Entity Culling
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
meldexun
Opis moda
🎮 Mod Minecraft: Entity Culling - zwiększ wydajność swojej gry! 🚀
Entity Culling to mod kliencki, który ma na celu poprawę wydajności gry poprzez pominięcie renderowania ukrytych obiektów. W wersji Vanilla, wszystkie obiekty są renderowane, jeżeli są w polu widzenia gracza, co może znacząco obciążać sprzęt. Entity Culling pozwala na znaczne zwiększenie liczby klatek na sekundę (FPS) poprzez "ucinanie" obiektów, które są ukryte za ścianami lub innymi przeszkodami.
🔧 Wersje kompatybilne z Optifine
- Entity Culling - 1.16.5 - 2.1.4 i nowsze wersje są kompatybilne tylko z Optifine G8!
- Entity Culling - 1.16.5 - 2.1.3 i starsze wersje są kompatybilne tylko z Optifine G7!
- Entity Culling - 1.12.2 - 2.0.8 i nowsze wersje są kompatybilne tylko z Optifine G5!
- Entity Culling - 1.12.2 - 2.0.7 i starsze wersje są kompatybilne tylko z Optifine F5!
👾 Wymagania modu
Do uruchomienia moda Entity Culling potrzebne są MixinBootstrap i RenderLib (tylko MC 1.12.2). Kompatybilność Mixin 0.7-0.8 może być pomocna, gdy inny mod korzysta ze starszej wersji Mixin i nie możesz uruchomić gry (tylko MC 1.12.2).
🎯 Jak działa?
Mod używa implementacji ukrywania obiektów z OpenGL, dając dokładne ukrywanie obiektów z jednoklatkowym opóźnieniem oraz niewielkim obciążeniem. Jeżeli sprzęt nie obsługuje OpenGL 4.3, Entity Culling korzysta z implementacji ukrywania przez raytracing. Wybór między tymi dwoma zależy od Twojego sprzętu.
Redystrybucja modu na innych stronach jest zabroniona. Użycie moda w filmach, które są publicznie dostępne dla wszystkich, jest dozwolone, pod warunkiem podania linku do strony curseforge, a nie do strony, która redystrybuuje ten mod bez mojej zgody.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Entity Culling
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
EntityCulling-1.12.2-6.4.3.jar | Forge | 1.12.2 | |
EntityCulling-1.16.5-2.1.7.jar | Forge | 1.16.5 | |
EntityCulling-1.16.5-2.1.6.jar | Forge | 1.16.4 |