Mody do Minecraft Right DisenchantingForge
DisenchantingForge logo

DisenchantingForge

Odczarowywanie przedmiotów i przenoszenie zaklęć do książek


Downloads 2M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 4 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

chirptheboy awatar

chirptheboy

Opis moda

Disenchanting Forge to mod, który dodaje blok Disenchanter, pozwalający na odczarowanie zaczarowanych przedmiotów i przeniesienie ich zaczarowań na książki. Disenchanter usunie pierwsze zaczarowanie z przedmiotu i przeniesie je na książkę. Jeśli klikniesz prawym przyciskiem myszy na wyjściową książkę, Disenchanter spróbuje przenieść wszystkie zaczarowania na dostępne książki, zakładając, że masz wystarczająco dużo doświadczenia i książek, aby pokryć koszt. Możesz użyć konfiguracji random_enchantment, aby wybrać konkretne zaczarowanie z przedmiotu, umieszczając i ponownie umieszczając go w slocie wejściowym, aż pojawia się pożądana zaczarowana książka na wyjściu. Wybór zaczarowania jest planowany. Wersja Fabric: Disenchanting Fabric Nowość w wersji 2.1.0: Blacklist enchantment datapack! Możesz zablokować określone zaczarowania vanilla lub modowane, aby nie mogły zostać odczarowane (np. klątwy). Klątwy vanilla są domyślnie zablokowane. Pobierz szablon tutaj: DisenchantingBlacklist.zip. Oto krótki samouczek, jak używać datapack: Jak używać 1. Umieść zaczarowany przedmiot w lewym slocie 2. Umieść książkę lub stos książek w środkowym slocie 3. Zaczarowana książka zostanie wygenerowana z pierwszym zaczarowaniem z przedmiotu zaczarowanego 4. Wzięcie książki usunie to zaczarowanie z przedmiotu i da ci książkę Receptura 1 Kowadło 1 Stół z zaklęciami 2 Lingoty złota 3 Obsydian Opcje konfiguracji 1. requires_xp: Czy odczarowywanie wymaga doświadczenia? 2. xp_cost: Skala względna (1 - 10) kosztu użycia Disenchantera (mniejsza wartość oznacza mniejsze koszty doświadczenia) 3. random_enchantment: Kiedy jest true, Disenchanter wybierze losowe zaczarowanie z przedmiotu. Domyślna wartość to false, co jest istniejącym zachowaniem. Wprowadzone w wersji 1.4. 4. resetAnvilCost: Kiedy jest true, koszt pracy na kowadle zostanie zresetowany do zera. Domyślnie false. Wprowadzone w wersji 2.0.0. 5. damageItem: Czy zaczarowany przedmiot powinien ulec uszkodzeniu podczas procesu odczarowywania? Domyślnie false. Wprowadzone w wersji 2.1.0. 6. damagePercent: Procent uszkodzeń, który powinien być zadany przedmiotowi podczas każdego odczarowania. Domyślnie 5. Wprowadzone w wersji 2.1.0. Znane błędy: Nie współpracuje z blokami automatycznego wyciągania, takimi jak leje / przewody / kable. Brak ograniczenia przy wyjściu do bloków przenoszących przedmioty, więc podłączenie ich może spowodować niewłaściwe funkcjonowanie. Naprawione w wersji 2.0.0 i późniejszych. Proszę zgłaszać błędy na trackerze tutaj. Paczki BDCraft: Disenchanting 128x, Disenchanting 256x, Disenchanting 512x Twórcy paczek modów: Możesz śmiało dołączyć to do swoich paczek modów. Specjalne podziękowania dla McJty za jego samouczek do modowania Forge dla wersji 1.14, Tsudico za jego mod Disenchanting dla Fabric i akharding91 za tekstury BDCraft. Śledź mnie na Twitterze i Twitchu.

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu DisenchantingForge #44381