Mody do Minecraft Right Resource Hogs
Resource Hogs logo

Resource Hogs

Dodaje świnie, które mogą pomóc graczom w zdobywaniu zasobów.

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.12.2]

Kategorie modów


Downloads 7M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 6 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

DarkhaxDev awatar

DarkhaxDev

Opis moda

Resource Hogs to moda dodającego do gry świnie zasobów. Zasobowa świnia to mob przypominający świnie, którego gracz może wykorzystać do zbierania zasobów. Mod ten jest przeznaczony dla autorów modpacków i pozwala autorowi określić, jakie zasoby można zbierać oraz różne właściwości moba zasobowej świnii. Korzystanie z moda Zasobowa świnia to zmodyfikowana wersja świnii, która reprezentuje zasób. Świnia zasobowa może pomóc generować zasoby dla gracza poprzez następujące dwa sposoby. Zabicie zasobowej świnii. Spowoduje to upuszczenie boczku, który można przekształcić w zasób. Domyślnie upada jedno do trzech boczków, a każdy jest wart jednego z wejściowych zasobów. Kopanie trufli. Jeśli zasobowa świnia znajduje się w odpowiedniej wymiarze i stoi na bloku, przez który może przekopać, zacznie kopać trufle. Te trufle można przekształcić w zasób bez zabijania świń. Domyślnie cztery truflie są równe jednemu wejściowemu zasobowi. Aby zdobyć zasobową świnie, potrzebujesz zwykłej świnii i wiadra błota. Domyślnie wiadro błota jest wytworzone z wiadra wody, kawałka ziemi i jednego z wejściowych zasobów. Nałożenie wiadra błota na świnie rozpocznie proces konwersji. Alternatywnie można zdobyć jajo zrodzenia dla świnii, jednak ta opcja może nie być dostępna w twoim modpacku. Wskazówki i sztuczki Nałożenie mikstur szybkości na zasobową świnie spowoduje, że będzie ona kopać szybciej i znajdować więcej trufli. Wyższe poziomy prędkości sprawią, że świnia będzie kopać jeszcze szybciej. Na przykład prędkość 1 sprawi, że świnia pójdzie dwa razy szybciej, a prędkość 2 sprawi, że świnia pójdzie trzy razy szybciej. Trufle można kopać tylko wtedy, gdy przestrzeń nad miejscem, w którym świnia kopie, jest pusta. Świnia musi również znajdować się we właściwym wymiarze i na bloku, przez który może przekopać. Trufle automatycznie pękają, jeśli blok pod nimi zostanie usunięty. Oznacza to, że można używać rzeczy takich jak tłoki do zautomatyzowania procesu łamania trufli. Konfiguracja Dostępne zasobowe świnie są ładowane z plików json, które musi stworzyć autor modpacku. Te pliki są ładowane z foldera config/resourcehogs/types. Przykład tego, jak powinien wyglądać plik, znajdziesz tutaj. Inny przykład ze wszystkimi wartościami domyślnymi znajdziesz tutaj. Poniżej znajduje się krótka wyjaśnienie każdej właściwości. id - Identyfikator tego zasobu. Musi być pisany małymi literami i unikatowy dla każdego rodzaju zasobów, które dodajesz. Powinien także pasować do nazwy pliku używanego. inputs - Tablica różnych wejść, które można użyć do stworzenia zasobowej świnii. Możesz użyć ore:oreDictName, aby określić wejście słownika rudy, lub mod:item:meta, aby określić konkretny przedmiot. output - Przedmiot do wyjścia dla tego zasobu. Powinien być konkretnym przedmiotem w formacie mod:item:meta. diggableBlocks - Jest to używane do zdefiniowania bloków, w których świnia może kopać. Jest to tablica bloków w formacie mod:id:meta. renderBlock - Blok, który powinien przypominać świnie. Używa formatu mod:id:meta. validDimensions - Jest to tablica identyfikatorów wymiarów, w których ta świnia może kopać. Jeśli znajduje się w złym wymiarze, nie będzie kopać. maxHealth - Ilość zdrowia, jaką ma świnia. movementSpeed - Jak szybka jest świnia normalnie. armorAmount - Ilość ochrony pancerza, którą daje świnia. digTickDelay - Ilość czasu w tickach, jaki zazwyczaj zajmuje świnii kopanie trufli. Tinkers Construct Ten mod ma automatyczne wsparcie dla Tinkers Construct. Jeśli zostanie stworzony rodzaj zasobu, a przedmiot wyjściowy posiada przepis na topienie, gracz będzie mógł topić boczek i trufle w tych samych warunkach. Na przykład, jeśli stworzysz rodzaj zasobu z kowadłem jako wyjściem, w Tinkers Construct możesz topić kowadło na ciekły żelazo, więc będziesz mógł topić trufle i boczek na ciekłe żelazo. Domyślnie 1 boczek topi się w taką samą ilość płynu, jak przedmiot wyjściowy. Trufle wyprodukują 1/4 tej ilości płynu.

Pobierz Resource Hogs

Nazwa pliku Ładowarka modowa Wersja Minecraft
Pobierz Resource Hogs 1.12.2
ResourceHogs-1.12.2-1.0.15.jar Forge 1.12.2