Mody do Minecraft Right Emendatus Enigmatica
Emendatus Enigmatica logo

Emendatus Enigmatica

Szablony unifikacji dla pakietów modyfikacji


Downloads 2M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 4 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

Ridanisaurus awatar

Ridanisaurus

Opis moda

Emendatus Enigmatica to mod stworzony dla deweloperów Modpacków, aby mogli tworzyć własne materiały, ujednolicić wygląd i odczucie zmodowanego Minecrafta oraz skorzystać z kilku opcji generowania funkcji. Wszystkie bloki i przedmioty zostały odpowiednio oznaczone i mają wszystkie podstawowe receptury uwzględnione podczas ich rejestracji materiałów. Dodatkowe informacje dotyczące konfiguracji nowych materiałów, konfiguracji nowych bloków warstwowych do użycia jako dynamiczne rudy oraz generowania funkcji depozytów można znaleźć na Wiki. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, nie wahaj się dać mi znać na Discordzie Enigmatica. Od wersji 2.1 większość kompatybilności obsługiwanej przez EE została przeniesiona do dodatków specyficznych dla modów. Te dodatki obsługują wszystkie rejestracje przedmiotów i generację danych wymagane dla receptur, modeli, bloków itp. Aktualne dodatki: Q: Czy mogę używać tego moda w moim modpacku? A: Tak, proszę bardzo. Mod jest stworzony jako narzędzie dla deweloperów Modpacków. Q: Czy muszę wyłączyć rudy innych modów, czy EE je wyłącza? A: W chwili obecnej możliwe jest jedynie wyłączenie generacji rud w Vanilla poprzez wprowadzenie materiałów opartych na Vanilla i wyłączenie domyślnej generacji rudy w właściwościach materiałów. Rudy zmodowane muszą być wyłączone ręcznie, albo z pliku konfiguracyjnego odpowiedniego modu, albo poprzez użycie datapacków. Informacje na temat konfiguracji Warstw można znaleźć tutaj. Q: Czy możesz dodać określony zestaw Warstw do rud? A: Od wersji 2 moda, jest on teraz w pełni oparty na danych, a dodanie nowych Warstw do rud i funkcji generacyjnych może być dokonane poprzez pliki JSON. Informacje na temat konfiguracji Warstw można znaleźć tutaj. Q: Czy rudy EE pojawiają się w Netherze, Endzie i Wymiarach zmodowanych? A: Dzięki wprowadzeniu nowej funkcji Depozytu w wersji 2 moda, Deweloperzy Modpacków mają pełną kontrolę nad generowaniem tych funkcji depozytów zarówno w Netherze, Endzie, jak i w innych Wymiarach zmodowanych. Informacje na temat konfiguracji Depozytów można znaleźć tutaj. Dla wersji Minecrafta 1.18+ Blackwhita stworzył skrypty KubeJS, które dodają kilka materiałów z EE, używając zasobów EE. Skrypty można znaleźć tutaj. EE-V1 dla wersji Minecrafta 1.16 jest obecnie nieobsługiwany, jednak jeśli nadal korzystasz z V1, poniższa integracja powinna pomóc Ci szybko skonfigurować niezbędny skrypt do pełnego wykorzystania tego moda. Wspaniali ludzie z AVSP stworzyli skrypty KubeJS, które pomogą zintegrować Emendatus Enigmatica z Twoim modpackiem. Możesz uzyskać dostęp do ich skryptów tutaj. 🔧🎮

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53450
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53451
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53452
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53453
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53454
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53455
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53456
Zrzut ekranu Emendatus Enigmatica #53457

Pobierz Emendatus Enigmatica

Nazwa pliku Ładowarka modowa Wersja Minecraft