SleepingOverhaul
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
CosmicDan
Opis moda
Sleeping Overhaul 2 dla wersji 1.18.2+ już jest dostępny! Mod SleepingOverhaul zastępuje standardową funkcję przeskakiwania do dnia podczas snu ciekawym i immersyjnym snem przyspieszonym (przyspiesza czas), wśród innych konfigurowalnych ulepszeń snu. Przyspieszenie czasu nie jest symulacją - rzeczywista częstość tików świata jest przyspieszana. Aby osiągnąć to, używany jest mod Tickrate Changer autorstwa Guichaguri (zobacz stronę pobierania w celu uzyskania wymaganej wersji i link do pobrania). SleepingOverhaul ma również opcjonalny mod CMC (CoreModCompanion), który jest wymagany dla niektórych funkcji. Te opcje i funkcje są oznaczone jako [CMC] tam, gdzie jest to odpowiednie. Ten mod - jak wszystkie moje mody - wymaga CosmicLib. Jeśli masz wątpliwości co do wymaganej wersji CosmicLib, sprawdź dziennik zmian na stronie pobierania. Pełna lista funkcji: Gdy wszyscy gracze są w łóżku, zamiast przeskakiwania do dnia, zachodzi przyspieszony sen - świat przyspiesza do maksymalnie 1000 tików/sekundę; Ustaw niestandardowy początek nocy dla potrzeb snu (np. zmusz graczy do pozostania dłużej niż zwykle); Możliwość spania o dowolnej porze dnia i kontynuowania snu w ciągu dnia. Oczywiście to zastępuje ustawienia niestandardowego początku nocy. Należy również zauważyć, że gracz(e) muszą samodzielnie się obudzić, w przeciwnym razie będą spać wiecznie (funkcja budzika może pojawić się w przyszłości, jeśli będzie zapotrzebowanie); [CMC] Odblokuj możliwość spania w dowolnej wymiarze (np. Netherze). Kompatybilność z wymiarami dodanymi przez mody nie jest gwarantowana. Dostosuj odległość sprawdzania bezpieczeństwa poziomej/pionowej (np. zasięg dla Nie możesz teraz spać z powodu pobliskich potworów); Pokazuje zegar na ekranie podczas snu/leżenia w łóżku (konfigurowalne); System głosowania na sen, w którym, gdy minimalne proporcje graczy są w łóżku, grzeczne przypomnienie będzie regularnie wysyłane do graczy, a odliczanie do jednej z kilku konfigurowalnych akcji dla graczy, którzy nie są w łóżku, rozpocznie się: Obecne akcje głosowania na sen (co zrobić po głosowaniu i upływie czasu) to: Brak działania (tylko pokazuje przypomnienie co x sekund); Włącz Timelapse mimo to (gracze, którzy pozostaną obudzeni, będą musieli radzić sobie ze zwiększoną częstością tików serwera); [CMC] Wyrzucić wszystkich obudzonych graczy, a następnie kontynuować Timelapse (OSTRZEŻENIE: bez CMC, użycie tej akcji spowoduje nieprawidłowe przeskoczenie do dnia po wyrzuceniu obudzonych graczy); Przywróć zachowanie standardowe (przeskocz do dnia)... upływy czasu i komunikaty wyświetlane graczom są w pełni konfigurowalne. Ten mod jest teraz uważany za STABILNY i ZAKOŃCZONY FUNKCJONOWANIEM, ale nadal może mieć błędy. Nie powinien powodować żadnych trwałych uszkodzeń i można go bezpiecznie usunąć z istniejących światów, jeśli powoduje problemy. Należy koniecznie zgłaszać wszelkie znalezione problemy. Znane problemy Wyświetlanie zegara w Netherze pokaże tylko ??:??. W przyszłości mogę wprowadzić opcję, aby zamiast tego pokazywać znacznik czasu na Overworldzie. Zwiększona częstość tików podczas Timelapse może być wolna podczas pracy na serwerze dedykowanym. Przynajmniej dla mnie, gdy uruchamiam serwer + 3 klientów na moim komputerze deweloperskim. Nie wiem, jak to poprawić, ani czy w ogóle może zostać poprawione. Wzrost uprawy roślin i inne rzeczy oparte na losowych tikach bloków nie skalują swojej prędkości tikania tak, jak można by się spodziewać. Nie da się tego łatwo naprawić, ponieważ to nie jest naprawdę błąd, ale zobaczę, co mogę zrobić w przyszłych wydaniach (może mogę zautomatyzować zmianę gamerule randomTickSpeed). Kompatybilność Morpheus. Głosowanie na sen nie ma sensu w tym modzie, ale mamy teraz własny system do tego. StellarAPI. Należy ręcznie wyłączyć wszystkie ustawienia budzenia StellarAPI (w StellarAPIMainConfig.cfg pod wake), ponieważ powoduje to przeskoczenie do dnia. Extended Days. Ma problemy z kompatybilnością z różnymi modami i jest niestabilny nawet sam w moim doświadczeniu. Gorąco polecam B3M do zmiany długości dnia. Szczegóły techniczne Ze względu na konieczność, ten mod całkowicie zastępuje standardowe zdarzenie snu. Stara się to zrobić w najbardziej kompatybilny sposób, uruchamiając się na końcu, dając innym modom szansę na wykonanie własnych operacji podczas snu graczy. Może występować niezgodność z innymi modami, które wykonują konkretne działania związane ze snem: SleepingOverhaul replikuje standardowe zachowanie snu, podłączając się do PlayerSleepInBedEvent, zawsze zwracając wartość - oznacza to, że standardowa metoda trySleep nigdy nie zostanie wykonana. Coremody, które modyfikują ten kod, nie będą działać poprawnie. Jeśli istnieją jakieś Coremody, które to robią, nadużywają one podstawowego modyfikowania - to sprawia, że Lex jest zły. Inne mody, które wprowadzają warunkowe ograniczenia/zastępstwa dotyczące snu, mogą kolidować, szczególnie jeśli anulują lub zmieniają wynik snu przed uruchomieniem SleepingOverhaul (SleepingOverhaul działa z najniższym priorytetem). Przykładem może być mod, który dodaje swoje własne decyzje np. Jest za niebezpiecznie, aby teraz spać, albo Nie możesz tu spać. Jest to celowe - inne mody, które blokują lub zmieniają warunki snu, powinny nadal mieć możliwość tego robienia. Inne mody, które monitorują flagę allPlayersSleeping w WorldServer nie będą działać poprawnie (nieustawienie tej flagi to sposób, w jaki SleepingOverhaul unika przeskoczenia do dnia w pierwszej kolejności). Nie naprawię tego - te mody powinny być subskrybowane do PlayerWakeUpEvent (który jest nadal wywoływany z tym modem). Inne mody z subskrypcjami zdarzeń tików, które wykorzystują zegar snu graczy, mogą zachowywać się nieprzewidywalnie. Nie potrafię sobie wyobrazić, dlaczego mod chciałby to zrobić, jednak.
Pobierz SleepingOverhaul
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft |
---|