Mody do Minecraft Right Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler)
Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) logo

Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler)

Dodaje nowe mechaniki i struktury, aby umożliwić uprawę większej ilości zasobów przy użyciu mechaniki Vanilla redstone.

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.16.4] [1.16.3] [1.16.1] [1.15.2]


Downloads 2M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 4 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

britishnickk awatar

britishnickk

Opis moda

Shulkers Faithful Factories (wcześniej Cobbler) to moda nie zmieniająca fundamentalnie doświadczenia z gry w Minecraft, ale raczej uzupełniająca je, otwierając możliwość tworzenia więcej farm i uczynienia większej ilości zasobów odnawialnych. Mod ma zachować ten sam duch gry vanilla, ale dodać więcej opcji dla bardziej technicznie uzdolnionych graczy. Niektóre przedmioty możliwe do półautomatycznego zbierania będą miały metody, aby stały się w pełni automatyczne, a nieodnawialne zasoby będą otrzymywać metody zbierania w trybie semi-afk, zależnie od przydatności zasobu. Przed instalacją tego moda na wersję MC 1.16 do 1.16.3 (wersja 1.16.4 jest bezpieczna), zapoznaj się z informacją, że Mojang wprowadził błąd w wersji 1.16, który wpływa na wszystkie mody dodające struktury. Jeśli struktura zostanie usunięta (zazwyczaj przez odinstalowanie moda, rzadziej przez aktualizację) lub zmieniona nazwa (przez dewelopera moda), istnieje możliwość uszkodzenia światów podczas ich wczytywania. Dlatego zalecane jest zrobienie kopii zapasowej światów przed ich otwarciem z jakimikolwiek modyfikacjami dodającymi struktury w wersjach 1.16-1.16.3. Dobra wiadomość jest taka, że Forge wypuścił poprawkę dla tego problemu w wersji 35.1.0 (dla MC 1.16.4+). Wersja 1.6 moda działa na wersjach Minecraft 1.16.3 i 1.16.4! Wersja 1.6 wprowadza nowe elementy do fabryk shulkerów oraz możliwość wyboru różnych ścieżek. Obecnie jest to wersja beta ze względu na pewne problemy z generacją spowodowane przez ścieżki, ale wieża z przywoływaczem zawsze będzie generować się poprawnie, a nie ma znanych problemów z kompatybilnością, więc nie daj się zniechęcić oznaczeniem bety! Funkcje zakończone Fabryki Shulkerów Przetestuj swoją siłę, walcząc z fabrykami shulkerów - niezwykle rzadką strukturą pochodzącą od dawno zapomnianej cywilizacji, która stworzyła shulkery. A gdy obronisz się przed ich atakami, wykorzystaj ich fabrykę, aby powiększyć swoją kolekcję skrzynek shulkerów! Wersja 1.0: Dodano Fabryki Shulkerów - nową, mocno strzeżoną strukturę generującą się z częstością około 1/10 częstości miast końcowych, ale zawierającą kilka interesujących przedmiotów dla redstonera, w tym: -Jaja smoka (rzadkość) -Shulkerzy (zarówno ten strzelający do ciebie, jak i ten z losowo generowanymi łupami!) -Składniki czerwonego kamienia -Łupy z tabeli łupów Miast Końcowych -Zaklęte elytry (rzadkość) -Pułapki -Historia. Trochę. Nie ma napisanego tekstu, ale jest tam. ....i co najważniejsze.... -Przywoływacz shulkerów! Wersja 1.3 Dodano Mapę Odkrywcy Końca do skrzyń w Miastach Końcowych! Domyślnie każda skrzynia w mieście końcowym ma 1/5 szansy na zawarcie mapy do Fabryki Shulkerów, więc nie musisz już zmieniać konfiguracji lub spędzać godzin na lataniu po Końcu, aby znaleźć jedną z tych rzadkich struktur. Dodano również wiele opcji konfiguracyjnych, dzięki czemu prawie wszystko w modzie można wyłączyć lub dostosować. Ponieważ nie każdy ma takie same mody zainstalowane, teraz możesz dostosować wszystko, aby lepiej pasowało do modów, które lubisz. Wersja 1.2 Fabryki Shulkerów są teraz jeszcze większe niż wcześniej! Udoskonalony kod generacji zapobiega ich rosnącemu w niezaładowane chunki, a także poprawia ich zagęszczenie pomieszczeń do eksploracji i shulkerów do przechowywania nowych zdobyczy! Wersja 1.1 jest już dostępna! Wersja 1.1 przynosi wiele ulepszeń w strukturze fabryki shulkerów: Dodano restaurację do Końca. Generuje się rzadko, średnio raz na fabrykę shulkerów. Dodano dwa zrujnowane warianty mostów. 2/5 części mostów generuje się jako wariant zrujnowany. Dodano mosty, które nie zwiększają się w wysokości, kilka wariantów ustawienia shulkerów dla nich i zrujnowany wariant. Dodano więcej mikstur do pułapek z dystrybutorami, aby uwzględnić obserwatory wystrzeliwujące podczas generacji. Dodano wzmocniony wariant wsparcia Zwiększono szansę na wieże, które nie są zrujnowanym wariantem. W zakładce spoiler poniżej znajdziesz przykład cennych łupów zebrane podczas szybkiego rajdu na fabrykę shulkerów. Tabela łupów to cobbler:skrzynie/łupy_fabryki_shulkerów, więc jeśli chcesz dostosować ją lub dodać łupy z innych modów, możesz edytować ją tak, jak każdą inną tabelę łupów; nie jest potrzebne programowanie! Poniżej zamieściłem także sformatowaną wersję tabeli łupów. Jeśli planujesz grać z tym modem, polecam zwiedzić fabrykę i odkryć, co zawiera, samodzielnie zgłębiając historię mieszkańców, choć zamieściłem listę w przypadku, gdy chcesz dostosować balans modu. Pamiętaj, że domy fabryk generują się, średnio, co 200 chunków; około 1/10 tak często jak miasta końcowe. Sformatowana wersja pełnej tabeli łupów, dostosowana do czytania przez człowieka, znajduje się poniżej. Waga: 10, nazwa: minecraft:owoc_choru, min: 7, max: 24 Waga: 2, nazwa: minecraft:skrzynie/łupy_miasta_końcowego, min: 5 Waga: 1, nazwa: minecraft:tłok, min: 1, max: 10 Waga: 1, nazwa: minecraft:czerwony_kamień, min: 10, max: 64 Waga: 2, nazwa: minecraft:tłok_lepki, min: 1, max: 5 Waga: 1, nazwa: minecraft:komparator, min: 4, max: 12 Waga: 7, nazwa: minecraft:blok_purpur, min: 12, max: 42 Waga: 5, nazwa: minecraft:kij_endowy, min: 3, max: 8 Waga: 1, nazwa: minecraft:obserwator, min: 1, max: 4 Waga: 1, nazwa: minecraft:repeater, min: 3, max: 12 Waga: 1, nazwa: minecraft:latarnia_czerwona, min: 12, max: 32 Waga: 1, nazwa: minecraft:lampa_czerwona, min: 3, max: 12 Waga: 1, nazwa: minecraft:fioletowe_loże, Waga: 5, nazwa: minecraft:dystrybutor, min: 4, max: 14 Waga: 3, nazwa: minecraft:hak_na_linkę, min: 1, max: 2 Waga: 3, nazwa: minecraft:fioletowy_klocek_szklany, min: 7, max: 18 Waga: 1, nazwa: minecraft:mapa, Waga: 3, nazwa: minecraft:dzwignia, min: 1, max: 4 Waga: 1, nazwa: minecraft:lej, min: 1, max: 4 Waga: 1, nazwa: minecraft:butelka_z_miodem, Waga: 1, nazwa: minecraft:kryształ_końcowy, Waga: 1, nazwa: minecraft:elytra, funkcja: set_damage, //0 jest zniszczony, a 1 jest pełnego stanu funkcja: enchant_randomly, zaklęcia: [ naprawa, niełamliwość Waga: 1, nazwa: minecraft:łuska_shulkera, min: 1, max: 6 Waga: 1, nazwa: minecraft:tarcza, funkcja: set_damage, //0 jest zniszczony, a 1 jest pełnego stanu funkcja: enchant_randomly, zaklęcia: [ niełamliwość, zniknięcie Waga: 7, nazwa: minecraft:popękany_owoc_choru, min: 4, max: 16 Waga: 1, nazwa: minecraft:trujący_ziemniak, min: 1, max: 3 Waga: 1, nazwa: minecraft:szafa_gracza, Waga: 1, nazwa: minecraft:piec Waga: 1, nazwa: minecraft:stół_krawiecki Waga: 1, nazwa: minecraft:wędka, funkcja: enchant_randomly, zaklęcia: [ naprawa, niełamliwość, szczęście_mórz, wabienie, zniknięcie Waga: 3, nazwa: minecraft:oko_końca, Waga: 7, nazwa: minecraft:głaz_końca, min: 1, max: 16 Waga: 2, nazwa: minecraft:skrzynia_końcowa, Waga: 1, nazwa: minecraft:jajo_smoka, Waga: 3, nazwa: minecraft:oddech_smoka, Waga: 1, nazwa: minecraft:czujnik_dziennego_światła, Waga: 2, nazwa: minecraft:uszkodzony_kowadło, Waga: 4, nazwa: minecraft:stół_z_robienia Waga: 1, nazwa: minecraft:kompas, Waga: 1, nazwa: minecraft:zegar, Waga: 1, nazwa: minecraft:stół_kartograficzny Istnieje 30 różnych ręcznie zaprojektowanych części struktury, nie licząc wieży z obsydianu, które generują się losowo, a w przyszłości mogą zostać dodane kolejne! Niektóre części struktury są rzadsze od innych, więc nawet podczas drugiego lub trzeciego rajdu na fabrykę, możesz odkryć nowe pomieszczenia. Specjalne podziękowania dla TelepathicGrunt za jego poradnik dotyczący struktur i wskazanie mi właściwej drogi, gdy zatrzymywałem się. Jego projekty znajdziesz tutaj. Jeśli zaczynasz tworzyć własne mody, gorąco polecam jego poradnik dotyczący struktur, który znajdziesz tutaj. Różności Pająki teraz mogą tworzyć pajęczyny w określonych warunkach (v1.15) (można wyłączyć w konfiguracji. Plik konfiguracyjny jest oznaczony jako cobbler) Domyślnie muszą umieścić je obok pni, liści, spawnera lub innych pajęczyn (konfiguracja ma opcję pozwalającą pająkowi umieścić ją w dowolnym miejscu) Ponadto zaczną przędzieć pajęczynę tylko w określonym poziomie światła (domyślnie od 8 do 12, włącznie) Endermany mogą rozbijać i sadzić kakaowce, umożliwiając w pełni automatyczne farmy. (v1.4) (wyłączone/włączone poprzez plik konfiguracyjny tego moda, zastępując ustawienie mobGreifing gamerule i enderman_holdable tylko dla kakaowców) Nawożenie trawy teraz ma małą szansę na wyroszenie sadzonki dębu, umożliwiając w pełni automatyczne farmy drzew. Sadzonki mogą teraz przekształcać się w suchory, zamiast stawać się drzewem na pustyni, zależnie od poziomu światła. Sprawia to, że suchory są odnawialne, a w połączeniu z rzadkim powstawaniem sadzonek z nawozu, możliwa będzie semi-automatyczna farma, chociaż trudniejsza. W pełni automatyczne farmy nie są obecnie możliwe, ponieważ dyspensery nie mogą strzyc suchorów. Planowane funkcje Więcej ulepszeń dla Fabryk Shulkerów Jeśli chcesz mnie wesprzeć i pozwolić mi więcej czasu spędzać na modach i mniej czasu w pracy, mój Patreon jest tutaj. Jak zawsze, nie przekazuj tego, czego nie możesz sobie pozwolić; wszyscy jesteśmy tutaj po to, aby się dobrze bawić i grać w Minecraft! Nudne sprawy prawne Kod tego moda jest dostępny do użytku na licencji MIT, ponieważ jest to najbardziej liberalna licencja, jaką znam w powszechnym użyciu. Jeśli chcesz użyć znacznej części moda bez konieczności dołączania licencji MIT, daj mi znać. O ile działasz w dobrej wierze i nie chcesz zrobić czegoś w stylu opublikowania moda w oryginale i twierdzenia, że to twoja praca, prawdopodobnie nie będę miał nic przeciwko temu, co chcesz zrobić z tym. Bądź po prostu fair i wesprzyj społeczność :) Modpacki oczywiście mogą korzystać z tego moda w dowolny sposób (ale proszę, jeśli jest to możliwe, dołącz go w taki sposób, aby przypisywać pobrania do tej strony projektu. Musiałbyś mnie bardzo zirytować, żeby to zrobiło mi jakiś kłopot, ale jeśli nie dostaję żadnych pobran, myślę, że ludzie nie są zainteresowani i zatrzymam rozwój. Jest to mało prawdopodobne, aby kiedykolwiek zarobić na tym tyle, aby kupić kawę, zobaczenie, że ludzie cieszą się z moda, to moja zapłata). I w mało prawdopodobnym przypadku, gdyby Mojang czytał to, użyj, co chcesz z tego moda!

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43593
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43594
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43595
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43596
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43597
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43598
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43599
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43600
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43601
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43602
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43603
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43604
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43605
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43606
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43607
Zrzut ekranu Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) #43608

Pobierz Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler)

Nazwa pliku Ładowarka modowa Wersja Minecraft
Pobierz Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) 1.16.4
cobbler-1.6.1.jar Forge 1.16.4
Pobierz Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) 1.16.3
cobbler-1.6.1.jar Forge 1.16.3
Pobierz Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) 1.16.1
cobbler-1.5.1.jar Forge 1.16.1
Pobierz Shulker's Faithful Factories (Previously Cobbler) 1.15.2
cobbler-1.5.1.jar Forge 1.15.2