Sanity
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
tiffit_
Opis moda
Mod "Sanity" to dodatek stworzony na MMDs SpokyJam 2018! Dodaje mechanikę zdrowia psychicznego, którą gracze muszą utrzymywać. Zabijanie pasywnych mobów i spożywanie złego jedzenia (np. gnijącego mięsa) obniża zdrowie psychiczne graczy. Sen i spożywanie dobrego jedzenia (np. placek dyniowy) zwiększa zdrowie psychiczne graczy. Jeśli zdrowie psychiczne gracza jest niskie, mogą wystąpić pewne konsekwencje. Konsekwencje: 1. Duchowe Zombi Duchowe zombi pojawiają się, gdy gracz ma niskie zdrowie psychiczne, a gracz staje się celem zombi. Po kilku sekundach lub po byciu w świetle, duchowe zombi znikną. Znikną również, jeśli stracą swój cel. Jeśli duchowe zombi zostanie zabite, wypadną z nich spektralne śluz. 2. Poszukiwacze Światła Poszukiwacze światła to istoty z dymu, przynajmniej w krainie żywych. Pomagają duchowym zombi, kierując się ku źródłom światła w pobliżu gracza o niskim zdrowiu psychicznym. Wydają dużo hałasu, więc są łatwe do zauważenia. Jeśli dotrą do źródła światła, źródło światła się rozpadnie, a poszukiwacz światła zniknie. Stanie na/blisko lub zniszczenie docelowego źródła światła zabije ich, ale nie zdają się wypuszczać niczego. 3. Wpatrujące się Oczy Choć nieszkodliwe, mogą wywołać niepokojące uczucie. Niskie zdrowie psychiczne może spowodować pojawienie się niewidzialnych istot z lśniącymi oczami, które się gapią. Zatrzymują się tylko w czystej ciemności, a zbliżenie się do nich sprawi, że odejdą. Im niższe zdrowie psychiczne, tym częściej się pojawiają jako przypomnienie o konieczności martwienia się o zdrowie psychiczne. Ten mod był silnie inspirowany mechaniką zdrowia psychicznego z gry "Don't Starve". 🧟♂️👀
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Sanity
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
sanity-1.0.3.jar | 1.12 | ||
sanity-1.0.2.jar | 1.12.2 |