Environmental Creepers
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.20.4] [1.20.1] [1.19.4] [1.19.2] [1.19] [1.18.2] [1.17.1] [1.18.1] [1.18] [1.17] [1.16.2] [1.16.4] [1.16.1] [1.15.1] [1.14.4] [1.12.2] [1.12] [1.11.2] [1.10] [1.11] [1.9.4]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
masady
Opis moda
Environmental Creepers to niewielka modyfikacja, która umożliwia dostosowanie niektórych aspektów eksplozji Creeperów lub innych. Najczęstszą i najbardziej przydatną modyfikacją jest ta, która sprawia, że wszystkie bloki zniszczone przez eksplozje Creeperów zawsze wypadają jako przedmioty. Koniec z częściowo wypełnionymi dziurami po Creeperach! Ten mod jest potrzebny tylko po stronie serwera. Warto zauważyć, że nie działa obecnie z Sponge, ponieważ zdarzenia eksplozji Forge nie są wyzwalane po zainstalowaniu Sponge. Konfiguracja modu jest w całości dostosowywana za pomocą pliku konfiguracyjnego, który znajduje się w .minecraft/config/environmentalcreepers. W wersjach 1.14+ pojawiła się jedna komenda: /environmentalcreepers-reload, aby ponownie załadować plik konfiguracyjny z dysku w grze, bez konieczności ponownego zalogowania się do świata w trybie jednoosobowym lub ponownego uruchomienia serwera, aby odczytać plik. Wspierane są różne opcje konfiguracji, umożliwiające dostosowanie m.in. szansy na łańcuchową reakcję Creeperów, szansy na wypadanie bloków po eksplozji, siły eksplozji dla Creeperów naładowanych i normalnych, wyłączenie uszkodzeń bloków i przedmiotów, a także umożliwiające modyfikację szansy na wypadanie przedmiotów i siły eksplozji. Mod można wykorzystywać w paczkach modyfikacji, jednak zabrania się ponownego udostępniania pliku modu. Jeśli masz pomysły/pytania/opinie, lub po prostu chcesz porozmawiać, możesz dołączyć do nas na Discordzie. ⚡🌿