Mody do Minecraft Entity Culling Fabric/Forge
Entity Culling Fabric/Forge
Używanie asynchronicznego śledzenia ścieżek do ukrywania niewidocznych kafelków/elementów
Kategorie modów
38M pobrania
0 opinie
Utworzony 3 lata temu
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
tr7zw
Opis moda
🎮 Mod Minecraft: Entity Culling Fabric/Forge 🚀
Entity Culling Fabric/Forge to wyjątkowy mod do Minecrafta, który zwiększa wydajność gry poprzez pominięcie renderowania bloków lub obiektów, które nie są widoczne dla gracza. Dzięki temu modowi, Minecraft przestaje renderować wszystko, co jest za ścianą, co znacznie poprawia płynność gry.
🤔 Jak działa mod Entity Culling Fabric/Forge?
Mod wykorzystuje dodatkowe rdzenie procesora do szybkiego śledzenia ścieżki od kamery do wszystkich bloków lub obiektów, aby ustalić, czy są one widoczne. W trakcie renderowania, niewidoczne obiekty są pomijane, podobnie jak obiekty za graczem.
Uwaga! Ten mod jest w pełni po stronie klienta i nie może być instalowany na serwerach. Nie wpływa to na rolnictwo/moby - mimo że mod pomija renderowanie, moby nadal będą się pojawiać, poruszać i upuszczać przedmioty.
💡 Kompatybilność moda Entity Culling Fabric/Forge
- Brak zależności
- Brak niekompatybilności (z niektórymi modami może być konieczne dodanie bloków do białej listy w konfiguracji, aby naprawić problemy z wizualizacją)
- Testowany z Sodium Iris Optifine
Mod został stworzony przez RoboTricker, twórcę pierwotnej implementacji asynchronicznego śledzenia promieni na serwerze dla Transport-Pipes.
Pobierz Entity Culling Fabric/Forge
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft |
---|