Integrated Dungeons and Structures
Kategorie modów
Twórcy modów
CraisinLord
Opis moda
Integrated Dungeons and Structures to mod, który dodaje szczegółowe struktury z użyciem bloków i mobów z Quark, Alex's Mobs i Create, z opcjonalną integracją z wieloma innymi modami. Zmęczyłem się instalowaniem modów strukturalnych do paczki i przemierzaniem świata, tylko po to, aby znaleźć przedmioty z vanilli i brak trudności. Uwielbiam szczegółowe budowle i maszyny Create, dlatego postanowiłem stworzyć mod, który dodaje dokładnie to, czego mi brakowało. Piękne i wyzwanie pełne lochów i struktur z pełną integracją do wielu podstawowych forge modów. Jeśli jesteś nowy w tym modzie, gorąco polecam znalezienie Labyrinth, Tinker's Workshop, Ancient Mines lub Pillager Fortress i przejście przez nie. Te struktury zajęły najwięcej czasu na zbudowanie, ale są naprawdę bardzo zabawne i satysfakcjonujące. Powodzenia! Sprawdź inne moje mody! Integrated Stronghold Integrated Villages (już niedługo) Konfiguracja i opcjonalna integracja: Dla wersji 1.16 Edytuj pliki konfiguracyjne IDAS automatycznie wykryje, czy zainstalowany jest Ice and Fire i zmieni trofea i moby struktur Dla wersji 1.18 i nowszych Aby włączyć integrację z BOP, pobierz ten datapack. Aby włączyć Alexs Mobs zintegrowane, pobierz ten datapack Aby skonfigurować cokolwiek innego, pobierz ten datapack Aby zmienić częstotliwość pojawiania się zmień odstęp i odległość w zestawach struktur. Odstęp to średnia odległość między dwoma sąsiednimi próbami generowania. Wartość między 0 a 4096 Odległość to minimalna odległość w kawałkach między dwoma sąsiednimi próbami. Wartość między 0 a 4096. Nie może być większy niż odstęp Aby edytować biomy, edytuj pliki biomi w tagach/worldgen/biome/has structure Aby wyłączyć struktury, usuń wszystkie biomy z ich listy tagów lub podnieś odstęp i odległość do bardzo wysokich liczb Aby poprawić kompatybilność z innymi modami strukturalnymi, dodaj struktury do listy "zestaw struktur do uniknięcia" w każdym z plików worldgen/configured_structure_feature Uwaga: Korzystając z modów datapack global, jeśli korzystasz zarówno z pakietów danych BOP i konfiguracyjnych, musisz ręcznie upewnić się, że pakiet danych do integracji jest powyżej pakietu danych konfiguracyjnych. Funkcje i planowane funkcje: Ponad 50 unikalnych i szczegółowych struktur w Wymiarze Nadziemnym i Nether, w tym: - 20 unikalnych małych i szczegółowych struktur budowlanych, takich jak obozowiska, targi, nory zwierząt i wiele innych - 5 lochów na końcu gry, od rozległych kopalni krasnoludzkich po pustynny Labyrinth, po Twierdzę Pillagerów - Tworzenie lochów tematycznych z obracającymi się pułapkami śmierci, takimi jak Tinkers Workshop - 15 unikalnych domów i zajazdów dla zmęczonych podróżników - 6 magicznych wież magów i zaklęć do zwiedzania - Zatopione pirackie statki - Zamki wiejskie - Wieże magiczne i portale do zwiedzania w Netherze - Struktury oparte na wydarzeniach, takie jak Zimowa Wagoneta i Nawiedzony Dwór Planowane funkcje: - Warianty lochów podziemnych - Więcej struktur Nether i End - Dołącz do mojego discorda, aby zgłaszać sugestie i głosować na to, jakie struktury zostaną dodane jako następne! Jeśli masz problemy ze znalezieniem jednej z tych struktur, wystarczy zacząć pisać "/locate idas" w czacie, a powinieneś znaleźć listę wszystkich struktur. Na przykład, wpisanie "/locate idas:zamek" znajdzie najbliższy Zamek w twojej okolicy.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Integrated Dungeons and Structures
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
idas_forge-1.9.2+1.20.1.jar | Forge | 1.20.1 | |
idas_forge-1.6.7+1.18.2.jar | Forge | 1.18.2 | |
idas_forge-1.7.7+1.19.2.jar | Forge | 1.19.2 | |
idas_forge-1.5.5+1.16.5.jar | Forge | 1.16.5 | |
idas_forge-1.1.5+1.18.1.jar | Forge | 1.18 | |
idas_forge-1.0.0+1.18.1.jar | Forge | 1.18.1 |