Mody do Minecraft Right Discord Integration (DI)
Discord Integration (DI) logo

Discord Integration (DI)

Dodano łączenie czatu między Discordem i Minecraftem oraz polecenia Discorda do żądania danych serwera.

Kategorie modów


Downloads 178K pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 4 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

GeheimagentNr1 awatar

GeheimagentNr1

Opis moda

Discord Integration (DI) to moda łączący Minecraft z czatem Discord. Dodaje integrację poleceń Discorda dla modów Dimension Access Manager i More MobGriefing Options. Mod działa tylko po stronie serwera i nie działa po stronie klienta. Potrzebujesz serwera do grania z przyjaciółmi? Nie wiesz, jak go skonfigurować? Wystarczy wynająć już skonfigurowany serwer! Kliknij powyższe zdjęcie, wybierz plan (zalecane co najmniej 6 GB), użyj mojego kodu agent, aby otrzymać 25% zniżki na pierwszy miesiąc i ciesz się grą z przyjaciółmi! Wsparcie: Obsługiwane wersje Minecraft Nowy Rozwój i Poprawki: 1.20.4 Poprawki błędów: 1.19.4 Krytyczne Poprawki Błędów: 1.18.2, 1.20-1.20.2 Koniec Wsparcia: do 1.18.1, 1.19-1.19.3 Funkcje: Chat Minecraft > Discord Wszystko napisane w czacie Minecrafta jest dodawane do czatu Discorda przez bota Discord. Dodatkowe wiadomości o śmierci, wiadomości o postępach są wysyłane do Discorda. Komendy say- i me-command zostały zmienione i wysyłają swoje wiadomości również do Discorda. Wiadomości o uruchomieniu i zatrzymaniu serwera można dostosować w konfiguracji. Discord > Minecraft Każda wiadomość oprócz botów jest wysyłana do czatu Minecrafta. Wiadomości botów mogą być wysyłane do czatu Minecrafta, jeśli są aktywowane w konfiguracji. Maksymalna długość wiadomości przekazywanych z Discorda do Minecrafta może być skonfigurowana, aby zapobiec spamowi. W przypadku zbyt długiej wiadomości w czacie Discorda zostanie wyświetlona wiadomość o błędzie. Wiadomości, które są komendami, nie są również wysyłane do czatu Minecrafta. Domyślne komendy dodane przez Discord Integration, własne komendy można dodać w konfiguracji. Prefix komendy można skonfigurować również w konfiguracji. Zarządzanie Część zarządzania Discord Integration składa się z dwóch części, kanału zarządzania i roli zarządzania. W kanale zarządzania można używać wszystkich poleceń Discord Integration. Ponadto, pokazywane są wiadomości o uruchomieniu, zatrzymaniu i awarii serwera, o dołączeniu i opuszczeniu gracza. Jeśli funkcja białej listy jest aktywowana, dodatkowe wiadomości będą pokazywane, jeśli konto Minecraft i Discord są połączone lub odłączone, oraz jeśli konto Minecrafta jest dodane lub usunięte z białej listy. Dodatkowo, kanał zarządzania może być używany do rozmów między moderatorami i adminami serwera Minecrafta, które nie będą pokazane w czacie Minecrafta. Dzięki roli zarządzania można wykonywać polecenia oznaczone jako polecenia zarządzania. Biała Lista Do korzystania z białej listy przez Discord Integration wymagane jest aktywowanie białej listy w pliku server.properties. Posiada dwa mechanizmy zabezpieczające białą listę, rolę i zarządzanie pojedynczym łączeniem, które są opisane w następnych sekcjach. Linki od użytkowników opuszczających serwer Discord automatycznie zostaną usunięte. Jeśli linki są niezgodne, na przykład dlatego, że serwer Minecraft był wyłączony lub API Discorda miało problemy, można to rozwiązać, restartując serwer, co synchronizuje linki. Klucz konfiguracyjny whitelist.use_role jest wykorzystywany do ustawienia, czy mechanizm roli jest aktywny, a klucz konfiguracyjny whitelist.use_single_linking_management jest wykorzystywany do ustawienia, czy zarządzanie pojedynczym łączeniem jest aktywne. Aby utworzyć linki, użytkownicy mogą używać poleceń !link i !unlink w kanale czatu. Ważne: Polecenia !link i !unlink muszą być włączone w konfiguracji, zanim będą mogły być użyte. Tylko łączenie Jeśli oba mechanizmy są dezaktywowane, użytkownik musi tylko utworzyć łączenie, aby znaleźć się na białej liście. Rola Jeśli mechanizm roli jest aktywny, użytkownik musi mieć rolę, której ID jest ustawione w kluczu konfiguracyjnym whitelist.role_id. Rolę musi nadać moderator serwera Discord. Jeśli używana jest rola @everyone, użytkownik musi tylko utworzyć łączenie, aby znaleźć się na białej liście. Zarządzanie pojedynczym łączeniem Aby zarządzać pojedynczym łączeniem, należy ustawić dwa wartości w konfiguracji. whitelist.linking_management_channel_id musi mieć ustawione ID kanału, w którym pokazywane są wiadomości łączenia. whitelist.single_linking_management_role_id to ID roli, która jest potrzebna do aktywacji lub deaktywacji łączenia. Aktywowanie lub dezaktywowanie łączenia jest proste - wystarczy kliknąć reakcję tik lub X poniżej wiadomości. Podczas uruchamiania wszystkie wiadomości łączenia w kanale zarządzania są aktualizowane, zajmuje to około 1 sekundy na wiadomość ze względu na ograniczenia API Discorda. Rola + Zarządzanie pojedynczym łączeniem Użytkownik Discorda musi mieć przypisaną rolę, której ID jest ustawione w zmiennej konfiguracyjnej whitelist.role_id, a link musi być aktywowany w kanale zarządzania łączeniami (szczegóły w poprzedniej sekcji). Komendy Minecrafta - /discord commands - pokazuje listę dostępnych poleceń skonfigurowanych w Discord Integration z pomocą, co robią. - /discord gamerules - pokazuje wartości wszystkich gamerules Minecrafta. - /discord mods - pokazuje listę wszystkich modów na serwerze. - /discord link [] - tworzy łączenie między użytkownikiem Discorda i graczem Minecrafta. Z czatu Discorda można użyć tylko wariantu z graczem, a w Minecraft tylko z graczem i discordMemberId można użyć komendy (Tylko gracze z poziomem op 3 lub wyższym). - /discord unlink [] - usuwa łączenie między użytkownikiem Discorda i graczem Minecrafta. Z czatu Discorda można użyć tylko wariantu z graczem, a w Minecraft tylko z graczem i discordMemberId można użyć komendy (Tylko gracze z poziomem op 3 lub wyższym). Domyślne Komendy Discorda Jeśli wpiszesz następujące komendy do czatu Discorda, otrzymasz informacje z serwera Minecraft. Własne komendy można dodać w konfiguracji. Komendy dla Vanilla Minecraft - !difficulty - pokazuje trudność serwera. - !gamerules - pokazuje gamerules i ich wartości. - !help - pokazuje wszystkie komendy z opisem. - !link - łączy gracza Minecrafta z użytkownikiem Discorda za pomocą tej komendy. - !mods - pokazuje listę modów na serwerze. - !online - pokazuje, ile i jacy gracze są na serwerze. - !seed - pokazuje ziarno aktywnego świata. - !time - pokazuje aktualny czas dnia na serwerze. - !tps - pokazuje statystykę tps serwera i jego wymiary. - !unlink - rozłącza gracza Minecrafta od użytkownika Discorda za pomocą tej komendy. Komendy dla Moda Dimension Access Manager - !dimensions - pokazuje stany dostępu do wszystkich wymiarów. Komendy dla Moda More MobGriefing Options - !mobgriefing - pokazuje wszystkie opcje mobgriefing dla mobów. Konfiguracja Serwera Plik konfiguracyjny można znaleźć w folderze serverconfig w folderze world i ma nazwę discordintegration-server.toml. Nazwa folderu world jest ustawiona dla serwerów w pliku server.properties. - bot Ogólna konfiguracja bota - aktywny Czy Discord Integration ma być aktywny? Domyślnie: false - bot_token Token twojego bota Discorda Domyślnie: WKLEJ TOKEN BOTA TUTAJ - guild_id ID gildii/serwera Discorda, na którym ma działać Discord Integration. - discord_presence Konfiguracja obecności Discorda - show_discord_presence Czy ma być pokazywana wiadomość obecności Discorda? Domyślnie: false - message Wiadomość pokazywana w obecności Discorda (aktywność zawsze to granie). (Dostępne parametry: %online_player_count% = Liczba graczy online, %max_player_count% = Maksymalna liczba graczy) Domyślnie: Minecraft z %online_player_count% graczami - chat Ustawienia kanału czatu - włączony Czy czat Minecrafta i Discorda mają być połączone? Domyślnie: false - channel_id ID kanału, w którym czat Minecrafta i Discorda będą połączone. - use_raw_message_format_discord_to_minecraft Czy użyć surowego formatu wiadomości dla wiadomości z Discorda do Minecrafta (przykłady: )? Domyślnie: false - invalid_raw_message_format_for_discord_to_minecraft_error_message Wiadomość błędu pokazywana w Discord, jeśli surowy format wiadomości jest nieprawidłowy JSON. (Dostępne parametry: %username% = Nazwa użytkownika Discorda, %nickname% = Pseudonim Discorda, %error_message% = Wiadomość błędu, %new_line% = Nowa linia) Domyślnie: %username%%new_line%Error: Nieprawidłowy format JSON dla surowej wiadomości z Discorda do wiadomości z Minecrafta.%new_line%%error_message% - message_format_discord_to_minecraft Format wiadomości z Discorda do Minecrafta. (Dostępne parametry: %username% = Nazwa użytkownika Discorda, %nickname% = Pseudonim Discorda, %message% = Wiadomość) Domyślnie: [%username%] %message% - message_format_minecraft_to_discord Format wiadomości z Minecrafta do Discorda. (Dostępne parametry: %player% = Nazwa gracza, %message% = Wiadomość) Domyślnie: **%player%** %message% - message_format_minecraft_to_discord_me_message Format wiadomości z Minecrafta do wiadomości Discorda za pomocą komendy /me. (Dostępne parametry: %player% = Nazwa gracza, %message% = Wiadomość) Domyślnie: **%player%** *%message%* - max_char_count Jak długie powinny być wiadomości Discorda wysyłane do czatu Minecrafta? Jeśli wartość to -1, nie ma ograniczenia długości. Domyślnie: -1 - max_char_count_error_message Wiadomość błędu pokazywana w Discord, jeśli wiadomość jest zbyt długa. (Dostępne parametry: %username% = Nazwa użytkownika Discorda, %nickname% = Pseudonim Discorda, %max_char_count% = Maksymalna długość wiadomości (wartość chat.max_char_count), %actual_message_char_count% = Rzeczywista długość wysłanej wiadomości, %new_line% = Nowa linia) Domyślnie: %username%%new_line%Error: Wiadomość jest zbyt długa.%new_line%Wiadomości mogą mieć maksymalnie %max_char_count% znaków.%new_line%Twoja wiadomość ma %actual_message_char_count% znaków. - transmit_bot_messages Czy wiadomości innych botów mają być wysyłane do czatu Minecrafta? Domyślnie: false - suppress_server_messages Czy ukrywać wiadomości wysłane z serwera Minecrafta (na przykład za pomocą polecenia say)? Domyślnie: false - messages Wiadomości pokazywane na Discord w kanale czatu - server_started Opcje dla wiadomości o uruchomieniu serwera - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli serwer się uruchomił? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli serwer Minecrafta się uruchomił. Domyślnie: Serwer uruchomiony - server_stopped Opcje dla wiadomości o zatrzymaniu serwera - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli serwer się zatrzymał? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli serwer Minecrafta się zatrzymał. Domyślnie: Serwer zatrzymany - server_crashed Opcje dla wiadomości o awarii serwera - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli serwer uległ awarii? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli serwer Minecrafta uległ awarii. Domyślnie: Serwer uległ awarii - player_joined Opcje dla wiadomości o dołączeniu gracza - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli gracz dołączył? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli gracz dołączył. (Dostępne parametry: %player% = Nazwa gracza) Domyślnie: **%player%** dołączył do gry. - player_left Opcje dla wiadomości o wyjściu gracza - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli gracz opuścił serwer? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli gracz opuścił serwer. (Dostępne parametry: %player% = Nazwa gracza) Domyślnie: **%player%** rozłączył się. - player_died Opcje dla wiadomości o śmierci gracza - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli gracz zginął? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli gracz zginął. (Dostępne parametry: %player% = Nazwa gracza, %default_message% = Domyślna wiadomość o śmierci pokazywana w czacie z pogrubioną nazwą gracza) Domyślnie: %default_message% - tamed_mob_died Opcje dla wiadomości o śmierci oswojonego moba - włączony Czy ma być wysłana wiadomość do czatu Discorda, jeśli oswojony mob zginął? Domyślnie: true - message Wiadomość wysłana do czatu Discorda, jeśli oswojony mob zginął. (Dostępne parametry: %tamed_mob% = Nazwa oswojonego moba, %default_message% = Domyślna wiadomość o śmierci pok

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Discord Integration (DI) #17489
Zrzut ekranu Discord Integration (DI) #17490
Zrzut ekranu Discord Integration (DI) #17491
Zrzut ekranu Discord Integration (DI) #17492