Opis moda
Mod Loot Overhaul wprowadza wiele zmian do standardowego systemu zdobywania łupów, w tym nowe warunki, funkcje i rodzaje łupów. Przejdź do Wiki Loot Overhaul, aby zobaczyć pełną listę funkcji oraz przykłady ich użycia. Uwaga, ten mod jest złożony! Jeśli masz pytania, zapytaj poniżej, a być może ja lub ktoś inny będzie w stanie pomóc, ale możliwe, że będziesz musiał samodzielnie się tego nauczyć. Wiki jest twoim przyjacielem. =) Możesz używać tego moda w paczkach modów. Oto kilka z funkcji: Tabele łupów bloków Edytowanie spadków bloków jest teraz tak proste jak edytowanie tabel łupów! Możesz zastąpić (lub dodać za pomocą _extra, patrz poniżej) dowolne spadki bloków za pomocą tabel łupów. Aby zastąpić spadki bloków, użyj tabeli łupów o nazwie :blocks/. Możesz zastąpić spadki standardowej trawy (minecraft:grass) za pomocą tabeli łupów minecraft:blocks/grass. Dla modowego bloku, powiedzmy z identyfikatorem biomesoplenty:mud, byłoby to biomesoplenty:blocks/mud. Spadki z tabel łupów bloków można wyłączyć w pliku konfiguracyjnym (jeśli powoduje to problemy). Dodawanie do tabel łupów (bez ich zastępowania) Czasami tworząc niestandardową mapę lub paczkę modów, nie chcesz zastępować całej tabeli łupów. Chcesz po prostu dodać kilka przedmiotów do niej. Dzięki temu modowi możesz to zrobić. Aby dodać do tabeli łupów, po prostu stwórz inną tabelę łupów o tej samej nazwie co ta, do której chcesz dodać, z _extra na końcu (więc dodawanie dodatków do jednostek/zombie będzie w jednostkach/zombie_extra). Ta funkcja może zostać wyłączona w pliku konfiguracyjnym, lub możesz zablokować określone tabele łupów przed próbą dodania dodatków, jeśli masz mod, który ma tabelę łupów kończącą się na _extra. Dodawanie do każdej tabeli śmierci jednostki lub spadku bloku Dwie tabele łupów minecraft:entities/all i minecraft:blocks/all pozwalają dodać spadek do każdej tabeli śmierci jednostki lub spadku bloku, odpowiednio. Być może najbardziej przydatne będzie to połączenie z warunkami łupu, dla bardzo rzadkich spadków i podobnych. Obie z nich można wyłączyć w pliku konfiguracyjnym. Nowe rodzaje łupów Cóż, trochę. System łupów obecnie obsługuje tylko przedmioty, więc są 6 przedmiotów, które będą miały specjalny efekt, gdy spadną: tworzenie mobów, umieszczanie bloków, tworzenie struktur, wypełnianie obszaru, uruchamianie poleceń lub stosowanie efektu mikstury. Zobacz Wiki, aby zobaczyć przykłady ich użycia. Warunki łupów Ten mod dodaje kilka nowych warunków łupów, obejmujących takie aspekty jak biom, faza księżyca czy wspomniane wcześniej zmienne jednostki/globalne. Zobacz Wiki, aby uzyskać bardziej szczegółowe opisy i przykłady. Funkcje łupów Są również kilka nowych funkcji łupów, z bardziej szczegółowymi informacjami na Wiki. 🎮🔍