Scavenge logo

Scavenge

Zastosuj niestandardowe zachowanie kliknięcia prawym przyciskiem myszy do dowolnego bloku!

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.19.2] [1.16.5]


Downloads 2M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 6 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

Speiger awatar

Speiger

Opis moda

Scavenge to mod, który pozwala na dostosowanie zachowań prawego/prawego kliknięcia do dowolnego bloku. Dodatkowo można dodać LootPools, które są zrzucane, gdy spełnione są warunki. Te rzeczy są ładowane z plików JSON i działają podobnie do języka skryptowego. Możesz także dodać pewne unikalne cechy/warunki podczas klikania prawym przyciskiem myszy tych bloków. Na przykład: gracz musi skradać się, gracz musi trzymać diament w rękach, blok jest niezniszczalny, blok zniknie po 5 użyciach itp. Dokumentacja w wersji 1.10.2-1.12.2: Kliknij tutaj. Instrukcje na temat wersji 1.16 znajdziesz tutaj: Xaikii napisał przykłady i samouczki, jak działają skrypty. Kliknij tutaj. Dodatek przeniesiony do wersji 1.16: - Refraction Dokumentacja jest teraz częścią moda. Jak ją zobaczyć: Ustaw printExamples na true, a dokumentacja zostanie wygenerowana w folderze Minecrafta w folderze scavenge_doc. Dokumentacja jest sortowana według Plugin -> TypeOfProperty -> PropertyName, co ułatwia jej znalezienie. Jeśli instalujesz wtyczki, generują one dokumentację automatycznie i zostanie ona również posortowana według dodatku Pluginów. Wersja 1.16.5 teraz może również Dump Loaded Scripts. Będą one wyglądać trochę inaczej, ponieważ zależy to od tego, jak jest zaimplementowana Właściwość, ale ułatwi to znacznie debugowanie. Jeśli coś nie zostało dodane w skrypcie, dump nie będzie tego widział, ponieważ Mod zrzuci sparsowane skrypty. Jest to również wpis konfiguracyjny. Uwaga: Działa to również w trybie wieloosobowym. Jak dodać skrypt Scavenge: Scavenge teraz działa z pakietami zasobów. Automatycznie załaduje wszystkie pliki znajdujące się w folderze datapacks/DATAPACK_NAME/data/DOMAIN/scavenge_scripts i automatycznie je ponownie załaduje podczas ponownego załadowania pakietów zasobów. Zostaną one automatycznie zsynchronizowane na klienta, więc nie ma już ręcznej synchronizacji serwer->klient. Jest to robione automatycznie. Ponieważ narzędzie ma wtyczkę JEI, musiałem zainstalować hack JEI, który ponownie wczytuje JEI 1 tik po ponownym załadowaniu skryptów, ponieważ JEI nie obsługuje żadnego moda, który ma automatyczną synchronizację receptur/danych. (Może to szybko osiągnąć zakres od 2 do 3 cyfr, jeśli jei nie naprawi tego problemu) Co się zmieniło poza pakietami zasobów teraz: - Efekty są teraz wykonywane tylko na serwerze, podczas gdy warunki są testowane zarówno na serwerze, jak i na kliencie. Może to prowadzić do desynchronizacji, jeśli dane są przechowywane niesynchronizowane. - Operacje matematyczne/warunki są teraz bardziej egzekwowane niż wcześniej, ponieważ większa elastyczność nawet jeśli kod jest większy. - Komunikaty o błędach można teraz bezpośrednio dodawać do warunków, więc nie ma już oddzielnego działu z komunikatami. A dla efektów istnieje efekt komunikatu. - Warunki mogą teraz domyślnie być odwrócone. (Dodatki nie mogą zagwarantować wsparcia dla tego) - Scavenge teraz korzysta z Vanilla LootPools i możesz po prostu je połączyć z lootpool. Będzie próbował pokazać je w JEI, ale precyzja dla bardziej losowych/złożonych łupów może nie wyglądać tak dobrze. - Operacje matematyczne/warunki mają teraz obsługę bitów. - Przykłady dla wszystkiego są generowane. (Ponownie, dodatki nie mogą zagwarantować wsparcia dla tego)

Pobierz Scavenge

Nazwa pliku Ładowarka modowa Wersja Minecraft
Pobierz Scavenge 1.19.2
Scavenge-1.19.2-2.0.1.jar Forge 1.19.2
Pobierz Scavenge 1.16.5
Scavenge-1.16.5-2.0.6.jar 1.16.5