Fluidlogged API
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.12.2]Kategorie modów
Twórcy modów
jbredwards
Opis moda
Fluidlogged API to już nieaktualne rozwiązanie na CurseForge! Najnowsze wersje Fluidlogged API można pobrać tutaj z Modrinth. Modrinth to nowoczesna platforma do hostowania modyfikacji Minecraft, która szanuje zarówno użytkowników, jak i autorów. Modrinth ułatwia znalezienie i pobranie modyfikacji dzięki ulepszonym funkcjom wyszukiwania, błyskawicznym pobieraniom i specjalnie zaprojektowanej platformie do Minecrafta. Zapewnia również sprawiedliwe wynagrodzenie dla twórców, dając im 100% dochodów z reklam, jakie przynosi ich projekt - bez konieczności oglądania reklam, aby pobrać ulubione mody. Modyfikacja dodaje podstawowy fluidlogging i służy jako baza lub opcjonalne API dla innych deweloperów modów! Oprócz dodawania fluidlogging, ta modyfikacja znacznie poprawia kolizję płynów, aby była bardziej dokładna. Fluidlogged API naprawia również następujące błędy vanilla: MC-2591 (Chodzenie po rogu lawy powoduje obrażenia) MC-4533 (Graficzny błąd wody podczas łączenia się na skos) MC-68129 (Światło płynne nie działa poprawnie pod wodą) MC-100886 (Opadający piasek z ID wody lub lawy nie renderuje się) MC-125771 (Wybór bloku nie pokazuje się pod wodą) MC-127030 (Płynąca woda próbuje łączyć się z blokami waterlogged, gdy nie powinna, powodując wiele problemów) MC-127108 (Bloki waterlogged zamieniają lawę w obsydian lub kamień na wszystkich stronach, nawet tych, z których woda nie wypływa) MC-127270 (Wizualny poziom wody wewnątrz bloków waterlogged nie dostosowuje się poprawnie) Światy wczytane w wersji vanilla (lub z innymi modami) powinny działać dobrze z dodaną tą modyfikacją, ale zalecamy zrobienie kopii zapasowej na wszelki wypadek! Ta modyfikacja obsługuje Optifine G5+. Lista bloków, które można logować płynami i które są domyślnie włączone (według najnowszej wersji modyfikacji), można dowolnie dodawać lub usuwać poprzez konfigurację!: -kowadła -banery -bariery -latarnie morskie -stojaki do warzenia -przyciski -komparatory -skrzynie -detektory światła dzienne -drzwi -jajo smoka -stoliki do zaklęć -ramy portalu końcowego -pręty końca -skrzynie ender -ogrodzenia -bramy ogrodzeniowe -szyby -półbloki -lejki -kraty żelazne -liście -dźwignie -głowy mobów -spawner mobów -płytki naciskowe -tłoki (podczas rozszerzania) -tory -przekaźniki -pochodnie redstone'owe -przewody redstone -klapy -haki do linek -linki do linek -znaki -ściany Możliwe pytania: Q: Czy mogę używać tej modyfikacji w moim paczce modyfikacji? A: Tak! :) Q: Co to jest fluidlogging? A: To samo pomysł co waterlogging w wersji 1.13, z tym że nazywane fluidlogging, ponieważ można użyć dowolnego płynu, a także większość modyfikowanych. Q: Jak działa ta modyfikacja? A: Ta modyfikacja działa znacznie inaczej niż wersja 1.13. Ta modyfikacja nie wprowadza zmian do działania stanów bloków, zamiast tego dodaje nowy sposób przechowywania danych, zwany FluidState (oprócz vanilli IBlockState i TileEntity). Oznacza to, że praktycznie wszystkie mody powinny działać dobrze z tą modyfikacją, ale oczywiście jeśli napotkasz jakieś niezgodności, koniecznie daj mi znać, abym mógł je naprawić! =) Q: Gdzie mogę zgłaszać wszelkie problemy/błędy/awarie, z którymi się zetknę? A: Zgłaszanie wszystkiego, co znajdziesz na trackerze problemów, podlinkowanym tutaj, byłoby dużą pomocą w ulepszaniu modyfikacji! Q: Gdzie mogę zgłaszać pytania dotyczące modyfikacji lub uzyskać pomoc w korzystaniu z niej jako API? A: Strona github tej modyfikacji ma zakładkę dyskusji, spróbuj z niej skorzystać i unikaj zostawiania komentarzy na CurseForge, ponieważ pomoże to innym osobom łatwiej wyszukiwać istniejące wątki, aby znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą mieć! Jego format jest również bardziej przyjazny i ogólnie lepszy niż komentarze na CurseForge.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Fluidlogged API
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
Fluidlogged-API-v2.2.4-mc1.12.2.jar | Forge | 1.12.2 |