Fixed Anvil Repair Cost (Legacy Fabric)
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Serilum
Opis moda
Fixed Anvil Repair Cost to minimalistyczny mod, który pozwala dostosować koszty naprawy w kowadle w grze Minecraft. Dzięki niemu możesz ustawić, ile poziomów kosztuje naprawa przedmiotu na zawsze, bez dodatkowych wzrostów. Możesz również określić ilość materiałów potrzebnych do naprawy oraz procent, o jaki przedmiot zostanie naprawiony za jednym działaniem. Mod jest częścią The Vanilla Experience i wymaga biblioteki modów Collective (Fabric) oraz Fabric API. Możesz dostosować: repairCostLevelAmount (domyślnie = 3, min 0, max 100): Ilość poziomów potrzebna do naprawy przedmiotu w kowadle. Wartość 0 zachowuje zachowanie podstawowe. repairCostMaterialAmount (domyślnie = 1, min 0, max 64): Ilość materiałów potrzebna do naprawy przedmiotu w kowadle. Wartość 0 zachowuje zachowanie podstawowe. percentRepairedPerAction (domyślnie = 0.3333, min 0, max 1.0): Procent, o jaki przedmiot jest naprawiany za jedno działanie. Domyślnie 33.33%, więc 3 materiały naprawiają dowolny przedmiot w pełni. Dzięki Fixed Anvil Repair Cost możesz dostosować koszty naprawy do swoich preferencji w grze Minecraft.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Fixed Anvil Repair Cost (Legacy Fabric)
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
fixedanvilrepaircost-fabric_1.16.5-2.2.jar | Fabric | 1.16.5 | |
fixedanvilrepaircost-fabric_1.17.x-1.6.jar | Fabric | 1.17 | |
fixedanvilrepaircost-fabric_1.16.x-1.6.jar | Fabric | 1.16.2 |