ProbeJS
Kategorie modów
Twórcy modów
Amygdaloideae
Opis moda
ProbeJS to mod generujący wpisy KubeJS. Dzięki niemu możesz korzystać z Intellisense w środowisku KubeJS! Nie planujemy obsługi starszych wersji. Generacja jest dostępna tylko dla VSCode, inne IDE mogą obsługiwać automatyczne uzupełnianie plików deklaracji, ale fragmenty są generowane w stylu VSCode. W wersji 1.20.1 (v5.9.0+) ProbeJS może teraz pobierać skrypty wsparcia dla przepisów z publicznego repozytorium GitHub, Prunoideae/-recipes. Wsparcie dla przepisów dodane w ten sposób jest takie samo jak dodane przez mody dodatkowe. Dzięki temu, ProbeJS może je w pełni typować, i nie będziesz musiał już używać otokówek event.custom. Jeśli masz pomysł na funkcję moda, którą chcesz, ale bez dodatków przepisów, możesz wysłać żądanie funkcji lub pull request do repozytorium. Budujmy wspólnotę razem! Po zainstalowaniu rozszerzenia do VSCode, możesz uzyskać więcej szczegółowych informacji o przedmiotach, jeśli kursor na nich się znajduje. (v4.8.0+) Renderowanie przedmiotów/cieczy zostało usunięte w wersji 1.20.1. Jeśli chcesz zobaczyć ikony przedmiotów podczas najechania na nie, zainstaluj i uruchom mod IconExporter. Brak zainstalowania modułu nie sprawi, że rozszerzenie będzie nieużywalne. Jak korzystać: Zainstaluj mod, uruchom /probejs dump w swojej grze w trybie jednoosobowym, a następnie otwórz folder instancji Minecrafta w VSCode jako folder. Folder instancji Minecrafta to folder nadrzędny kubejs, zazwyczaj z modami, konfiguracjami itp. Powinien tam być również wygenerowany folder .vscode. Po otwarciu plików js znajdziesz dokumentację i autouzupełnianie. Spróbuj wpisać @item lub @block, aby zobaczyć generowane fragmenty kodu. Jeśli nic się nie wyświetla, sprawdź: Wiele plików JSON rozpoczynających się od probe w folderze .vscode znajduje się w folderze .minecraft. Istnieje folder probe w folderze kubejs, a wiele plików kończących się na .d.ts znajduje się w folderze. Wszystkie pliki .d.ts nie mają błędów składni wskazanych przez VSCode. Jeśli wszystkie trzy kroki są poprawne, możesz potrzebować skonfigurować VSCode, aby akceptował sposób, w jaki ProbeJS generuje wpisy, lub po prostu VSCode nie radzi sobie z projektem JS utworzonym przez ProbeJS. Jeśli któryś z kroków zawiedzie, zwłaszcza krok 3, zgłoś problem na GitHubie. Nawet jeśli twój VSCode nie potrafi sobie poradzić (czasami zdarza się, że utkniesz przy pobieraniu modelu Intellisense lub po prostu nie masz wbudowanego rozszerzenia JS w ogóle). ProbeJS nadal może pomóc w twoim kodowaniu za pomocą fragmentów, a także wyświetlać niektóre informacje za pośrednictwem rozszerzenia. Obecnie obsługiwane są Forge i Fabric (Proszę sprawdzić w zakładce Pliki, ponieważ Ostatnie pliki pokażą tylko najnowszy wpis). Zapraszamy na stronę GitHuba po szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji i korzystania. Prosimy najpierw zaktualizować do najnowszej wersji, jeśli chcesz zgłosić jakieś problemy. Autouzupełnienia dla skryptów KubeJS Fragmenty kodu dla przedmiotów, cieczy itp. Obsługuje również bezpośrednie wstawianie plików JSON przepisów Bogate wyświetlanie przedmiotów. 🛠️📚
Pobierz ProbeJS
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
probejs-6.0.0-forge.jar | 1.20.1 | ||
probejs-5.3.4-forge.jar | Forge | 1.19.2 | |
probejs-4.0.0-fix4-fabric.jar | Fabric | 1.18.2 | |
probejs-3.0.5-forge.jar | Forge | 1.19 | |
probejs-2.3.0-build.60.jar | Forge | 1.18.1 |