Mythic Charms
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
masik16u
Opis moda
Mythic Charms to mod Fabric w grze Minecraft, który dodaje ponad 20 talizmanów, z których każdy nadaje graczowi unikalną zdolność. Możesz wyposażyć się w trzy talizmany jednocześnie (niektóre kombinacje mają nawet unikalne efekty). Mod wymaga Fabric API, Trinkets, owo-lib oraz opcjonalnie - REI lub EMI. Dodatkowo jest w nim przewodnik in-game - Charmicon, zawierający wszystkie kroki i przepisy. Mod Menu jest zalecane do dostępu do konfiguracji (możesz tam wyłączyć talizmany i kombinacje). Talizman zapewnia graczowi efekt wolnego spadania po 0.5s i kończy się po 2s (wystarczająco czasu, aby bezpiecznie spaść z około 20 bloków). Efekt nie będzie działał podczas skradania się. Dodaje graczowi trwały efekt odporności na ogień (20s), ale czas odnawia się tylko gdy gracz nie płonie (podobnie do hełmu żółwia). Daje graczowi możliwość łamania każdego łamiącego się bloku używając tylko gołej dłoni. Zapewnia graczowi możliwość patrzenia na endermana bez wywoływania agresji oraz podczas walki bez wywoływania losowych teleportacji. Przyspiesza wzrost upraw w promieniu dwóch bloków wokół gracza. Wzmacnia prędkość gracza podczas skakania i biegania, ale dodaje dodatkowe zmęczenie. Zapobiega pojawianiu się fantomów tylko dla gracza, nawet jeśli są w pobliżu, zignorują gracza. Zwiększa wysokość skoku gracza i bezpieczną wysokość, z której pozostają bez uszkodzeń o jedną jednostkę, ale dodaje dodatkowe zmęczenie. Daje graczowi możliwość poruszania się pod wodą jak na powierzchni, ale nie umożliwia oddychania pod wodą. Zachowuje grawitację gracza, pozwalając im stać w powietrzu lub skakać w niebo. Efekt nie będzie działał podczas skradania się. Przyciąga przedmioty do gracza w promieniu dwóch bloków. Zwiększa wysokość kroku gracza do jednego bloku, pozwalając im pokonywać przeszkody z łatwością (jak konie), ale dodaje dodatkowe zmęczenie. Przyciąga zwierzęta do gracza, jakby trzymał ulubione jedzenie stworzeń, gdy gracz nie skrada się. Gracz może otworzyć skrzynię z siedemdziesięcioprocentowym prawdopodobieństwem, że nie wywoła agresji ze strony piglinów. Zwiększa obrażenia ataku gracza w miarę spadku zdrowia, osiągając trzykrotnie większe niż normalne obrażenia, gdy mają tylko pół serca. Zadaje obrażenia pobliskim mobom, gdy gracz zostanie zraniony, o połowę mniej intensywne, do maksymalnie trzech serc obrażeń, ale gracz otrzymuje dodatkową ćwiartkę obrażeń. Sprawia, że zaklęcia są losowe za każdym razem, gdy gracz interaktywuje z stołem zaklęć, wymieniając jedno poziom. Daje graczowi możliwość unikania nadchodzących pocisków z dużym prawdopodobieństwem, ale otrzymuje dodatkową ćwiartkę obrażeń. Daje graczowi odporność na odrzucenie lub pchanie, ale otrzymuje dodatkową ćwiartkę obrażeń. Creeperzy w promieniu trzech bloków wokół gracza nie będą niszczyć bloków. Daje graczowi możliwość poruszania się bez wywoływania Skulk Sensorów podczas chodzenia (tylko chodzenia). Każdy talizman ma dwie wersje: kruchą i niezniszczalną. Kruche talizmany pękają po śmierci gracza, pozostawiając zniszczony talizman. Niezniszczalne talizmany nie pękają po śmierci i nie mogą być spalone (jak netherite). Wędrowni handlarze mogą sprzedać ci kruche talizmany za zniszczone oraz pewną ilość szmaragdów. Efekt wolnego spadania kończy się po 3s (było 2s), ale dodaje dodatkowe zmęczenie na ostatni 1s. Dłuższy czas trwania efektu odporności na ogień w miarę spadku zdrowia. Automatyczne wytapianie wszystkiego, co wydobyte (gołą dłonią). Normalna prędkość wydobycia pod wodą (gołą dłonią). Normalna prędkość wydobycia w powietrzu (gołą dłonią). Prędkość wydobycia zwiększa się w miarę spadku zdrowia (gołą dłonią). Skakanie po ziemi uprawnej nie jątrzy jej. Zwiększona prędkość i wysokość skoku o +0.5 bloku, dodaje dodatkowe zmęczenie. Prędkość zwiększa się w miarę spadku zdrowia. Skradanie się nie wyłącza efektu wolnego spadania. +0.5 bloku wysokości kroku. Stawia moby wokół w ogniu, ale zadaje dwa razy mniej obrażeń. Obrażenia zwiększają się w miarę spadku zdrowia. Możliwość skakania bez wywoływania Skulk Sensora. Mod dodaje nowy blok o nazwie Stołek Rezonansowe, który jest niezbędny do wytwarzania i ulepszania talizmanów. Aby rozpocząć, będziesz potrzebował samego Stołka Rezonansowego, Pierścienia Rezonansowego wyposażonego w slot pierścienia na amulety, bloku lazurytu umieszczonego pod stołkiem, wymaganych składników talizmanów (po prostu kliknij prawym przyciskiem myszy lub rzuć na stolik), aby ukończyć proces wytwarzania, będziesz musiał wylać (prawy przycisk myszy) butelkę doświadczenia na wierzch. Butelki z doświadczeniem można zdobyć, tworząc je z kawałków doświadczenia, które mają szansę na upadek, gdy pojawią się kulki doświadczenia (kawałka nie pojawi się, jeśli jest więcej niż 10 mobów wokół, wartość może być zmieniona w konfiguracji). Wszystkie rzemiosła w module można zobaczyć w przewodniku in-game Charmicon lub za pomocą modów REI lub EMI. Możesz wesprzeć mnie i ten mod, wpisując swoje pomysły na nowe talizmany i kombinacje w komentarzach lub możesz kupić mi kawę na KoFi. Lokalizacja - Angielski - Ukraiński - Brazylijski portugalski przez JosePi - Włoski przez Zano1999 cupidFrostik do testowania i cała społeczność Fabric (zagraj w Hollow Knight).
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Mythic Charms
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
mythic_charms-fabric-1.20.1-0.7.0.jar | Fabric | 1.20.1 | |
mythic_charms-fabric-1.20.2-0.3.0.jar | Fabric | 1.20.2 |