So I heard you were talking crap about Minecraft's difficulty?
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
sfinc
Pardys
galatynf
Opis moda
So I Heard You Were Talking Crap About Minecrafts Difficulty? to modyfikacja, która zwiększa trudność gry. Prawie każdy wrogie stworzenie zostało zmienione, od drobnych korekt po ogromne zmiany. Mod inspiruje się edycją Bedrock, która jest trochę inna (i często trudniejsza) od wersji Java. Mimo że zmieniliśmy praktycznie każde stworzenie, śmiało pytaj o nowe funkcje lub zmiany w sekcji komentarzy. Podziel się swoim doświadczeniem i powiedz nam, czy uważasz, że powinniśmy zmienić wartości dotyczące generowania itp., aby uczynić doświadczenie lepszym =) Dla krótkiego przeglądu moda, możesz sprawdzić ten film. Dziękujemy @bstylia14! Moby: *Mob, które uciekają, nie będą uciekać, jeśli mają mniej niż połowę zdrowia. *To dotyczy szkieletów, czarownic, creeperów, ... *Większość wrogich mobów jest teraz wrogich wobec wsi. *To obejmuje to samo, co wcześniej + pająki (wrogie tylko w nocy), szkielety, zlodzieje i czarownice. Arthropods: *Nie otrzymują obrażeń z upadku. *Larwy (świetliki i endermit) pojawiają się z dodatkową prędkością, która mnoży ich prędkość do 1,5 w zależności od trudności lokalnej. *Świetliki zalegają na całym ponadziemiu (więcej niż w górach, poniżej 0), więc góry są jeszcze bardziej zainfekowane niż wcześniej. Zombie: *Zabierają życie podczas ataku. *Mają naturalną odporność na odrzut. *Zombi liderów są teraz dzieleni na liderów i oblegających, z różnymi bonusami. *Mogą się pojawić jako zombi bez mózgu, które nie atakują, chyba że je zaatakujesz. *Lider: 5-10% szansy na pojawienie się, zwiększone zdrowie i wzmocnienie pojawienia się. *Oblegający: 10-15% szansy na pojawienie się, mogą łamać drzwi. *Bezmózgi: 25-20% szansy na pojawienie się, brak celu. *Normalni: 60-55% szansy na pojawienie się. Husk: *Nie można go spalić. *Nadal otrzymuje obrażenia od bycia w lawie. Utopiec: *Częściej pojawia się z trójzębem, 15% jak w wersji Bedrock (było 6,66%). *Zwiększona prędkość w wodzie. *Dzieci utopca mogą pojawić się na grzbiecie strażnika (szansa 10-20%). *Lepsza animacja pływania. Creeper: *Nie otrzymuje obrażeń od eksplozji. *Jego eksplozja powoduje osłabienie górnicze i słabość, czas trwania zależy od odległości z creeperem. Szkielet: *Ucieka od gracza. *Potrafi trochę pływać. *Te zmiany dotyczą również zlodzieja. *Ma 5% szans na pojawienie się z tylko strzałami spektralnymi. Oczywiście, to tylko część zmian wprowadzonych przez modyfikację. Dzięki niej gra staje się bardziej wymagająca i ekscytująca. Zdecyduj się na wyzwanie i sprawdź, czy potrafisz sprostać nowym wyzwaniom w Minecraft! #Minecraft #Mod #Trudność
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz So I heard you were talking crap about Minecraft's difficulty?
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
sihywtcamd-1.7.5+1.20.1.jar | Fabric | 1.20.1 | |
sihywtcamd-1.7.2+1.19.jar | Fabric | 1.19 | |
sihywtcamd-1.7.1+1.18.2.jar | Fabric | 1.18 | |
sihywtcamd-1.7+1.18.2.jar | Fabric | 1.18.2 | |
sihywtcamd-1.5.2+1.16.5.jar | Fabric | 1.16.4 | |
sihywtcamd-1.5.2+1.17.1.jar | Fabric | 1.17 |