Trinity
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.12.2]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Troodontid
deltaomeganc
Opis moda
Trinity to dodatek do NuclearCraft, który dodaje różne bomby nuklearne do gry, a także półrealistyczne sposoby ich wytwarzania. Warto zauważyć: - Jeśli zainstalowany jest ICBM, musi być nowszy niż 1.12.2-4.0.1b74-UNSTABLE build 75, w przeciwnym razie gra się zawiesi. - Odtwarzanie wersji 0.4.0 i nowszych jest przystosowane do pracy z Nuclearcraft: Overhauled i nie będzie działać na wcześniejszych wersjach. - Wersje 0.4.b i nowsze wymagają wersji NC: Overhauled 2o.1.2 lub nowszej i nie będą działać na wcześniejszych wersjach, z wyjątkiem 0.4.c. - Wersje 0.3.b i niższe są przeznaczone do pracy z przed-overhaul Nuclearcraft i nie będą działać na Nuclearcraft: Overhauled! Funkcje: - Integracja z ICBM: ICBM-y, rakiety nuklearne i materiały wybuchowe wywołają eksplozję nuklearną Trinity zamiast eksplozji nuklearnej ICBM. - 18 różnych bomb nuklearnych wykonanych z dziewięciu różnych izotopów rozszczepialnych. - Dwa różne wybuchowe ładunki konwencjonalne aktywowane za pomocą czerwonego kamienia, które służą do wytwarzania bomb nuklearnych. - Bomby solne, które pozostawiają za sobą ekstremalnie wysokie poziomy promieniowania. - Brudne bomby, niewinnie wyglądające bloki TNT z promieniotwórczym zaskoczeniem. - Bomby przeciwmaterii: cała siła wybuchowa bomby nuklearnej, ale bez promieniotwórczości! Obecnie nie mają receptury do wytwarzania. - Bomby termojądrowe, bomby wieloblokowe z różnymi efektami eksplozji w zależności od użytych bloków w ich budowie. - Bomby niestandardowe (domyślnie wyłączone): Cztery standardowe bomby rozszczepienia i cztery solone bomby rozszczepienia bez receptury do wytwarzania, przeznaczone do użycia w pakietach modów, gdzie receptury można dodać za pomocą CraftTweaker. - Półrealistyczne przepisy do wytwarzania, w tym sfery podprzeciwnikowe, ładunki kompresyjne i kilka receptur chemicznych. - Bomby posiadają podpowiedzi dotyczące wielkości krateru oraz wielkości radioaktywnego pustkowia, które zostanie stworzone wokół niego. - Zdalny detonator, który może być używany do detonacji bomb z relatywnie bezpiecznej odległości (większej niż 2x promień krateru). - Specjalne osadzanie promieniotwórcze pozostawione po eksplozji, takie jak trinitit oraz silnie promieniotwórczy piasek i ziemia z solonych bomb. - Pełna konfigurowalność wielkości wybuchu i promienia skażenia. Jak zbudować bombę termojądrową: Krok 1: Umieść jakąkolwiek bombę nuklearną. Zauważ, że im większy promień wybuchu, tym większy będzie promień wybuchu bomby termojądrowej. Krok 2: Umieść kolumnę trzech rdzeni bomby termojądrowej powyżej bomby nuklearnej. Muszą być one wszystkie wyrównane pionowo, tak aby pręty plutonu w nich się łączyły. Krok 3: Otwórz rdzenie termojądrowe tamperem z bloków odbijających, rozszczepialnych lub solonych. Bloki odbijające są praktycznie obojętne i zwiększają moc wybuchu nieco. Bloki rozszczepialne znacznie zwiększają wybuch. Bloki solone pochłoną część energii wybuchu i przekształcą ją w skrajnie promieniotwórczą skażenie. Krok 4: Połącz detonator nuklearny z bombą nuklearną i zdetonuj ją. Jeśli powyższe kroki zostały wykonane poprawnie, powinien nastąpić bardzo duży wybuch termojądrowy. Planowane przyszłe funkcje: - Egzotyczne bomby, które zakłócają samą przestrzeń czasową na różne sposoby. - Nowy system skażenia i globalne skażenie. Autorzy: - HBM za algorytm wybuchu i model chmury grzybowej - Zalgo za modele świń nuklearnych. 🚀🔥
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Trinity
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
Trinity-1.4.b.jar | Forge | 1.12.2 |