Mody do Minecraft Right Modular Systems
Modular Systems logo

Modular Systems

Systemy modułowe, piece, magazyny, rzemiosło - ojej!


Downloads 250K pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 10 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

pauljoda awatar

pauljoda

Opis moda

Modular Systems to mod do Minecrafta, który wprowadza wieloblokowe struktury kuboidalne, które dziedziczą różne właściwości w oparciu o to, z czego zostały zbudowane. Motywem i designem Modular Systems jest modularność. Struktury wieloblokowe kuboidalne były zasadniczą zasadą projektowania Modular Systems (wcześniej znane jako Modular Furnaces). Zamiast tworzyć wieloblok z bloków z modyfikacji, gracz może użyć bloków materiałowych do tworzenia kuboidu, co może mieć różne efekty na prędkość i wydajność paliwa ostatecznej zmontowanej wieloblokowej struktury. To pozwala większości systemów rozwijać się wraz z naturalną progresją gracza w trakcie gry w Minecrafta. Gracz zbierając bardziej zaawansowane i rzadkie materiały (diamenty, czerwony kamień, itp.), może ulepszać swoje systemy dla lepszej wydajności, wymieniając bloki tworzące konstrukcję kuboidalną. Tworzenie Kuboidu Standardowy kuboid o wymiarach 3x3x3 (minimalny rozmiar) jest pokazany powyżej. Możesz tworzyć kuboid o dowolnym rozmiarze, pod warunkiem, że spełnione są następujące warunki: Górna i dolna warstwa muszą być pełne Środkowe warstwy muszą być puste poza jednym pierścieniem bloków tworzącym zewnętrzny parametr Blok rdzenia systemu, który jest konstruowany, jest umieszczony w jednej z warstw środkowych. Każdy blok tworzący kuboid określa efekty na wartości zakończonego kuboidu. Każdy blok, który jest dozwolony w kuboidzie, ma wartość prędkości, wydajności i wielokrotności. W przypadku pewnych struktur, te wartości mogą działać inaczej. Na przykład generator może używać wartości prędkości do określenia FE/Tick generowanego, przez odwrócenie wartości prędkości i pomnożenie przez 10 lub coś w tym stylu. Paliwodawcy W kuboidzie potrzebujesz co najmniej jednego dostawcy paliwa, aby działał. Bez tego nie będzie możliwości zasilania wieloblokowego. Po prostu umieść dostawcę paliwa w dowolnym miejscu w strukturze. Każdy dostawca może być przyporządkowany priorytet, gdy wieloblok potrzebuje zużyć paliwo do kontynuowania procesu, zapyta dostawców paliwa o dostarczenie paliwa. Dostawcy o wyższym priorytecie dostarczą paliwo jako pierwsi.

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Modular Systems #13016
Zrzut ekranu Modular Systems #13017
Zrzut ekranu Modular Systems #13018