FTB Team Dimensions
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
FTB
ErrorMikey
Opis moda
FTB Team Dimensions to mod do Minecrafta, który umożliwia dynamiczne tworzenie wymiarów dla drużyn (FTB Teams jest wymaganym zależnością). Gracze dołączają do nadziemnej struktury lobby z portalem i po wejściu do portalu mają możliwość wyboru jednej lub kilku struktur wyspowych w nowym wymiarze, który zostanie stworzony dla ich drużyny. Drużyna zostanie również automatycznie utworzona, jeśli jeszcze nie istnieje. Nowi gracze mogą dołączyć do drużyny w standardowy sposób i zostaną natychmiast przeniesieni do istniejącego wymiaru drużyny po dołączeniu. Obecnie istnieją dwa typy generacji chunków, oba dla prostych wymiarów pustki: generacja wielobiomów z dystrybucją biomów przypominającą nadziemie; jest to ustawienie domyślne Generacja jednego bioma; ustaw singleBiomeDimension w konfiguracji modu na true, aby narzucić jeden biom dla całego wymiaru. Możesz zastąpić używany biom za pomocą ustawienia konfiguracyjnego singleBiomeName (domyślnie minecraft:the_void). W przyszłości planowane są większe możliwości związane z typami generacji świata. Konfiguracja Wymagana jest przynajmniej podstawowa znajomość generacji świata opartej na danych 1.19.2. Niemal cała konfiguracja odbywa się za pomocą pakietów danych, w szczególności struktura i structure_set, aby zdefiniować przedbudowane wyspy, które zostaną wcześniej wygenerowane w nowym wymiarze (zawsze w chunku (0,0)). Istnieje również niestandardowy typ pakietu danych ftbdim_prebuilt_structures, który definiuje, które struktury są dostępne dla gracza (gdy gracz pierwszy raz wejdzie do portalu lobby, jeden wpis na znane ftbdim_prebuilt_structures zostanie pokazany w GUI). Domyślna struktura przedbudowana (data/ftbteamdimensions/ftbdim_prebuilt_structures/island1.json) wygląda mniej więcej tak (z nieobowiązkowymi polami, które niekoniecznie są uwzględnione w rzeczywistym pliku): [pokazanie przykładu struktury i jej właściwości] Pliki struktur NBT (zarówno dla lobby nadziemnego, jak i struktur wyspowych wymiarów) są standardowymi strukturami NBT vanilla, zapisanymi za pomocą bloków struktury. Istnieje jedno ważne wymaganie: wszystkie struktury muszą zawierać jeden blok struktury w trybie danych z niestandardowym tagiem danych spawn_point. Jest to używane do określenia, gdzie gracze zrespawnują się zarówno w lobby nadziemnym, jak i w wymiarach drużyn, które są tworzone. Struktury zawsze będą pozycjonowane z blokiem spawn_point na (X,Y,Z) = (0,H,0), gdzie H = pole wysokości z JSONa przedbudowanej struktury powyżej. Blok struktury danych jest zastępowany powietrzem, gdy struktura jest faktycznie umieszczona w świecie, a gracz zrespawnuje się z nogami w tym bloku domyślnie (ale patrz pole spawn_override powyżej). Domyślna struktura lobby nadziemnego znajduje się w data/ftbteamdimensions/structures/lobby.nbt, ale można ją zmienić na dwa sposoby: * w konfiguracji modu (patrz lobbyStructure w ftbteamdimensions-common.toml) * lub po prostu nadpisz ją za pomocą pakietu danych.
Pobierz FTB Team Dimensions
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft |
---|