Mody do Minecraft Right Extended Crafting
Extended Crafting logo

Extended Crafting

Dodaje kilka nowych sposobów wytwarzania przedmiotów, a także dodatkowe przedmioty i narzędzia rzemieślnicze.

Kategorie modów


Downloads 27M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 6 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

BlakeBr0 awatar

BlakeBr0

Opis moda

Extended Crafting to modyfikacja dodająca więcej sposobów na tworzenie przedmiotów, więcej przedmiotów do tworzenia oraz więcej narzędzi do rzemiosła. Mod nie robi wiele sam w sobie i jest przeznaczony do konfiguracji. Wszystkie przepisy i ustawienia powinny być dostosowane do postępu w modpacku, w którym jest używany, oraz do tego, jak chce go wykorzystać twórca modpacku. Aby uruchomić modyfikację, potrzebna jest biblioteka Cucumber, a wersja 1.x wymaga CraftTweaker do dostosowania. Dodaj Patchouli, aby uzyskać w grze podręcznik: (pobierz). Odwiedź oficjalną stronę, aby uzyskać dokumentację wersji 2.x+. Odwiedź wiki, aby uzyskać składnię CraftTweaker dla wersji 1.x.
Tworzenie kombinacji: Tworzenie kombinacji to wieloblokowy system rzemiosła składający się z Rzemiosła Centralnego i Piedestałów. Rzemiosło Centralne znajduje się na środku tej struktury, a Piedestały można umieścić w dowolnym miejscu w obszarze 7x7. Tworzenie kombinacji używa RF do rzemiosła, które trzeba dostarczyć do Rzemiosła Centralnego. Na górze Rzemiosła Centralnego należy umieścić przedmiot wejściowy, a wszystkie przedmioty na Piedestałach umieszczać na piedestałach. Można kliknąć prawym przyciskiem myszy na dowolnej stronie poza górną częścią Rzemiosła Centralnego, aby zobaczyć interfejs z informacjami o bieżącym układzie i przepisie. Szybkość rzemiosła zależy od kosztu RF przepisu / szybkości RF przepisu.
Dokumentacja: wersja 1.x | wersja 2.x+
Tworzenie na stole: Tworzenie na stole to system rzemiosła na różnych poziomach, składający się z nowych Stołów Rzemiosła. Te poziomy obejmują 1. Podstawowy (3x3), 2. Zaawansowany (5x5), 3. Elitarny (7x7) i 4. Ostateczny (9x9). Przepisy mogą być niezależne od poziomu i działać na wszystkich stołach, o ile mają wystarczającą ilość miejsca, lub zależne od poziomu i działać tylko na określonym poziomie. Te stoły mają oddzielne zbiory przepisów i nie działają z zwykłymi przepisami rzemiosła.
Dokumentacja: wersja 1.x | wersja 2.x+
Tworzenie przez kompresję: Tworzenie przez kompresję odbywa się wewnątrz maszyny o nazwie Kwantowy Kompresor. Kwantowy Kompresor to wysokopoziomowa maszyna zasilana RF, która może tworzyć przedmioty przy użyciu dużej ilości materiałów. Materiały umieszczone wewnątrz Kwantowego Kompresora trafiają do ogromnego wewnętrznego bufora. Maszyna posiada również gniazdo katalizatora, które służy do identyfikacji przepisu z materiałem x katalizatorem. Katalizator nie jest zużywany po zakończeniu rzemiosła. Po umieszczeniu odpowiedniej ilości materiału w buforze, maszyna zacznie używać RF i tworzyć wynik. Szybkość rzemiosła zależy od kosztu RF przepisu / szybkości RF przepisu.
Dokumentacja: wersja 1.x | wersja 2.x+
Tworzenie Endera: Tworzenie Endera odbywa się za pomocą Ender Crafters i wielu Ender Alternatorsów. Tworzenie Endera to praktycznie przepisy rzemiosła oparte na czasie. Jeśli kiedykolwiek korzystałeś z QED z poprzednich wersji Extra Utilities, to jest to w zasadzie to samo. Ender Crafter wykorzystuje moc wszystkich Ender Alternatorsów w obszarze 7x7x7 wokół niego, a sam Ender Crafter jest blokiem centralnym. Im więcej Ender Alternatorsów w obszarze, tym szybsze jest rzemiosło.
Dokumentacja: wersja 1.x | wersja 2.x+
Tworzenie Fluxu: Tworzenie Fluxu odbywa się za pomocą Flux Crafterów i wielu Flux Alternatorsów. Tworzenie Fluxu to praktycznie przepisy rzemiosła oparte na czasie zasilanym FE. Flux Crafter wykorzystuje moc wszystkich Flux Alternatorsów w obszarze 7x7x7 wokół niego, a sam Flux Crafter jest blokiem centralnym. Im więcej Flux Alternatorsów w obszarze, tym szybsze jest rzemiosło.
Dokumentacja: wersja 2.x+
Singularności: Singularności to bardzo skompresowane materiały. Są one tworzone w Kwantowym Kompresorze. Modyfikacja dostarcza domyślnych Singularności, które można indywidualnie wyłączyć w konfiguracji. Można łatwo dodać własne Singularności, korzystając z pliku konfiguracyjnego. Modyfikacja dodaje również Ostateczną Singularność, którą można stworzyć, umieszczając po jednym egzemplarzu każdej Singularności na Ostatecznym Stole Rzemiosła. W konfiguracji można wyłączyć domyślne i niestandardowe Singularności z tego przepisu.
Dokumentacja: wersja 2.x+
Interfejs automatyzacji (tylko wersja 1.x): Blok używany do automatyzacji przepisów rzemiosła na stole i Ender Crafter. Umieść go na podstawowym -> ostatecznym stole lub Ender Crafter. Ustaw przepis na stole, a następnie naciśnij przycisk Zapisz przepis w interfejsie. Możesz wtedy umieścić przedmioty w interfejsie, a on równomiernie je rozłoży po siatce. Będzie również automatycznie tworzyć przepis, jeśli będzie on poprawny. Ma także funkcje automatycznego wstawiania i wyjmowania. Można również włączyć tryb Auto Eject. Po włączeniu przedmioty, które nie mogą być umieszczone na stole, zostaną automatycznie umieszczone w slocie wyjściowym interfejsu. Każda akcja przenoszenia przedmiotów zużywa RF, które można skonfigurować w konfiguracji.
Inne: Modyfikacja dodaje przedmiot Przenośnego Stołu Rzemiosła do rzemiosła w drodze. Modyfikacja dodaje przedmiot do łatwego tworzenia przepisów CraftTweaker dla swoich stołów, zwany Kreatorem Przepisów. Istnieje również podręcznik w grze, który wyjaśnia, jak działają rzeczy w modyfikacji.

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Extended Crafting #1270
Zrzut ekranu Extended Crafting #1271
Zrzut ekranu Extended Crafting #1272