Mody do Minecraft Right Traveler's Titles (Fabric)
Traveler's Titles (Fabric) logo

Traveler's Titles (Fabric)

Epickie tytuły w stylu RPG podczas wchodzenia do biomów i wymiarów!


Downloads 1M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 2 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

YUNGNICKYOUNG awatar

YUNGNICKYOUNG

Opis moda

Travelers Titles to prosty mod po stronie klienta, który dodaje tytuły w stylu RPG podczas wchodzenia do biomów lub wymiarów. Całkowicie dostosowalny - zmień rozmiar tekstu, kolor, lokalizację, czas trwania i wiele więcej! Zawiera wbudowane tytuły dla wielu wymiarów modyfikowanych - Atum, Twilight Forest, Bumblezone, Lost Cities i wiele innych! Obsługuje wszystkie modyfikowane biomów. Obsługuje niestandardowe dźwięki podczas wchodzenia do nowych biomów i wymiarów. Wspaniałe niestandardowe Tytuły Wymiarów (tylko 1.18+) Spróbuj przepięknego dodatku do zasobów Visual Travelers Titles stworzonego przez UnRomana, aby uzyskać całkowicie niestandardowe tytuły wymiarów! Dodano obsługę dla wielu modyfikowanych wymiarów. Aby korzystać z niestandardowych dźwięków, wystarczy stworzyć mały pakiet zasobów o nazwie przestrzeni nazw travelerstitles. W folderze dźwięków możesz dodać jeden lub oba dźwięki niestandardowe, nazwane dimension.ogg i biome.ogg. Każdy z tych dźwięków zostanie odtworzony podczas wchodzenia do nowego wymiaru i biomu, odpowiednio. Jeśli nie dostarczono niestandardowego dźwięku dla któregokolwiek z nich, to nie zostanie odtworzony żaden dźwięk dla odpowiedniego rodzaju tytułu. Dzięki plikom językowym w pakietach zasobów, możesz dodać własne tytuły wymiarów i biomów! Wymiary używają formatu wpisu językowego jak poniżej: travelerstitles.namespace.nazwa_wymiaru: Tytuł Biomów używają tych samych wpisów językowych jak zawsze, gwarantując wbudowaną obsługę dla wszystkich modyfikowanych biomów, na przykład: biome.namespace.nazwa_biomu: Tytuł Jednakże, jeśli chcesz zmienić tytuł vanilli lub modyfikowanego biomu bez potencjalnie wpływania na inne obszary gry, możesz użyć specjalnego formatowania specyficznego dla tego moda poprzez: travelerstitles.biome.namespace.nazwa_biomu: Tytuł Oba wymiary i biomów obsługują również opcjonalny wpis koloru językowego, który zastąpi skonfigurowany domyślny kolor tekstu dla danego wymiaru lub biomu. Poniżej znajduje się kompletny przykład dodający czerwony tytuł dla Netheru i zielony tytuł dla biomu Plains: travelerstitles.minecraft.the_nether: Nether, travelerstitles.minecraft.the_nether.color: ff0000, travelerstitles.biome.minecraft.plains: Plains, biome.minecraft.plains.color: 00ff00 Zauważ, że dla wpisu koloru biomu, jest również akceptowalne, aby klucz zaczynał się od travelerstitles, a każdy wpis koloru biomu z przedrostkiem travelerstitles ma pierwszeństwo nad innymi wpisami. Na przykład poniższy przykład spowoduje, że tekst dla biomu pustyni będzie niebieski (0000ff), ponieważ wpisy z przedrostkiem travelerstitles mają pierwszeństwo: biome.minecraft.desert.color: ff0000, travelerstitles.biome.desert.color: 0000ff Zauważ również, że kolory są zapisane w formacie RGB szesnastkowym. Zobacz tutaj wpisy językowe dołączone do moda. Komendy debugowania Następujące komendy działają w światach jednoosobowych, jeśli masz wystarczające uprawnienia. Mogą być używane do podglądu, jak będą wyglądały tytuły, gdy je napotkasz w grze. /biometitle /dimensiontitle

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Traveler's Titles (Fabric) #48407
Zrzut ekranu Traveler's Titles (Fabric) #48408
Zrzut ekranu Traveler's Titles (Fabric) #48409
Zrzut ekranu Traveler's Titles (Fabric) #48410