Muon
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
TrinaryLogic
Opis moda
Muon to mod Forge dla wersji Minecrafta od 1.9 do 1.12 inspirowany Quarkiem. Jego głównym celem jest poprawa i wzbogacenie Wiosek zgodnie ze stylem i duchem Vanilla Minecrafta. Muon jest w swojej naturze CoreModem. Oznacza to, że łączy się częściami kodu Minecrafta w sposób, który zwykle nie jest wymagany przez mody Minecrafta i dlatego jest ograniczony do określonego zakresu wersji Minecrafta. Oryginalny autor od pewnego czasu nie grał w Modded Minecrafta, ale projekt jest open-source i nowsze wersje mogą być dostępne dzięki wkładowi innych. :) Każdy aspekt tego moda został skonfigurowany, abyś mógł dostosować go do swoich upodobań i używać go tak dużo lub tak mało, jak chcesz. Ogólnie rzecz biorąc, opcje konfiguracji, które naprawiają defekty w Vanilla, domyślnie ustawione są na True, a ustawienie wszystkich opcji na False przywróci czyste zachowanie w Vanilla. Opcje, które znacząco ulepszają lub zmieniają mechanikę Vanilla, muszą być włączone wyraźnie. Domyślne ustawienia powinny prowadzić do ulepszonego generowania świata Vanilla i rozgrywki bez dodawania czegokolwiek nowego. Funkcje Muon 0.2 (Alfa): Opcja dla Village Groves: gęsty las w wioskach. Musi być wyraźnie włączony. Polecam ustawienie go na 100% ;) Początkowa wersja kodu dla struktur zależnych od terenu (Struktury dodane po pierwotnej generacji wiosek, ale przed utworzeniem chunka) Dodana opcja domyślnego włączania przyszłych funkcji. Dodany kod do sprawdzania nowych wersji Muon. Naprawiony błąd czytania naszego własnego mcmod.info w systemie Windows. Naprawiony crash przy napotkaniu zbudowanych budynków bez określonej orientacji. Funkcje Muon 0.1 (Alfa): Opcja naprawy pionowej lokalizacji budynków w wioskach, aby wyeliminować zbyt częsty problem niedostępnych drzwi na podwyższeniu lub zatopionych drzwi. Opcja naprawy zniszczonego terenu wokół wiosek, zapewniająca, że ścieżki zawsze są dostępne w obrębie wioski i nie opadają z gór. Opcja użycia alternatywnego kodu generowania ścieżek, aby wyglądały trochę lepiej, oraz tworzenia prostych mostów przez małe rzeki. Opcja zapewnienia, że rozproszone elementy jak świątynie i igloo zawsze są dostępne. Igloos czasami generowały się *WEWNĄTRZ* wzgórz. Brak zmian w liczbie losowych pobranych z puli ziarn, więc twoje ziarna świata nadal generują ten sam świat! Przyszłe kierunki rozwoju mają na celu dodanie poprawek do mechaniki wioskowiczów oraz dodanie dodatkowych typów wioskowiczów dla górników i leśników. Aktualizowałem najnowszą wersję do BETA w curseforge, ponieważ mimo drobnych problemów, została ona dobrze przetestowana na udostępnionych wersjach. Wszystkiemu skommitowany kod przeszedł podstawowe testy, ale nie został jeszcze poddany znaczącym testom w prawdziwym świecie multiplayer Minecrafta. Jeśli chcesz go użyć w paczce modów, jesteś mile widziany z właściwym odniesieniem, ale biorąc pod uwagę obecny stan moda, pamiętaj, że będziesz ponosić pełną odpowiedzialność za wszelkie wsparcie z tego tytułu. Zauważ, że ten mod wymaga znacznej przebudowy dla wersji 1.14 i wyższych, ale podstawowe koncepcje i część kodu za tym mod są wciąż stosowane. Proszę, daj nam znać, gdzie go używasz (lub jeśli go przejrzałeś, itp!) Byłoby to bardzo mile widziane! Wyślij nam link, a możemy to sprawdzić! :)
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Muon
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
muon-0.2-1.12.jar | 1.12.2 | ||
muon-0.2.jar | 1.9 | ||
muon-0.1.jar | 1.11.2 |