Jewelrycraft 2
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.7.10]Kategorie modów
Twórcy modów
OnyxKnight
Opis moda
Jewelrycraft 2 to magiczny mod, który pozwala tworzyć biżuterię i nosić ją. Biżuteria renderuje się na postaci gracza i jest kompatybilna z wieloosobową rozgrywką. Możesz również dodawać przedmioty jako modyfikatory do biżuterii. W zależności od zastosowanego modyfikatora, różne biżuterie mają różne efekty, z pozytywną i negatywną wartością. Istnieją także pewne działania, które, gdy zostaną wykonane, przyznają Ci Punkty Przekleństwa. Gdy zdobędziesz pierwsze punkty, nałoży się na Ciebie klątwa, niektóre dobre, niektóre złe. Im więcej punktów przekleństwa, tym więcej aktywnych klątw możesz mieć jednocześnie. Mod Jewelrycraft 2 miał początkowo być jedynie ogromną aktualizacją mojego pierwszego moda, Jewelrycraft. Jednak wprowadziłem tak wiele zmian, że zdecydowałem się zrobić z niego zupełnie nowy mod. Pracowałem nad tym przez kilka miesięcy, z pomocą niektórych przyjaciół w niektórych częściach i chociaż niedawno udało mi się spełnić moją kwotę wypuszczenia moda dla publiczności, nadal uważam to za mod alfę. Baza już istnieje, ale jest jeszcze wiele rzeczy, które chciałbym dodać, dlatego uważam, że tak to nazwać. Mod ma własny inwentarz, więc nie musisz martwić się, że biżuteria zajmie miejsce w twoim rzeczywistym inwentarzu. Mod wymaga wersji Forge przynajmniej 10.13.0. Aby porozmawiać o modzie, moddingu ogólnie, lub innych rzeczach, możesz mnie znaleźć na irc.esper.net, #jewelrycraft. Czarne blok cienia, stopionej cienia, formownika, stołu rzemieślniczego jubilerskiego, przechowywania, wyświetlacza ręcznego, postumentu ręki, przeklętego oka, przewodnika Jewelrycraft 2. Otrzymasz tę książkę po zrespawnowaniu w nowym świecie lub w świecie, gdzie jeszcze nie otrzymałeś tego przedmiotu. Czarne odlewy, złodziejskie rękawiczki, formy gliniane, formy biżuterii. Aby uzyskać biżuterię, potrzebujesz pieca, formownika, formy wyboru, kilku lingotów lub rudy do stopienia, a opcjonalnie stołu rzemieślniczego jubilerskiego i wybranej klejnotu. Najpierw połóż piec, a następnie przed nim umieść formownik, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy na formowniku, aby go dodać. Dodaj do pieca lingoty, klikając prawym przyciskiem myszy na bloku z nimi. Możesz umieścić do 9 lingotów lub 4 rudy i 1 lingot (rudy wypłacają 2 lingoty). Gdy stopi się metal, po prostu kliknij lewym przyciskiem myszy na piecu, aby wlać metal do formownika. Gdy metal się ostygnie, kliknij go, aby odebrać swoją biżuterię. Teraz możesz dodać do niej modyfikatory. Opcjonalnie: Możesz kliknąć prawym przyciskiem myszy na stole rzemieślniczym jubilerskim ze swoją biżuterią, a następnie dodać wybrany klejnot w ten sam sposób. Gdy dodawanie klejnotu się zakończy, kliknij na bloku, aby odebrać swoją modną biżuterię. Biżuterię można umieścić w ich specjalnym inwentarzu i renderować na graczu: KRYSZTAŁ, WIADERKO PŁYNNEGO METALU, MODYFIKATOR BIŻUTERII, SERCA. Serca upuszczają się losowo, gdy zabijesz jednostkę. Istnieją 4 rodzaje serc: Czerwone - które leczą cię 1 sercem, gdy w nie wejdziesz, chyba że masz pełne zdrowie; Niebieskie - które dają ci 1 Serce Duchowe, które działa jak bariera między tobą a twoim rzeczywistym zdrowiem, więc gdy zostaniesz zaatakowany, te serca znikną najpierw przed twoim rzeczywistym zdrowiem; Czarne - dają ci 1 Przeklęte Serce, które, podobnie jak Niebieskie Serce, jest zużywane najpierw, gdy otrzymasz obrażenia, zamiast twojego rzeczywistego zdrowia, ale oprócz tego zadaje również obrażenia pobliskim jednostkom; Białe - te serca oferują tylko trochę ochrony. Otrzymujesz pół Świętego Serca, gdy z nim wejdziesz w interakcje, a gdy zdobędziesz kolejne, znikają i zyskujesz 1 dodatkowe serce na stałe. PÓŁSERCA. Są dokładnie takie same jak zwykłe Serca, tylko że dają ci połowę odpowiadającego im zdrowia, z wyjątkiem białego, który również daje ci połowę serca. Mają taką samą szansę na upuszczenie jak zwykłe Serca. Te serca renderują się w lewym dolnym rogu ekranu. Niebieskie serca jako pierwsze zostają uszkodzone, następnie czarne, a na końcu białe. Ponieważ nie można układać białych serc, sugeruje się, aby zachować ostrożność, gdy masz jedno, jeśli chcesz zwiększyć swoje maksymalne zdrowie. Pamiętaj, że jeśli umrzesz, nie masz już maksymalnego zdrowia. Aby dodać modyfikatory do biżuterii, musisz wykonać rytuał. Aby to zrobić, musisz zbudować następującą strukturę. Gdy to zrobisz, dodaj swoją biżuterię na centralny postument i tyle modyfikatorów, ile chcesz, w innych, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy na Przeklęte Oko, aby rozpocząć rytuał. Gdy się zakończy, Shift+Kliknij prawym przyciskiem myszy na blok centralny, aby otrzymać zmodyfikowany kawałek biżuterii. Upewnij się, że przed odzyskaniem przedmiotów z postumentów są one usunięte. Dla tych, którzy preferują trójwymiarową wizualizację struktury, tutaj jest: PROSZKU BLAZA. Kolczyki: Mają szansę uleczenie gracza, jeśli jest w ogniu lub w lawie; połowę ilości powietrza, jaką gracz posiada pod wodą i podwaja prędkość, z jaką powietrze się redukuje. Naszyjnik: Gracz nie może się zapalić; gdy jest w wodzie, gracz otrzymuje połowę serca obrażeń za każdy tik. Pierścień: Przeciwnicy, których gracz atakuje gołymi rękami, zapalają się; dopóki nie znajduje się w wodzie. Bransoletka: Pozwala graczowi wejść w ogień i chodzić w lawie (o ile tylko stopy są w lawie); gracz pływa wolniej. PIÓRO. Kolczyki: Strzały mają tylko 33% szansy na trafienie gracza; te, które trafiają, zadają podwójne obrażenia. Naszyjnik: Gracz ma szansę na uniknięcie ataków; ogień i lawa zadają 200% więcej obrażeń. Pierścień: Atakowane przez gracza przeciwnicy mają szansę na ogłuszenie; gracz zadaje tylko połowę normalnego obrażenia. Bransoletka: Gracz spada wolniej i unika obrażeń z upadków; ale chodzi wolniej. OKO ENDEROWE. Kolczyki: Endermany nie są agresywne, jeśli się na nie patrzy; gracz dostaje nudności, gdy patrzy na Endermana. Naszyjnik: Gracz jest przyciągany do portali końcowych; zostaje oślepiony za każdym razem, gdy zostanie trafiony. Pierścień: Ma szansę wykrywania pobliskich rud; mniejsza odległość widzenia. Bransoletka: Gracz chodzi szybciej w Endzie; ma losową szansę na teleportację w losowe miejsce. PERŁA ENDEROWA. Kolczyki: Pociski zostają teleportowane w losowe miejsce; zamiast teleportacji pocisk ma szansę spowodować eksplozję. Naszyjnik: Wszystkie obrażenia zadane graczowi są zadane także atakującemu; gracz jest osłabiony. Pierścień: Atakowane przeciwników są teleportowane w losowe miejsce; gracz zadaje mniej obrażeń po ataku Endermana. Bransoletka: Gracz teleportuje się do punktu odrodzenia, jeśli ma poniżej 3 zdrowia, gdy zostanie zaatakowany; gracz zostaje teleportowany w losowe miejsce, gdy jest w kontakcie z wodą. OBSYDIAŃ. Kolczyki: Upuszczanie kowadła i strzały nie zadają obrażeń; po pewnej ilości strzałów lub kowadła umrzesz natychmiast po następnym trafieniu. Naszyjnik: Gracz ma 200% więcej ochrony; powoli zaczyna otrzymywać obrażenia w wodzie i nie potrafi pływać. Pierścień: Gracz zadaje 100% więcej obrażeń; po pewnej ilości ciosów będzie atakować wolniej i zadawać mniejsze obrażenia. Bransoletka: Brak obrażeń z upadków; po pewnej ilości upadków gracz zaczyna otrzymywać obrażenia i poruszać się wolniej. Istnieją 3 sposoby zdobywania punktów przekleństwa: 1. Złapanie podczas próby kradzieży od mieszkańców 2. Wykonywanie rytuału i nie umieszczanie przedmiotu w każdym jednym postumencie 3. Posiadanie Infamii i atakowanie pokojowego stworzenia Klątwy trwają do momentu śmierci. Po ponownym pojawieniu się twoje stare przekleństwo zostaje usunięte, a na ciebie nałożone jest losowe przekleństwo. Gracz jest zatruty. Gracz ma szansę na lekkie uleczenie po ataku stworzenia. Ma szansę sprawienia, że moby upuszczą więcej łupów i zwiększa szansę na upuszczenie serc. Obecnie nic nie robi, poza renderowaniem pentagramu pod stopami gracza. Przekształca wszystkie dotknięte jednostki w złoto, które po zniszczeniu upuszczają złote kawałki zgodnie z ich rozmiarem. Ponadto wszystkie przedmioty, które gracz trzyma, również przekształcają się w złote wersje. Gracze obecnie nie są przekształcani w złoto. Za każdym razem, gdy gracz atakuje pokojowe stworzenie, istnieje losowa szansa, że jego maksymalne zdrowie zostanie obniżone o pół serca, zdobędzie połowę czarnego serca i zdobędzie 10 punktów przekleństwa za każdym razem. Maskę z przekleństwem również renderuje się na twarzy gracza jako wizualna reprezentacja przekleństwa. Gracz nie może już upuszczać przedmiotów. Gracz losowo zapala się na kilka sekund. Gracz jest ślepy. Moby i bloki upuszczają podwójną ilość przedmiotów, jaką normalnie by upuściły.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Jewelrycraft 2
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
Jewelrycraft2-1.7.10-build-28-universal.jar | 1.7.10 |