Bookshelf
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.20.1] [1.20] [1.19.4] [1.18.2] [1.19.2] [1.19.3] [1.16.5] [1.19.1] [1.19] [1.18.1] [1.17.1] [1.16.4] [1.16.3] [1.16.2] [1.16.1] [1.15.2] [1.14.4] [1.12.2] [1.13.2] [1.14.3] [1.14.2] [1.10.2] [1.12] [1.11.2] [1.10] [1.9.4] [1.9] [1.8.9] [1.7.10]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
DarkhaxDev
Opis moda
Bookshelf to kolekcja kodu, frameworków, narzędzi i innych zasobów. Wiele modów wykorzystuje kod Bookshelf do zasilania swoich własnych modów. Dlaczego warto korzystać z modu bibliotecznego? Moduły biblioteczne, takie jak Bookshelf, pozwalają na dzielenie się częściami tego samego kodu przez pozornie niepowiązane mody. Dzięki temu można zaoszczędzić czas i wysiłek potrzebne do opracowania określonych modów i funkcji. Kod bazy Biblioteki jest również testowany w szerszym zakresie okoliczności i społeczności, co może prowadzić do mniejszej liczby błędów i lepszej wydajności modów. Funkcje dla graczy Chociaż ten mod jest głównie dla autorów modów, są też kilka przydatnych funkcji dla graczy. Polecenia debugowania, takie jak /bookshelf hand, aby uzyskać identyfikatory przedmiotów. Wiele nowych funkcji datapack, takich jak przepisy na rzemiosło, które uszkadzają przedmioty z trwałością zamiast ich konsumowania. Funkcje dla modderów Serializacja dla formatów JSON/Network/NBT. Funkcje pomocnicze. Menedżer rejestrów, w tym typy rejestrów niezależne od forge, debugowanie i statystyki. Polecenia debugowania. Nowe typy przepisów. Nowe typy składników. Nowe typy warunków łupu. Nowe typy modyfikatorów łupu. Nowe predykaty przedmiotów. Sprawdź GitHub i Wiki po więcej informacji! Podoba Ci się ten mod i chcesz mnie wesprzeć? Śledź mnie na Twitterze Dołącz do mojego Discorda Odwiedź moją stronę internetową Ten projekt jest sponsorowany przez Nodecraft. Użyj kodu Darkhax, aby otrzymać 30% zniżki na pierwszy miesiąc usługi!