Entity Collision FPS Fix Refabricated
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Corgi_Taco
Opis moda
Entity Collision FPS Fix Refabricated to moda optymalizujący wydajność FPS po stronie klienta, pomijający sprawdzanie kolizji na wątku renderowania klienta, ponieważ te sprawdzenia są już obsługiwane przez serwer. Obecnie wydajność FPS cierpi, ponieważ klient oblicza kolizje dla widocznych i niewidocznych jednostek. Gdy jest obecnych wiele jednostek i są one ciasno upakowane, ten problem staje się znacznie bardziej poważny. Uruchamiając ten mod, możesz spodziewać się poprawy FPS w obszarach z dużą ilością jednostek. Poniżej znajduje się film pokazujący różnicę w FPS po usunięciu tych sprawdzeń kolizji na moim PC. Ten mod ma na celu naprawienie: [tu wpisz problem, który został potwierdzony na bug trackerze za zgodą społeczności]. Forge: [tu wpisz informację o Forge]. Przedstawienie wideo: [tu wpisz link do wideo prezentującego mod]. 🎮🔧
Pobierz Entity Collision FPS Fix Refabricated
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
Entity_Collision_FPS_Fix-fabric-1.19-2.0.0.0.jar | Fabric | 1.19 | |
Entity_Collision_FPS_Fix-fabric-1.18.2-1.0.0.jar | Fabric | 1.18.2 |