TidyChunk
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.12.2]Kategorie modów
Twórcy modów
OreCruncher
Opis moda
TidyChunk to mod do Minecrafta, który usuwa EntityItems z chunka po jego wygenerowaniu. Głównym celem jest zmniejszenie ilości zbędnego śmiecia podczas eksploracji i uniknięcie zapełnienia ekwipunku gracza. Działa to dość prosto - podczas generowania świata Forge wysyła zdarzenia, na które TinyChunk nasłuchuje. Jeśli nowy chunk jest generowany, mod zapamiętuje ten chunk. Następnie, gdy EntityItem pojawia się w świecie, TinyChunk sprawdza, czy znajduje się w zapamiętanych chunkach. Jeśli przedmiot jest obecny w jednym z tych nowo wygenerowanych chunków, EntityItem zostaje zniszczony, a zdarzenie Forge jest anulowane. Efektem jest mniejsza ilość śmieci w świecie. Należy pamiętać, że mod działa tylko z generowaniem chunków i generowaniem świata w sposób typowy dla Minecrafta. Niektóre mody wykonują generowanie świata poza standardowymi metodami Minecrafta, w takich przypadkach TidyChunk nie działa. Przykładem może być generowanie struktur w AncientWarfare 2. Często generacja struktury występuje tuż po generowaniu chunka, więc TidyChunk może posprzątać pozostawione przedmioty. Jednak czasami struktura jest generowana w istniejącym już chunku, wtedy TinyChunk nie będzie działać.🧹🗑️
Pobierz TidyChunk
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
TidyChunk-1.12.2-1.0.0.0.jar | 1.12.2 |