasem Oczekiwania lub Ograniczyć obserwację przez liczbę (np. Tylko dostępne 3 razy) za pomocą komend /observe setlimit, /observe resetcount, /observe setwait. Po prostu spróbuj ustawić je w komendach nagród - /observe setlimit ustawia limit liczby obserwacji dla gracza i obiektu. - /observe resetcont resetuje licznik obserwacji dla gracza. Pozwala to na nieskończenie powtarzalne obserwacje. - /observe setwait ustawia czas oczekiwania przed kolejną obserwacją. Czas można określić za pomocą jednostek d, s, t, gdzie każda oznacza dzień, sekundę, tick. - Komendy nagród mogą mieć te alternatywne parametry: - @p : obserwujący gracz - @o : ID obiektu niebieskiego, który jest obserwowany - @x, @y, @z : współrzędne x, y, z gracza Wymagania i Towarzysze Ten mod wymaga Stellar API jako zależności. Zaleca się posiadanie modu Stellar Sky do funkcji obserwacyjnych. (+ Proszę daj mi znać, jeśli są świetne towarzysze, którzy będą świetnie działać z Photoptics) Obrazy Użycie podstawowych lornetek: Połączenie z Stellar Sky: Filmy Prezentacje: Planowane Funkcje (Po przepisaniu Stellar API) - Przenośne teleskopy (Teleskopy, które można zamontować na statywie) zostaną dodane za kilka tygodni. - Dodany zostanie również teleskop w strukturze kopuły. - Modułowe lornetki i teleskopy. - Wydajność instrumentu optycznego będzie oparta na użytych materiałach, strukturze i poziomie tworzenia soczewek/luster. - Model będzie różnił się w zależności od użytych materiałów i badań nad konkretnymi materiałami. - Proces tworzenia soczewek/luster i poziom technologiczny gracza. - System zasilania oparty na świetle zostanie dodany. Różne długości fal będą używane do analizowania informacji ze nieba i będzie można je wykorzystać jako źródło energii. - Istnieć będzie kilka sposobów Obserwowania i Analizowania obiektów niebieskich. Ta badania nie tylko poprawią umiejętności gracza, ale także zainteresują zewnętrzne zasady i mogą spowodować kilka efektów. - Widoczne gwiazdy/obiekty niebieskie dadzą efekt graczowi po ich zbadaniu. (magnituda efektu będzie zależna od rodzaju obiektów, które gracz badał) - Będzie też mikroskopy do analizowania bloków/przedmiotów, co pozwoli graczom na stworzenie lepszych wyposażenia. - Ustawienie ostrości zostanie dodane znacznie później, ponieważ Minecraft praktycznie nie wspiera tych efektów wizualnych. (w szczególności, Shadery) 🌌🔭

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Photoptics #16098
Zrzut ekranu Photoptics #16099
Zrzut ekranu Photoptics #16100
Zrzut ekranu Photoptics #16101
Zrzut ekranu Photoptics #16102
Zrzut ekranu Photoptics #16103
Zrzut ekranu Photoptics #16104
Zrzut ekranu Photoptics #16105
Zrzut ekranu Photoptics #16106
Zrzut ekranu Photoptics #16107
Zrzut ekranu Photoptics #16108