Mody do Minecraft Right Hostile Neural Networks
Hostile Neural Networks logo

Hostile Neural Networks

Pozyskiwanie łupów z mobów przyjazne dla serwera.


Downloads 12M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 2 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

Shadows_of_Fire awatar

Shadows_of_Fire

Opis moda

🎮 Mod Minecraft: Hostile Neural Networks 🎮


Hostile Neural Networks to innowacyjny mod do Minecrafta bazujący na technologii Deep Mob Learning dla wersji 1.16.5 i wyższych. Pozwala na szkolenie modeli danych i przeprowadzanie symulacji, które tworzą prognozy mobów, wykorzystywane do generowania łupów mobów.


🧠 Jak działa Hostile Neural Networks? 🧠


Główną jednostką moda jest Model Danych - przedmiot, który przechowuje informacje o jednostce, które można wykorzystać do generowania ich łupów. Aby zdobyć Model Danych, najpierw musisz stworzyć Ramę Modelu Danych i użyć jej na docelowej jednostce, aby zbudować model. Po zdobyciu modelu musisz go przeszkolić. Szkolenie Modelu Danych można przeprowadzić na dwa sposoby: za pomocą Deep Learnera lub Komory Symulacji.


Deep Learner pozwala przechowywać kilka modeli danych, a zabijane przez Ciebie jednostki zaczynają szkolić model. Wszystkie modele zaczynają od stanu Faulty i muszą być przeszkolone do stanu Basic za pomocą Deep Learnera. Gdy Twój model osiągnie stan Basic lub wyższy, możesz użyć Komory Symulacji do przeprowadzania symulacji modelu.


🔮 Przewidywanie i generowanie łupów 🔮


Symulacje zawsze generują ogólną prognozę, a także mogą generować Prognozę Mobów, w zależności od dokładności modelu. Im wyższa jest kategoria modelu, tym wyższa jest dokładność, do 99,5% na poziomie Self Aware. Przeprowadzanie symulacji wymaga energii (w zależności od rodzaju modelu) oraz przedmiotu katalizatora, którym jest zazwyczaj Macierz Prognozy.


Prognozy Mobów muszą być przetworzone w Fabrykatorze Łupów, urządzeniu, które używa energii do konwersji prognoz na łupy mobów. Dostępne łupy są oparte na liście predefiniowanych przedmiotów, a cel może być wybrany dla każdego rodzaju modelu.


📦 Wsparcie dla własnych modeli i modów 📦


Własne Modele Danych mogą być dodawane za pomocą Datapacka. Każdy Model Danych jest reprezentowany jako pojedynczy plik w podfolderze data_models. Przykładem może być plik Modelu Danych Witch znajdujący się w podstawowym modzie.


Zastrzeżenia prawne: Minecraft jest znakiem towarowym firmy Mojang AB.

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Hostile Neural Networks #5042
Zrzut ekranu Hostile Neural Networks #5043
Zrzut ekranu Hostile Neural Networks #5044