Out Of Sight
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Corosus
Opis moda
Out of Sight to mod do Minecrafta, który pozwala kontrolować odległość renderowania obiektów, poprawiając wydajność gry. Dzięki niemu możesz ustawić stałą odległość renderowania obiektów, nawet przy dalekim renderowaniu chunków. Mod eliminuje renderowanie obiektów modowych, które znajdują się dalej niż 24 bloki, co znacząco poprawia płynność gry. Możesz dostosować ten zakres w pliku konfiguracyjnym. Mod obsługuje również renderowanie istot, co może pomóc w redukcji obciążenia renderowania. Idealny do wieloosobowych modpacków, gdzie optymalizacja jest kluczowa. Zalety: - Znacznie lepsza wydajność w pobliżu baz zawierających wiele obiektów modowych - Mod działa tylko po stronie klienta Wady: - Widoczne pojawianie się obiektów przy zbliżaniu się do nich. Możesz dostosować konfigurację modu: 1. Edytuj plik config/out_of_sight-client.toml 2. Uruchom `/reloadconfig client` w Minecraft (może nie być konieczne) Efekty mogą się różnić w zależności od modpacku, ale poniżej znajdziesz porównanie wideo działania modu. Out of Sight to doskonałe rozwiązanie dla poprawy wydajności w grach z wieloma obiektami modowymi. 🎮🔧
Pobierz Out Of Sight
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
out_of_sight-1.20.1-1.0.3.jar | Forge | 1.20.1 | |
out_of_sight-1.19.2-1.0.2.jar | Forge | 1.19.2 | |
out_of_sight-1.18.2-1.0.2.jar | Forge | 1.18.2 | |
out_of_sight-1.17.1-1.0.1.jar | Forge | 1.17.1 | |
out_of_sight-1.14.4-1.0.1.jar | 1.14.4 | ||
out_of_sight-1.15.2-1.0.1.jar | 1.15.2 | ||
out_of_sight-1.16.4-1.0.1.jar | Forge | 1.16.4 |