Kube Utils logo

Kube Utils

Dodaje narzędzia pomocnicze i nowe funkcje do KubeJS w czystym, zwięzłym i spójnym projekcie API.

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.19.2] [1.18.2]

Kategorie modów


Downloads 2M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 2 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

ErrorMikey awatar

ErrorMikey

Opis moda

Kube Utils to proste rozszerzenie do KubeJS, które dodaje nową funkcjonalność do istniejących funkcji i rozgałęzia się, tworząc nowe systemy umożliwiające bardziej wydajny, uproszczony i zwięzły kod. Mod ten działa w oparciu o przejrzysty, zwięzły i spójny interfejs API. Wszystko dodane przez ten mod jest przechowywane w globalnym obiekcie Ku, co oznacza, że jeśli chcesz uzyskać dostęp do poziomu API, będziesz mógł to zrobić za pośrednictwem Ku.Level, jeśli chcesz coś zrobić z płynami, będziesz używać Ku.Fluids itp.

Na chwilę obecną mamy tylko kilka pomocników do niektórych mniej obsługiwanych obszarów KubeJS, ale planujemy znacznie rozszerzyć tę funkcjonalność w trakcie rozwoju systemu. Jeśli masz jakieś sugestie, prosimy o zgłoszenie propozycji funkcji! Dodatki poziomu, takie jak możliwość uzyskania struktur na pozycji bloku, możliwość generowania struktur, znajdowanie jednostek i czyszczenie przestrzeni, uzyskiwanie losowej lokalizacji z bounding boxem itp. Płyny pozwalają na uzyskanie listy płynów na podstawie ich przestrzeni nazwowej(i) oraz sprawdzenie, czy płyn jest pusty czy nie. Dodatki do listy pozwalają na uzyskanie losowych wpisów na podstawie tabeli wagowej. Dodatek do ogólnych narzędzi, takich jak nullOrEmpty, który daje prosty sposób na zawsze sprawdzanie, czy obiekt jest nullOrEmpty, czy to przedmiot, blok, ItemStack, łańcuch znaków, płyn lub obiekt ItemEntity! (więcej wsparcia będzie dodawane w miarę potrzeb).

Nasz cel to nigdy nie wprowadzać zmian, które mogą zepsuć istniejący kod, chyba że zostaniemy do tego zmuszeni przez Minecraft, Forge lub Fabric. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian, będziemy starać się robić to w sposób opcjonalny, który nie wpłynie na istniejący kod. Nie robienie dodatków zbyt skomplikowanymi. Zawsze dokumentowanie dodatków w zrozumiałym języku.

Naszym celem jest wydanie strony internetowej, która dokumentuje wszystkie nowe dodatki i sposób ich użycia. Obecnie możesz zapoznać się z dodatkami, które dodajemy, z samego kodu. Nasza klasa BaseBinding pokazuje, które obiekty możesz użyć w obiekcie Ku. Na przykład BaseBindings zawiera Streams jako pole. Oznacza to, że możesz użyć Ku.Streams.MethodName. Dostępne metody znajdziesz w pliku klasy modułu powiązanego. Jeśli zobaczysz pole otoczone ClassWrapper, oznacza to, że aby to pole użyć w KubeJS, będziesz musiał utworzyć obiekt. Na przykład, Poziom jest opakowany za pomocą ClassWrapper, co oznacza, że będziesz musiał użyć pola w ten sposób new Ku.Level(player.level). Jest to nieco skomplikowane, ale gdy strona internetowa będzie gotowa, będzie to znacznie prostsze.

Uwaga: Podczas wersji beta mogą wystąpić możliwe zmiany, które mogą zepsuć kod. Po osiągnięciu stabilnej wersji, ta wiadomość zostanie usunięta i od tego momentu kod nie będzie zawierał zmian, które mogą zepsuć kod!

Prosimy o zgłaszanie wszelkich problemów do naszego systemu śledzenia problemów wraz z przykładowym kodem, abyśmy mogli zweryfikować problemy. #Minecraft #KubeUtils 🎮🔧

Pobierz Kube Utils

Nazwa pliku Ładowarka modowa Wersja Minecraft
Pobierz Kube Utils 1.19.2
kube-utils-forge-1.0.3+mc1.19.2.jar Forge 1.19.2
Pobierz Kube Utils 1.18.2
kube-utils-forge-0.1.4+mc1.18.2.jar Forge 1.18.2