Modular Augment
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
fffxc2
Opis moda
Modular Augment to mały dodatek do Modular Machinery, który umożliwia ograniczony zestaw wejść do zostania spożytych na końcu receptury zamiast na początku. Aby skorzystać z tego moda, w recepturze Modular Machinery należy ustawić typ przedmiotu na modularaugment:deferred. Ten typ jest ważny tylko dla typu wejścia io-type: input i nie obsługuje argumentów chance lub item z wartością any:fuel. Obecność kluczy item, fluid i gas kontroluje, czy będzie zachowywać się jak odpowiednie typy Modular Machinery: typ: przedmiot, typ: płyn i typ: gaz odpowiednio. Przykładowe wymaganie dla receptury: { type: modularaugment:deferred, io-type: input, item: ore:plankWood, ilość: 3 } { type: modularaugment:deferred, io-type: input, płyn: woda, ilość: 1000 } { type: modularaugment:deferred, io-type: input, gaz: tlen, ilość: 1000 } Notatki dotyczące funkcjonalności: Przedmiot jest nadal wymagany do rozpoczęcia procesu tworzenia. Gdy rozpoczyna się tworzenie receptury z odroczonym przedmiotem, przedmiot pozostanie w gnieździe wejściowym do końca procesu tworzenia. Jeśli przedmiot zostanie usunięty podczas procesu tworzenia, postęp zostanie zresetowany do 0%. Jeśli masz więcej niż jedno gniazdo wejściowe, można usunąć przedmiot z jednego i włożyć go do drugiego, a receptura i tak zostanie ukończona. Jeśli przedmiot jest typu odict (ore:*), można go zastąpić odpowiednim przedmiotem odict. Kredyt Opiera się głównie na Modulary Machinery autorstwa HellFirePvP Problemy/Kontakt Jeśli chcesz się skontaktować ze mną w sprawie tego projektu, zostaw pytanie tutaj lub problem na githubie. 🛠️🔧
Pobierz Modular Augment
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft |
---|