ServerCore logo

ServerCore

Mod, którego celem jest optymalizacja serwera Minecraft.

Kategorie modów


Downloads 3M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 3 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

Wesley8081 awatar

Wesley8081

Opis moda

ServerCore to moda, który ma na celu optymalizację serwera Minecraft. Działa zarówno na dedykowanych serwerach, jak i w trybie dla pojedynczego gracza! Zawiera: kilka łatek i optymalizacji, aby poprawić wydajność i zmniejszyć opóźnienia, które nie powinny wpływać na rozgrywkę. Kilka konfigurowalnych funkcji, które mogą znacznie zmniejszyć opóźnienia, ale mają niewielki wpływ na rozgrywkę w zależności od konfiguracji. Ostrzeżenie: Niektóre z powyższych optymalizacji wykorzystują algorytmy, które mogą nieznacznie zmienić mechanikę gry. Te poprawki powinny mieć przełącznik w konfiguracji. Jeśli go nie ma, prosimy o zgłoszenie. Funkcje optymalizacyjne: Skoncentrowane na eliminacji większości przypadkowych opóźnień na serwerach. Optymalizacje dla takich elementów jak: wybór kratek, pojawianie się mobów, ramki przedmiotów i logowanie graczy. Zasięg aktywacji jednostek: Bardzo konfigurowalna funkcja, która pozwala drastycznie ograniczyć liczbę jednostek do przetworzenia na serwerze. Dynamiczne sprawdzenia wydajności: Pozwala serwerowi automatycznie dostosować bieżące ustawienia w zależności od czasu ticku i konfiguracji. Lobotomizacja wsioków: Pozwala serwerowi ograniczyć opóźnienia związane z wsiokami w dużych halach handlowych, sprawiając, że wsioki uwięzione w przestrzeni 1x1 działają rzadziej. Ograniczenia rozmnażania: Funkcja, która pozwala ustawić limit na ilość mobów tego samego typu, które można rozmnażać w określonym promieniu. Może to być przydatne, aby zapobiec rozmnażaniu tysięcy zwierząt, takich jak kurczaki czy krowy, w małym obszarze. Odległość tikowania kratek: Ustawienie, które pozwala zmniejszyć odległość, na które mogą tikować klatki (pojawianie się mobów i losowe ticki). I wiele więcej! Komendy, Wstawki i Konfiguracja: Komendy /servercore settings | config - Pozwala na modyfikowanie ustawień i konfiguracji w grze. /servercore status - Udziela informacji o bieżących ustawieniach dynamicznych. /mobcaps - Wyświetla bieżące limity mobów dla każdej grupy spawnu dla każdego gracza. /statistics entities | block-entities - Wyświetla statystyki związane z wydajnością. Wstawki %servercore:view_distance% - Bieżąca odległość widzenia. %servercore:simulation_distance% - Bieżąca odległość symulacji. %servercore:chunk_tick_distance% - Bieżąca odległość tikowania kratek. %servercore:mobcap_percentage% - Globalny procentowy limit mobów, który jest obecnie używany. %servercore:chunk_count% - Ilość kratek na serwerze (nie muszą być w pełni załadowane). %servercore:chunk_count loaded% - Ilość w pełni załadowanych kratek na serwerze (kosztowne). %servercore:entity_count% - Ilość załadowanych jednostek na serwerze. %servercore:entity_count nearby% - Ilość załadowanych jednostek w pobliżu. %servercore:block_entity_count% - Ilość tikających jednostek blokowych na serwerze. %servercore:block_entity_count nearby% - Ilość tikających jednostek blokowych w pobliżu. Konfiguracja: Większość funkcji jest domyślnie wyłączona i można je znaleźć w konfiguracji. Plik konfiguracyjny znajduje się w: /config/servercore.toml Licencja: ServerCore zawiera kilka portów opartych na łatkach z repozytoriów takich jak PaperMC, Purpur i Airplane. Jeśli plik korzysta z licencji GPL-3.0, zostanie to oznaczone na górze. Wszystkie inne pliki są licencjonowane na podstawie licencji MIT. #Minecraft #ServerCore 🎮🔧