Opis moda
Stellar API to ogólne API do modów związanych z obiektami niebieskimi. Będzie to podstawowe API dla Stellar Sky, Stellarium i Photoptics. Najnowsza wersja na 1.12.2 oferuje konfigurowalną długość dnia i miesiąca. Możesz je zmieniać tylko za pomocą Stellar API. Funkcje API niebieskiego Ponieważ jest to API dotyczące obiektów niebieskich, istnieje API niebieskie, które zapewnia lepszą kompatybilność. System optyczny Obecnie istnieje system optyczny, który jest obiektami niebieskimi. Domyślnie: Istnieją domyślne teleskopy, które zapewniają przybliżenie i mogą być używane za pomocą kliknięcia prawym przyciskiem. Photoptics to mod ulepszający tę część Stellar API. System nakładania (HUD) Obecnie w Stellar API istnieje system nakładania, który jest łatwo konfigurowalnymi elementami HUD. Można nimi manipulować, naciskając klawisz U. Możesz także wyłączyć niektóre HUD-y tutaj. Domyślnie: Informacje o deskryptorze dnia w prawym górnym rogu HUD. (Możliwość ustawienia pozycji) Konfiguracje warunków wybudzenia Istnieją konfiguracje warunków wybudzenia i czasu. Zasoby na poziomie wymiarów Obecnie istnieje polecenie zasobów na poziomie wymiarów, aby zastąpić zasoby na poziomie wymiarów. (/perdimres list/available/set/remove) Zasoby zostaną zastosowane bezpośrednio po uruchomieniu polecenia. /perdimres available: Zobacz listę dostępnych identyfikatorów zasobów na poziomie wymiarów do zastąpienia. /perdimres list: Wyświetl obecnie zastąpione zasoby na poziomie wymiarów. /perdimres set : Zastąp zasoby na poziomie wymiarów za pomocą lokalizacji zasobów (lokalizacja w zasobach) w wersji vanilla i (modid):(lokalizacja w lokalizacji zasobów na poziomie modułu). /perdimres remove : Można usunąć zastąpienie zasobu na poziomie wymiarów za pomocą. Nowa funkcja - WorldSets - WorldSets służą do określania świata do zastosowania ustawień niebieskich. - Nazwane WorldSets można skonfigurować z nazwami światów. Nowa funkcja - Długość dnia/miesiąca (bez Stellar Sky) - Teraz długość dnia i miesiąca jest regulowalna - Zobacz Ustawienia Świata w konfiguracji. - Może być skonfigurowany dla każdego WorldSet. Aby zmienić długość dnia niestandardowego wymiaru, utwórz nazwany WorldSet o nazwie wymiaru i go skonfiguruj. - Dostępne są również przesunięcia dnia/miesiąca i minimalna jasność nieba - sprawdź szczegóły w komentarzach. - Powinno być włączone Stellar API tweak - znajduje się również w ustawieniach świata. - Jest także flaga Konfiguracja wymuszania. Gdy jest włączona, zmiany w konfiguracji są stosowane do każdego świata, który otworzysz. Gdy jest wyłączona, świat, który został załadowany co najmniej raz z Stellar API, nie będzie dotknięty. Zrzuty ekranu To są zrzuty ekranu z wykorzystaniem domyślnych teleskopów. Błąd tekstury powyżej został usunięty w najnowszej wersji. Planowane aktualizacje Stellar API jest obecnie w etapie całkowitego przepisania, aby służyło jako API dla Obiektów Niebieskich i Optyki. - Wsparcie dla kilku długości fal (Gamma/X/UV/IR/Fal radiowych) wraz z niestandardowymi typami sygnałów. (Jak fale grawitacyjne) - Wpisy niebieskie do wyrażania Galaktyk, Układów Planetarnych oraz Gwiazd/Planet. - Pozwala na konfigurowalną generację proceduralną obiektów niebieskich wraz z istniejącymi systemami. Rozwój Stellarium powinien być trywialny, gdy to przepisanie zostanie pomyślnie zakończone. Rzeczy są poddane zmianom; Nastąpi stopniowa zmiana.