Mody do Minecraft Right Enhanced AI
Enhanced AI logo

Enhanced AI

Creepery włamujące się, Zombie wydobywające i Szkielety strzelające

Kategorie modów


Downloads 2M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 3 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

Insane96 awatar

Insane96

Opis moda

Enhanced AI to mod zmieniający sztuczną inteligencję mobów, sprawiając, że stają się bardziej inteligentne i trudniejsze do pokonania. Konfiguracja domyślna modów jest urozmaiceniem trudności vanilli. Możesz dostosować konfigurację, aby przeżyć prawdziwy koszmar lub ułatwić sobie rozgrywkę. Mod ten zależy od InsaneLib. Wspieraj mnie na Patreonie! Uzyskaj dostęp do wczesnych aktualizacji modów oraz prywatnego serwera Minecraft tylko dla patronów! Sprawdź wiki, aby uzyskać więcej informacji o konfiguracji. Lista funkcji: Wszystkie moby Anty-cheese Moby z tą funkcją (domyślnie wszystkie potwory) będą niszczyć łodzie i wozy, w których utkną. Można skonfigurować, aby uniemożliwić mobom transportowanie wózków lub łodzi. Unikanie eksplozji Wszystkie moby będą uciekać przed Creeperem stojącym przed wybuchem lub podpalonym TnT. Złość górników Zombified Piglins zostaną zirytowani, gdy gracz w pobliżu zniszczy kwarc. Można skonfigurować, aby dowolny mob celował w gracza niszczącego konkretne bloki. Rybacy Moby z wędzą będą mogły wciągnąć graczy. Domyślnie tylko Zombie może pojawić się z wędzą. Gdy wciągnięty, istnieje szansa, że przedmioty w ekwipunku celu zostaną wciągnięte zamiast celu. Ucieczka mobów Wszystkie moby mogą być skonfigurowane do ucieczki przed innym mobem. Domyślnie nie ma ucieczki mobów niestandardowych. Skaczący Wyłączony domyślnie, ponieważ to tylko projekt, sprawia, że moby wykonują mały skok w kierunku celu. Górnicy Moby mogą kopać sobie drogę do celu. Domyślnie tylko zombiaki mogą kopać i są wyposażone w kilof z kamienia. Ruch Moby, które dotrą do bloku, który można wspiąć się na niego (drabiny, pnącza itp.), będą mogły się na niego wspiąć. Dodatkowo moby mają 15% bonusu do prędkości ruchu i 250% bonusu do prędkości pływania. Perłowce Moby z perłami enderowymi będą mogły ich użyć, aby dotrzeć do celu. Domyślnie tylko zombiaki mogą pojawić się z 3 perłami enderowymi. Jeżdżenie Niektóre moby mogą jeździć na innych mobach. Domyślnie tylko Pająki mogą być jeźdźcami, a Zombie, Creepery, Huskowie, Zombie Villagers, Drowned, Skeletony, Strays i Pająki Jaskiniowe mogą być jeźdźcami. Nakierowanie Moby mają ulepszone zdolności celowania. Mają zwiększony zasięg wzroku (mogą widzieć cele z dalszej odległości) i mogą także wyczuwać cele przez ściany. Moby mają również lepsze celowanie po trafieniu (np. Creepery zmienią cel, jeśli ktoś ich uderzył z bliska). Ponadto moby nie będą już walczyć między sobą, mają małą szansę na neutralność, są również podatne na efekt ślepoty. Gryzący Zombiaki (domyślnie) mogą gryźć jednostki, które je uderzyły bez broni. Zakłócenie przedmiotu Moby, które uderzą w jednostkę, mogą ją rozbroić. Domyślnie tylko Enderman może to zrobić. Atakowanie wręcz Zasięg ataku jest teraz uzależniony od atrybutu forge:entity_reach oraz atrybutu prędkości ataku. Ponadto moby korzystają z nowych zmian dotyczących ataku 1.20.2. Otwieranie drzwi Moby mogą otwierać drzwi. Domyślnie tylko moby z długimi nosami mogą to zrobić. Tworzenie Moby Min odległość pojawiania się została zwiększona, a maksymalna zmniejszona, co oznacza, że moby będą pojawiać się bliżej gracza. Interakcje z Strażnikiem Moby uciekają od Strażnika. Zwierzęta Przestraszone i Atakuje Niektóre zwierzęta będą uciekać od graczy na widok, podczas gdy inne będą atakować z powrotem. Ucieczka grupowa Jeśli zwierzę zostanie zaatakowane, wszystkie inne zwierzęta tego samego typu w pobliżu uciekną lub zaatakują z powrotem. Nie kuszone Niektóre zwierzęta nie kuszą się jedzeniem. Atak Blazes Blaze mają zróżnicowane parametry podczas strzelania ogniem. Mogą strzelać częściej, rzadziej, szybciej, wolniej, z większą/mniejszą niedokładnością... Błędy Srebrzyków Srebrzyki będą wezwać więcej srebrzyków, gdy zostaną zranione i szybciej. Creeperzy Puchną Creepery mają szansę pojawić się z możliwością ignorowania ścian, rozbicia, chodzenia podczas wybuchu lub zdolności rzuconego w kierunku celu. Drowned Pływanie Pływanie Drowned jest szybsze i używa atrybutu prędkości pływania zamiast atrybutu prędkości ruchu. Ponadto AI do pływania powinno być nieco lepsze. Endermen Przyjdź tutaj Wyłączone domyślnie, endermany teleportują graczy, jeśli nie mogą ich osiągnąć. Strzelanie Ghastów Ghasty mogą strzelać do 3 kul ognia i mogą być w stanie strzelać, gdy nie widzą celu (przez złamanie). Iluzjoniści Strzelanie Zmiana zasięgu strzału, czasu odnowienia i niedokładności Iluzjonistów Ucieczka Iluzjoniści mogą uciekać przed celem i atakować podczas ucieczki Razory Rozrywacze mogą zostać zdeterminowane blokami z użyciem tagu bloku Zwierzęta domowe Golemy śnieżne Strzelają szybciej, zadają obrażenia kulami śniegu, zamrażają wrogów i leczą inne bałwany Golemy żelazne Mają wrodzoną redukcję obrażeń o 40% i ogień trwa krócej Wilki Wilki mają podwójne punkty życia i obrażenia Strzelające skrzynki Mogą strzelać pająki Webber Niektóre pająki mogą rzucać spowalniające sieci na cele Różności Pająki otrzymują -90% obrażeń z upadku Atakowanie wioski Jeśli reputacja jest zbyt niska, wioskańcy zaatakują gracza Czarownice Mroczne sztuki Niektóre czarownice mogą pojawić się z umiejętnością używania mrocznych sztuk. Użyją jaja spawna, aby spowodować pojawienie się wioski i uderzą w nią piorunem, aby przemienić ją w czarownice. Rzucanie mikstur Czarownice będą mądrzejsze w rzucaniu mikstur. Mogą także rzucać dwie z rzędu, trwające mikstury i te niedobre. Mogą również używać wolnego spadku podczas upadku. Spragnione Mogą mądrze pić mikstury Ucieczka Czarownice mogą uciekać przed celem i atakować podczas ucieczki.