Mody do Minecraft Right Better Hurt Timer
Better Hurt Timer logo

Better Hurt Timer

Mod do Minecrafta, który usuwa odporność na obrażenia i naprawia animacje obrażeń.

Kategorie modów


Downloads 623K pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 4 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

Awekyuwusu awatar

Awekyuwusu

Opis moda

Better Hurt Timer to modyfikacja (miks) dla Minecraft, która ma na celu poprawienie i zrównoważenie sposobu, w jaki obrażenia wpływają na walkę PVP i PVE. Jeśli napotykasz trudności (crash / bugi / itp.), rozważ użycie nodami! Walka graczy: Liczy się szybkość ataku. * Wcześniej walka była ograniczona jedynie do tego, ile obrażeń byłeś w stanie zadać w jednym uderzeniu (o ile w ogóle trafiłeś w cel), co nie tylko ograniczało opcje walki, ale także taktyki drużynowe podczas bitew. * Teraz nie tylko ważna jest DPS, ale także różne źródła obrażeń mogą odegrać rolę w uszkadzaniu przeciwnika, a blokowanie obrażeń przez kilka osób nie stanowi już problemu. Jak to działa (konfigurowalne): - Gracze i Potwory mogą atakować tylko tak szybko, jak ich szybkość ataku, co oznacza, że gracz może trafić tylko w określony próg, więc mlotkowanie pięściami nie zada więcej obrażeń na sekundę niż mlotkowanie mieczem w ręku, gracze są zachęcani do trafiania w odpowiednim czasie. Źródła obrażeń: Stosowanie i Zbroja. * Wcześniej, usunięcie i-Frame'ów lub niestosowanie obrażeń oznaczało utratę zbroi od ognia i umieranie w lawie natychmiastowo. * Teraz obrażenia, które w przeciwnym razie miałyby być stosowane co tick, są albo akumulowane i uwalniane, albo anulowane w obrębie specyficznych dla typu obrażeń i-Frame'ów. ! Od wersji 3.0.0+ nazwy obrażeń mogą używać wyrażeń regularnych. Jak to działa (konfigurowalne): - Jednostki mają specyficzne dla typu źródła obrażeń i-Frame'y, co oznacza, że ogień i lawa, chociaż mają różne czasy, mogą współistnieć i zadawać obrażenia jednocześnie. - Zbroja i Tarcze są chronione, więc otrzymują obrażenia co ćwierć sekundy, aby zapobiec złamaniu z powodu kolejnych ataków. - Bardziej potężne ataki tego samego źródła obrażeń, które następują tuż po słabym ataku, mają różnicę w obrażeniach usuniętą. Demonstracja: Lava i ogień. Zauważ, jak jednostka otrzymuje 4~obrażenia od lawy i 1~obrażenie od ognia. Obrażenia podłogowe od ognia i uderzenie gracza, nawet jeśli jednostka otrzymuje obrażenia, gracz może trafić w cel. W tym przypadku obrażenia strzałowe są dodawane dla każdej strzały, która trafia golema, a więc całkowite obrażenia wynoszą 17~obrażeń na pół sekundy. Odrzucenie: Uderzenia pośrednie. * Wcześniej, pewne ataki od graczy i potworów powodowały odrzucenie, bez względu na to, czy były bezpośrednie, czy nie. * Teraz istnieje możliwość anulowania odrzucenia źródeł obrażeń, które nie powinny go mieć. ! Wersje nie-1.16+ (1.12, 1.15, ...) mają odrzucenie jako skalę przeniesioną z powrotem z 1.16+. Jak to działa (konfigurowalne): - Wykluczone źródła obrażeń nie będą powodować odrzutu. Demonstracja: Edytowałem plik konfiguracyjny, aby wykluczyć indirectMagic od odrzucania, to nie jest część konfiguracji domyślnej. Inne: Animacje Obrażeń. * Wcześniej, usunięcie i-Frame'ów oznaczało dostawanie spamu, gdy ogień, lawa lub nawet inni gracze trafią cię jednocześnie, co jest niesamowicie irytujące i jest jednym z powodów, dla których istnieje ta modyfikacja. * Teraz dźwięk i wszystkie animacje obrażeń odtwarzają się dopiero po zakończeniu poprzedniej animacji. ! Możesz całkowicie usunąć animację obrażeń w konfiguracji modyfikacji. Komendy: Przydatne Dane. * Dodano komendę do eksportu pliku z listą wykrytych źródeł obrażeń i listą zarejestrowanych identyfikatorów jednostek. ! Dostępne tylko dla OP, plik jest zapisywany w folderze konfiguracyjnym pod folderem bht. uwu: /bht_export damageFrames/attackFrames/mobIdListAll owo: /bht_export damageFrames -> Eksportuje wykryte źródła-obrażeń-ramki. /bht_export attackFrames -> Eksportuje skonfigurowane ramki-ataków-potworów. /bht_export mobIdListAll -> Eksportuje wszystkie modyfikowane i vanilla identyfikatory potworów. Potrzebujesz filmu? W trakcie. Ważne uwagi: Zawiera coremod. Wymaga MixinBootstrap, gdy Mixin nie jest dostępny (jeśli występuje crash podczas uruchamiania, nie potrzebujesz go, jeśli się nie ładuje, potrzebujesz go). ZAWSZE UŻYWAJ NAJNOWSZEJ WERSJI. Jeśli znajdziesz jakiekolwiek błędy lub problemy, proszę, zgłoś je na moim githubie lub tutaj. :> Discord [Czy podoba ci się ta modyfikacja? Proszę, przenieś ją do Fabric!]