PowerfulJS
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Amygdaloideae
Opis moda
PowerfulJS to mod do Minecrafta, który integruje system Capability dla KubeJS. Dzięki PowerfulJS możesz uzyskać, dołączyć obsługiwane capability dla ItemStacks, Block Entities i nie tylko! Co to jest Capability? Dla szczegółów, możesz sprawdzić oficjalny dokument systemu Capability od Forge. W skrócie, Capability dołączony do czegoś sprawia, że rzecz ta może coś zrobić: A TE Energy Cell ma Capability do Forge Energy, dzięki czemu może odbierać lub wydobywać energię bezpośrednio. Każda piec w Minecraft ma Capability do obsługi przedmiotów (dołączony za pośrednictwem modyfikacji Forge), więc rury z przedmiotami lub taśmy przemienne mogą wstawiać lub wyjmować przedmioty bezpośrednio z niego. Dzięki PowerfulJS możesz teraz dołączać obsługiwane capability do ItemStacks, Block Entities i być może więcej, a także dostosować zachowanie capability. Na przykład, aby piec mógł produkować energię podczas pracy lub aby przedmiot mógł być ładowany energią Forge, itp. Dokumentacja jest w trakcie tworzenia, ale możesz sprawdzić ProbeJS dla automatycznego uzupełniania i podpowiedzi typów. Aby uzyskać dostęp do capability czegoś (np. ItemStack lub BlockEntity), użyj poniższych obsługiwanych tokenów capability dostarczonych za pomocą `.getCapability`: ForgeCapabilities BotaniaCapabilities (Wymaga Botania) PNCCapabilities (Wymaga PNC: Repressurized) MekanismCapabilities (Wymaga Mekanism) CuriosCapabilities (Wymaga Curios) IECapabilities (Wymaga Immersive Engineering) Aby tworzyć własne capability, użyj poniższych obsługiwanych budowniczych capability, jak w Przykładzie 2 lub 3: CapabilityBuilder BotaniaCapabilityBuilder (Wymaga Botania) PNCCapabilityBuilder (Wymaga PNC: Repressurized) MekanismCapabilityBuilder (Wymaga Mekanism) CuriosCapabilities (Wymaga Curios) IECapabilityBuilder (Wymaga Immersive Engineering) Automatyczne uzupełnianie jest dostarczane przez ProbeJS. Przykłady: Sprawia, że TE Energy Cell może odbierać Botania Mana i zamieniać ją na FE 1:1: skrypt (startup_scripts) Tworzy przedmiot produkujący nieskończoną energię i może ładować dowolne urządzenie TE: skrypt (startup_scripts) Tworzy blok, który może przechowywać FE, podobnie jak Energy Cell (ale pasywny, ponieważ nie zawiera logiki, co oznacza, że nie będzie aktywnie pobierał ani wysyłał energii do innych bloków): skrypt (startup_scripts)
Pobierz PowerfulJS
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
powerfuljs-1.6.1.jar | Forge | 1.20.1 | |
powerfuljs-1.5.0.jar | Forge | 1.19.2 |