Mody do Minecraft Right More Swords Legacy
More Swords Legacy logo

More Swords Legacy

Dziedzictwo More Swords

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.20.4] [1.20.1] [1.20.2] [1.12.2]


Downloads 802K pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 5 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

DarkhaxDev awatar

DarkhaxDev

Opis moda

More Swords: Legacy to wierna rekonstrukcja oryginalnego moda More Swords. Miecze w tym modzie bazują na motywach i elementach w Minecraft i dają graczom alternatywy dla standardowych mieczy diamentowych/netherytowych. Mod ten zawiera 9 oryginalnych mieczy wraz z ich 18 charakterystycznymi zaklęciami. Kolejne 8 oryginalnych mieczy zostało przywrócone w ramach zadania Relikty Przeszłości. Statystyki Miecza i Informacje Ta sekcja zawiera statystyki każdego z głównych mieczy wraz z opisami ich zaklęć. Należy pamiętać, że ten mod pozwala graczom, pakietom modyfikacji i serwerom konfigurować wiele aspektów modu. Poniższe informacje opisują jedynie bazowy mod bez żadnych zmian ani edycji. [emoji] Dawn Star Obrażenia: 6 Szybkość: 1.7 Wytrzymałość: 1280 Zapłon (1-3): Ataki zadają dodatkowe obrażenia ogniowe i podpalają moby na krótki czas. Iskry (1): Ataki odepchną pobliskich wrogów i podpalą ich. Miecz Wampirego Obrażenia: 6 Szybkość: 1.8 Wytrzymałość: 812 Uczta (1-3): Ataki mają szansę przywrócić część wytrzymałości broni. Witalność (1): Kliknięcie prawym przyciskiem myszy pochłonie 20% całkowitej wytrzymałości w zamian za potężne, krótkotrwałe wzmocnienia. Gladiolus Obrażenia: 6 Szybkość: 1.8 Wytrzymałość: 650 Trujący Aspekt (1-3): Ataki mogą zatruć cel. Absorpcja (1): Ataki mają szansę uzupełnić Twój głód i nasycenie. Miecz Smoka Obrażenia: 7 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 1280 Ostry Brzeg (1-3): Ataki zadają większe obrażenia. Pogarda (1): Znacznie zwiększa bazowe obrażenia ataku w wymiarach poza światem gry. Miecz Oka-Końca Obrażenia: 7 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 1580 Impuls Endera (1-3): Kliknięcie prawym przyciskiem myszy pozwala użytkownikowi przemieścić się w miejsce, na które patrzy. Impuls Endera (1): Użytkownik może losowo teleportować się, gdy zostanie zaatakowany. Miecz Krystaliczny Obrażenia: 5 Szybkość: 1.8 Wytrzymałość: 512 Chciwość (1-3): Ataki mają szansę upuścić kulkę EXP. Mądrość (1): Ataki zadają więcej obrażeń w zależności od poziomu EXP użytkownika. Krawędź Lodowa Obrażenia: 6 Szybkość: 1.5 Wytrzymałość: 750 Zamrożony Aspekt (1-3): Ataki zadają dodatkowe obrażenia mrozem i mają szansę spowolnić cel. Fala Mrozu (1): Ataki mają szansę zadawać obrażenia mrozem pobliskim wrogom i spowalniać ich. Ochrona Eteryczna Obrażenia: 9 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 1800 Wzniesienie (1-3): Ataki wysyłają cel w górę. Łaska Nieba (1): Chroni użytkownika przed obrażeniami z upadku i spowalnia ich upadanie. (shift, aby wyłączyć) Upiór Bane Obrażenia: 9 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 1800 Rozkład (1-3): Ataki mają szansę nałożyć efekt głodu i wyczerpania na cel. Pożeranie Cieni (1): Ataki mają szansę nałożyć efekt ślepoty i wyczerpania na pobliskich wrogów. Relikty Przeszłości Relikty to miecze z historii oryginalnego moda, które zostały usunięte w pewnym momencie. Chociaż istnieje kilka powodów ich usunięcia, są one ważną częścią historii modu i są nostaliczne dla wielu fanów. Zadanie Relikty Przeszłości pozwala graczom powrócić do tej historii poprzez wyzwania oparte na historii i designie każdego relikty. Czy uda ci się je wszystkie zebrać? Ta sekcja zawiera statystyki dla każdego relikty i informacje na temat tego, jak można je zdobyć. Należy pamiętać, że te informacje opisują jedynie bazowy mod i nie uwzględniają żadnych zmian konfiguracyjnych. [emoji] Miecz Wodny (Relikty) Obrażenia: 3 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 500 Zadanie: Przypłynięci mają bardzo rzadką szansę dzierżyć ten starożytny miecz. Chociaż ostrze stało się tępe, resztki jego mocy mistycznej obdarzyły przypłyniętych, nadając im większą siłę, zdrowie i odporność na obrażenia. Miecz Lawowy (Relikty) Obrażenia: 3 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 500 Zadanie: Szkielety z wyziewami mają bardzo rzadką szansę wyposażyć ten starożytny miecz. Chociaż moce tego miecza zamarły dawno temu, szkielety z wyziewami wciąż zdają się pragnąć tego relikty i będą go zaciekle bronić. Miecz Nieskończoności (Relikty) Obrażenia: 3 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 650 Zadanie: Ten miecz był kiedyś dzierżony przez legendarnych rycerzy. Podczas eksploracji podziemi istnieje bardzo rzadka szansa, że możesz napotkać jednego z tych rycerzy, który został ożywiony jako zombie. Miecz Mistrza (Relikty) Obrażenia: 5 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 700 Zadanie: Ten legendarny miecz był przekazywany z pokolenia na pokolenie przez wieki. Podczas eksploracji w lesie możesz napotkać poprzedniego dzierżawcę, który spotkał się z okropnym losem. Jeśli udowodnisz swoją wartość, pokonując go w walce, może przekazać ci miecz. Nóż do Ciasta (Relikty) Obrażenia: 2 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 150 Zadanie: Ta dziwaczność była kiedyś używana podczas starożytnych świąt i festiwali. Chociaż dokładne znaczenie i cel tego relikty zostały zapomniane, wciąż pojawiają się na sprzedaż w sklepach wędrownego handlarza od czasu do czasu. Klucz Miecza (Relikty) Obrażenia: 4 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 400 Zadanie: Te miecze pochodzą z królestwa, które upadło po bombardowaniach napadów maruderów. Możesz odzyskać jedno z tych relikty, zatrzymując jedno z ich bezsercowych napadów. Miecz Blaze (Relikty) Obrażenia: 3 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 350 Zadanie: Te miecze zostały wykute w płomieniach netheru przez starożytną cywilizację. Pigliny często mylą rękojeść z złotem i będą szukać tych relikty w opuszczonych terenach netheru. Jeśli masz szczęście, możesz wynegocjować jedno. Arka Adminium (Relikty) Obrażenia: 8 Szybkość: 1.6 Wytrzymałość: 1024 Zadanie: Ten miecz jest często przedstawiany w starych mitach i bajkach. Często opisywany jest jako broń straszliwego zniszczenia używana przez tyranów i królów. Chociaż nie ma dowodów na istnienie tego miecza, to nie powstrzymuje plotek i spekulacji. Być może kiedyś go znajdziesz. Moduły rekomendowane i kompatybilność Następujące moduły są zalecane, ponieważ mają wbudowaną kompatybilność z tym modu lub świetnie współpracują ze sobą. Just Enough Items - Wyświetla wszystkie receptury rzemiosła w grze. Enchantment Descriptions - Dodaje opisy zaklęć do ich podpowiedzi. Tool Stats - Wyświetla dodatkowe statystyki o narzędziach i broniach na ich podpowiedziach. Anvil Repairing - Pozwala naprawiać kowadła za pomocą żelaza zamiast tworzyć nowe. ToolTipFix - Naprawia długie podpowiedzi przedmiotów, które nie zawijają się. Przydatne tylko na Fabric. Konfigurowanie Ten mod pozwala na konfigurowanie wielu rzeczy. Większość opcji można znaleźć w pliku msmlegacy.json, który zostanie wygenerowany w folderze config po uruchomieniu gry przynajmniej raz z zainstalowanym modu. Poniższe jest powierzchniowe wyjaśnienie właściwości konfiguracyjnych. Wydarzenia związane z Reliktami Te opcje dotyczą zadania Relikty Przeszłości. Pozwalają one na wyłączenie każdego zdarzenia lub dostosowanie szansy jego wystąpienia. Istnieją także opcje związane z samym wyzwaniem, na przykład możesz zmienić ilość pancerza, obrażeń i zdrowia, aby nadać przypłyniętym, którzy pojawiają się z reliktem miecza wodnego. Statystyki Miecza Te opcje pozwalają na modyfikację podstawowych statystyk mieczy, takich jak wytrzymałość, obrażenia ataku i szybkość uderzenia. Istnieją także opcje dla niszowych statystyk, takich jak poziom zbierania i szybkość kopania, które są używane tylko w określonych okolicznościach. Zaklęcia Ta sekcja pozwala na modyfikację podstawowych właściwości każdego zaklęcia oraz niektórych właściwości związanych z jego efektem. Właściwości o terminie per_level będą mnożone przez poziom zaklęcia. Jeśli określisz tablicę zamiast konkretnej wartości, poziom zamiast tego użyje odpowiadającej wartości w tablicy lub najbliższej wartości. Na przykład, jeśli zdefiniujesz wartość jako [1, 3, 5], zaklęcie na poziomie 2 użyje wartości 3, ponieważ jest to drugie wejście. Zaklęcie na poziomie 10 użyje wartości 5, ponieważ jest to najbliższa dostępna wartość. Chociaż ogólnie rzecz biorąc, negatywny poziom jak -5 użyje pierwszej wartości. Materiały Naprawcze Materiały naprawcze są definiowane za pomocą tagów przedmiotów, umożliwiających łatwe dodawanie lub usuwanie materiałów naprawczych w niestandardowych pakietach danych. Ścieżka dla tych tagów to data/msmlegacy/tags/items/repair/ po ID miecza. Na przykład ścieżka dla Dawn Star będzie to data/msmlegacy/tags/items/repair/dawn_star.json Kompatybilność Przedmiotów z Zaklęciami Zaklęcia dodane przez ten mod zazwyczaj są kompatybilne tylko z mieczami, z którymi są powiązane. Możliwe jest umożliwienie innym przedmiotom korzystania z zaklęć za pomocą tagów. Chociaż większość zaklęć może działać dobrze z dowolnym przedmiotem, są pewne zaklęcia, takie jak Ender Pulse lub Vitality, które będą działać tylko wtedy, gdy zostaną użyte na mieczu dodanym przez ten mod. Ścieżka dla tych tagów to data/msmlegacy/tags/items/compatibility/compatible_with_ po ID zaklęcia. Na przykład data/msmlegacy/tags/items/compatibility/compatible_with_sparks.json jest używane dla przedmiotów kompatybilnych z zaklęciem iskry. Kompatybilność Zaklęć Zaklęcia dodane przez ten mod powinny być kompatybilne z większością vanilla i modowanych zaklęć, jednak mogą wystąpić sytuacje, w których chcesz zapobiec temu, aby dwa zaklęcia były na tym samym narzędziu razem. Można to zrobić za pomocą tagu zaklęcia. Ścieżka dla tego tagu to data/msmlegacy/tags/enchantments/compatibility/incompatible_with_ po ID zaklęcia. Na przykład zmodyfikujesz zaklęcie chciwości za pomocą data/msmlegacy/tags/enchantments/compatibility/incompatible_with_greed.json. Inne Tagi Datapack Ten mod używa tagów, gdzie to możliwe, aby dać jeszcze więcej opcji tym, którzy chcą skonfigurować mod. Poniższa lista zawiera wszystkie te różne tagi i ich zastosowania. scorn_inactive_types - Lista wymiarów, w których zaklęcie pogardy nie będzie aktywowane. Domyślnie obejmuje to typ wymiaru w vanilla. Pełna ścieżka to data/msmlegacy/tags/dimension_type/scorn_inactive_types.json. can_heroes_shade_spawn - Lista biomów, w których próba relikty Miecza Mistrza może wystąpić. Domyślnie obejmuje wszystkie lasy i tajgi. Pełna ścieżka to data/msmlegacy/tags/worldgen/biome/can_heroes_shade_spawn.json. Podobał ci się mod i chcesz mnie wesprzeć? Śledź mnie na Twitterze Dołącz do mojego Discorda Wsparcie na Patreon Sprawdź moją stronę internetową Ten projekt sponsorowany jest przez Nodecraft. Użyj kodu DARKHAX na 30% zniżki na pierwszy miesiąc usługi!