FlatBedrock Xplosion's Edition
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
big_Xplosion
Opis moda
FlatBedrock Xplosions Edition to mod, który domyślnie generuje warstwę bedrocka z nadziemnej i obie warstwy bedrocka w piekle płasko. Inne wymiary można łatwo dodać do tej listy, tworząc niestandardowy plik JSON (patrz poniżej). Większość wymiarów powinna działać z tym. Konfiguracja: Warstwy i wymiary, w których masz płaską warstwę, można skonfigurować. Przejdź do folderu /config/flatbedrock/dimensions/. Domyślnie powinny tam być dwa pliki: overworld.json i nether.json. { dimID: 1, genTop: false, genBottom: true, retroGenTop: false, retroGenBottom: false, fillBlock: minecraft:stone } dimID oznacza identyfikator liczbowy wymiaru. 1 w tym przypadku oznacza nadziemie. genTop i genBottom wymagają wartości true lub false. Gdy jest true, oznacza to, że musi tam wygenerować płaską warstwę, gdy jest false, nie ma to znaczenia. retroGenTop i retroGenBottom zostaną wyjaśnione poniżej. Na końcu jest fillBlock. Tutaj określasz, jaki blok powinien zastąpić bedrocka, dla nadziemia jest to minecraft:stone. Dodanie wymiarów modowanych (dla użytkowników): Jeśli masz zainstalowany mod dodający nowy wymiar, możesz również sprawić, aby otrzymał on ładną płaską warstwę bedrocka. Przejdź do folderu konfiguracyjnego i przejdź do folderu /flatbedrock/dimensions/. Utwórz nowy plik lub skopiuj jeden z domyślnych i nazwij go np. twilightforrest.json. { dimID: 7, genTop: false, genBottom: true, retroGenTop: false, retroGenBottom: false, fillBlock: minecraft:stone } Po prostu edytuj wartości tak, jak jest to potrzebne dla tego wymiaru, i skończone. Zauważ, że jedyną różnicą tutaj w porównaniu z nadziemiem jest to, że Las Twilight ma identyfikator wymiaru 7. Generowanie płaskiej warstwy bedrocka w już istniejącym świecie: Tak, jest możliwe zastosowanie tej płaskiej warstwy bedrocka do już wygenerowanego świata. Ale upewnij się, że najpierw zrobisz kopię zapasową! Aby włączyć retroaktywne generowanie w wymiarze, należy przejść (ponownie) do folderu /config/flatbedrock/dimensions. Otwórz plik odpowiadający wymiarom, które chcesz edytować. i zmień wartości retroGenBottom i retroGenTop na true. Otwórz ponownie swój świat i powinieneś zobaczyć ładną płaską warstwę bedrocka. Dodanie wymiaru modowanego (dla innych modderów): Inne wymiary mogą również zostać określone za pomocą komunikatów IMC jak w tym przykładzie: NBTTagCompound compound = new NBTTagCompound();rcompound.setString(fileName, testDimension);rcompound.setInteger(dimensionID, 555);rcompound.setBoolean(generateFlatTop, true);rcompound.setBoolean(generateFlatBottom, false);rcompound.setString(fillBlock, minecraft:end_stone);rFMLInterModComms.sendRuntimeMessage(Reference.MOD_ID, Reference.MOD_ID, addDimension, compound); MC 1.7: Zalecane: Zaleca się zainstalowanie UniversalCore dla dodatkowych narzędzi i funkcjonalności (wyjaśnionych poniżej) Mod sam w sobie: mod sam w sobie po prostu generuje bedrocka na nadziemiu i w piekle (podłogę i dach) płasko. Inne wymiary można dodać do tej listy przez samego gracza, tworząc niestandardowy plik JSON (patrz poniżej przy dodawaniu wymiarów modowanych). Powinno to działać dla większości modowanych wymiarów, które używają normalnego systemu generowania świata. uwaga: Wymiary Mystcraft nie działają dla tego, ale gdy zaktualizuje się do 1.7.10, dodam kompatybilność dla nich, dodając nową stronę Mystcraft. Korzystanie z UniversalCore: Gdy używasz UniversalCore wraz z FlatBedrock, FlatBedrock otrzyma pełną wersję VersionChecker, która jest również kompatybilna z modułem VersionChecker. UniversalCore pozwoli również na retroaktywne generowanie twoich światów Minecraft (więcej informacji o tym znajdziesz w generowaniu płaskiego bedrocka w istniejącym świecie). Faktycznie zalecam korzystanie z FlatBedrock z UniversalCore, ponieważ jest to tak mały i bardziej użytkowy mod, więc uznałem, że byłoby fajnie nie być zależnym od innych modów. możesz pobrać UniversalCore tutaj. Generowanie płaskiego bedrocka w istniejącym świecie: Jeśli ten mod jest zainstalowany obok UniversalCore, dodaje on sposób na ponowne wygenerowanie bedrocka w twoim istniejącym świecie na ładną płaską warstwę. przed wykonaniem upewnij się, że potem po prostu przejdź do folderu wymiarów, znajdującego się w config/flatbedrock/dimensions/ i wybierz plik odpowiadający wymiarom, które chcesz zregenerować i otwórz go w edytorze tekstu z wyboru (choć zalecam korzystanie z TextWrangler dla maca i notepad++ dla systemu Windows). po tym po prostu zmień retroGenBottom lub retroGenTop na true. Gdy to zrobisz, zapisz plik i ponownie otwórz swój ulubiony świat Minecraft, ale teraz powinien mieć płaską warstwę bedrocka. Dodanie wymiarów modowanych (dla użytkowników) Gdy mod dodaje niestandardowe wymiary i chcesz wyrównać jego bedrock, po prostu przejdź do katalogu config/flatbedrock/dimensions i utwórz nowy plik JSON. Plik musi być w formacie JSON i powinien mieć następujące obiekty: dimID identyfikator wymiaru, genTop czy góra wymiaru powinna być generowana płasko (jak dach świata piekielnego), genBottom czy dół wymiaru powinien być generowany płasko, retroGenTop i retroGenBottom powinny być używane tylko wtedy, gdy zainstalowany jest UniversalCore, możesz dowiedzieć się więcej o tym powyżej i fillBlock łańcuchowa wartość z ID bloku, który powinien zostać użyty do zastąpienia bedrocka. możesz zobaczyć domyślne pliki overworld.json i nether.json, aby zobaczyć, jak to jest używane. Oto także przykład, jak mogłaby to być użyta przez wymiar modowany, twilightforest.json: { dimID: 7, genTop: false, genBottom: true, retroGenTop: false, retroGenBottom: false, fillBlock: minecraft:stone } uwaga: modderzy mogli to już zrobić w kodzie, więc uruchom Minecrafta najpierw, zanim utworzysz nowy plik JSON, i sprawdź, czy się pojawia. Dodanie wymiaru modowanego za pomocą komunikatów IMC (dla modderów): modderzy mogą również wysyłać komunikaty IMC, aby zarejestrować wymiar na liście generacji, tak jak to:
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz FlatBedrock Xplosion's Edition
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
FlatBedrock-1.4.0_1.12.jar | 1.12 | ||
FlatBedrock-1.3.0_1.11.2.jar | 1.11.2 | ||
FlatBedrock-1.2.1_1.9.4.jar | 1.10 | ||
FlatBedrock-1.2.0_1.9.jar | 1.9 | ||
FlatBedrock-1.1.0.jar | 1.8.9 | ||
FlatBedrock-1.0.2.jar | 1.7.10 | ||
FlatBedrock-1.1.1.0.zip | 1.6.4 |