Immersive Intelligence
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.12.2]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Pabilo8
Opis moda
Immersive Intelligence to dodatek do Immersive Engineering dla wersji 1.12.2. Należy pamiętać, że mod jest nadal w fazie rozwoju. Wiele zaplanowanych funkcji nie jest w pełni zaimplementowanych. Zawartość moda jest podzielona na 4 kategorie: Dane i Elektronika. Ta kategoria dodaje system danych, który pozwala graczowi przesyłać sygnały w sieci danych za pomocą pakietów zmiennych. Istnieje wiele maszyn wieloblokowych, które pozwalają na odczytywanie, zapisywanie, modyfikowanie, przesyłanie i odbieranie danych, co pozwala na ulepszoną, bardziej precyzyjną wersję czerwieni. Wiele urządzeń z moda wykorzystuje dane, często jako sposób ich konfigurowania (np. wieloblok fabryki amunicji lub dystrybutor chemiczny) lub jako sposób wydawania poleceń (np. wkładki lub prasa drukarska). Immersive Intelligence zmienia również domyślny sposób produkcji obwodów (można to wyłączyć w konfiguracji) i dodaje dwa nowe poziomy - zaawansowane i procesorowe obwody. Logistyka. Ta kategoria zawiera różne urządzenia ułatwiające transfer przedmiotów i płynów. Obejmuje wkładki - mechaniczne ramiona, które mogą podnosić i upuszczać przedmioty, skrzynie powietrzne - skrzynie na linach rozprowadzane za pomocą kopalni, pakowacz - maszyna, która szybko pakuje przedmioty do skrzyń lub nabojów do magazynków karabinowych i inne małe narzędzia. Ta kategoria będzie rozwijana w przyszłości systemem logistycznym zasilanym przez przewijaki, komputery, drony i półki. Wojna. Ta kategoria skupia się na walce - zarówno obronnej, jak i ofensywnej. II wprowadza uniwersalny System Amunicji. System pozwala na produkcję amunicji (naboje, pociski, granaty i miny) wykonane z niestandardowych składników. Chcesz przebić stalową ścianę swoim pistoletem? Zastosuj rdzeń z wolframu lub uranu. Chcesz trochę eksplozji - użyj RDX. Może chcesz spalić swoich wrogów żywcem? Nie ma problemu, dodaj trochę białego fosforu do swoich pocisków. Inną częścią systemu pocisków jest dodanie uszkodzeń blokowych. Każdy pocisk może uszkodzić blok, przeniknąć przez niego lub odbić się od niego. Mod dodaje również wiele nowych broni. Pistolet maszynowy doskonale sprawdza się w walce z bliska i można go ulepszyć, aby pasował do określonej roli. Można do niego dołączyć tłumik do działań potajemnych, drewniany kolbę można zamienić na składaną, można również dołączyć bagnet. Karabin maszynowy to statyczna broń obronna. Może obezwładnić wroga za osłoną i jeśli zdecydują się na atak frontalny - rozerwać ich automatycznym ogniem. Broń można zamontować na trójnogu, dołączyć osłony ochronne, podłączyć pas do nabojów z klatki amunicyjnej, a lufy można zamienić na wodne lub o wysokiej szybkości ognia. Moździerz to przenośna broń artyleryjska używana do strzelania do celów na średnim zasięgu pośrednio. System amunicji pozwala tworzyć niestandardowe pociski do niego, co czyni go bardzo uniwersalnym: może strzelać racami oraz amunicją zapalającą i wybuchową. Lekki haubica to armata artyleryjska wymagająca 2 członków załogi do obsługi - jeden to załadowywacz, a drugi dowódca. Może być holowana przez motorower, co czyni ją bardzo mobilną średniozasięgową bronią pośrednią. Artyleryjska haubica to ciężki wieloblok, który pozwala strzelać do celów z odległości do 4000 bloków z dużą precyzją! (od wersji 0.2.2) Wymaga maszyn danych do wydawania mu poleceń, co czyni go zautomatyzowaną, długodystansową bronią wsparcia. Stanowisko to ciężki obronny wieloblok wieży, który pozwala zamontować na nim jedną z broni. Broń obejmuje: Gniazdo karabinowe - automatyczna broń zapewniająca dużą ilość tłumienia i szybką śmierć dla tych, którzy odważą się zbliżyć do niej ciężki railgun - precyzyjna broń przeciwpancerna strzelająca prętami railgunowymi lub granatami, przenikająca większość ścian ciężki chemthrower - dwulufowy chemthrower z znacznie zwiększonym zasięgiem, idealny do walki ze stadem wrogów autocannon - automatyczna platforma z czterema lufami do obrony przed wrogami naziemnymi i powietrznymi tesla coil - podobnie jak domyślna cewka tesli, ale zdolna do celowania w wielu wrogów jednocześnie przy znacznie wyższym napięciu counter-projektile defense system (cpds) - zaawansowana, sterowana komputerowo broń chroniona przez ciężką wieżę i zaprojektowana do eliminowania celów powietrznych, w tym pociski artyleryjskie infrared observer - broń używana do skanowania dużej powierzchni w poszukiwaniu wrogów i przesyłania ich współrzędnych do innych wież przez system danych ma skomplikowane filtry i oferuje wiele konfiguracji do przechowywania. Może również wysyłać wykryty cel (lub kilka celów w przypadku obserwatora IR) do ataku innych wież lub do przetwarzania przez maszyny danych, które ustawisz. Oprócz broni, mod dodaje także granaty ręczne i railgunowe, miny lądowe i morskie oraz detektory min, radiowe ładunki wybuchowe sterowane danymi i wiele więcej. W przyszłości ta kategoria zostanie rozbudowana o drony bojowe i silosy rakietowe. Wywiad. Kategoria ta skupia się na szpiegostwie, infiltracji, sabotażu i rozpoznaniu. Obejmuje maszyny używane do automatycznego wykrywania wrogów i sojuszników - radar i obserwator podczerwieni oraz ręczne wykrywanie - lornetki i trójnóg peryskopowy. Metody przeciwności są również uwzględnione: lekka zbroja inżynierska może Mod rozszerza także generację rudy, dodając wolfram, platynę i dwie nowe rudy z piekła. Dodaje również nowy system napędu obrotowego z użyciem pasków, kół silnikowych i skrzyń biegów, wieloblok tartaku, 4 nowe głowice wiertnicze i (eksperymentalne, użyj komendy /summon) motorower i holowaną artylerię polową. Należy pamiętać, że mod nie jest jeszcze ukończony i obecnie jest w fazie beta.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Immersive Intelligence
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
immersiveintelligence-0.3.0.jar | Forge | 1.12.2 |