Deep Mob Evolution
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.12.2]Kategorie modów
Twórcy modów
Pansmith
serenibyss
Opis moda
Deep Mob Evolution to kontynuacja rewritingu Deep Mob Learning autorstwa mustapelta, dodając nowe funkcje (patrz poniżej), które byłoby niemożliwe do zaimplementowania jako modyfikacja oryginału. Discord Addons: Blood Magic Addon Zmiany w porównaniu do oryginalnego Deep Mob Learning W pełni konfigurowalne modele danych JSON typy, poziomy, próby i typy Living Matter Nowe typy, poziomy i próby mogą być dodawane lub istniejące zmienione/usunięte Odniesienie do Wiki dla więcej informacji na temat dodawania ich. Tekstury modeli danych, Pristine Matter i Living Matter dla dodanych typów mogą być dostarczane przez paczkę zasobów lub za pomocą modów takich jak ResourceLoader. Domyślne tekstury zapasowe będą używane, jeśli nie zostaną znalezione odpowiednie pliki tekstur. Przepisy dla modeli danych oraz produktów Living Matter są zdefiniowane w plikach konfiguracyjnych Modele danych mogą być dodawane, usuwane i w pełni konfigurowane Zobacz SettingsGuide.txt w folderze konfiguracji modów dla więcej informacji Maszyny są sterowane czerwonym kamieniem (zawsze włączone / włączone z sygnałem / wyłączone z sygnałem / zawsze wyłączone) Maszyny nie mają ograniczeń co do stron wejścia/wyjścia Symulacyjna Komora pozwala na wprowadzanie modelu danych i gliny polimerowej z dowolnej strony oraz wyjście Living/Pristine Matter z dowolnej strony Fabrykant łupów pozwala na wprowadzanie Pristine Matter z dowolnej strony i wyjście przedmiotów łupów z dowolnej strony Dostępna jest ustawienie konfiguracyjne do przywrócenia oryginalnego zachowania DML Bloki maszyn zmieniają wygląd w zależności od bieżącego stanu produkcji (bezczynne / działające / błąd) Kilka drobnych usprawnień QoL Pod maską usprawnienia wydajności Aktualizacja z DeepMobLearning Ten mod używa tych samych nazw rejestracyjnych przedmiotów i bloków co oryginał, więc aktualizacja na miejscu jest możliwa w następujący sposób: Zawsze zrób kopię zapasową swojego świata przed zmianą modów! Dodaj nowy słoik modułowy i usuń stary Uruchom Minecraft raz (nie ładuj swojego świata!) aby wygenerować nowe pliki konfiguracyjne (config/deepmobevolution/*) Ręcznie skopiuj jakiekolwiek zmiany, które wprowadziłeś do oryginalnej konfiguracji (config/deepmoblearning.cfg) do nowych plików Stary plik konfiguracyjny może być usunięty, nie jest używany przez ten mod Teraz możesz ponownie uruchomić Minecraft i załadować swój świat - skończyłeś! Co robi ten mod (adaptacja opisu oryginalnych modów) Mod przyjazny dla serwera i zgodny z pokojowym uzyskiwaniem łupów z mobów. Początkowo inspirowany modułem Soul Shards, w którym można było zbierać zabójstwa mobów, aby później użyć ich do spawnerów mobów. Ten mod używa Modeli Danych, które możesz trenować, pokonując potwory, zarówno w świecie, jak i wirtualnie w Komorze Symulacyjnej. Symulacja modelu dodatkowo produkuje dwa rodzaje materii: Living Matter (związane z wymiarem, z którego pochodzi mob), które można wytwarzać w różne przedmioty łupów Pristine Matter (unikalne dla każdego typu Modelu Danych), które można umieścić w Fabrykancie Łupów, aby wyprodukować wybór przedmiotów łupów. Wyższe modele generują więcej tego typu materiału. Komory Symulacyjne i Fabrykanci Łupów wymagają energii Forge do działania, która obecnie nie jest dostarczana przez ten mod. Obie maszyny można w pełni zautomatyzować za pomocą metod standardowych (lejki) lub dodanych przez moda, takich jak itemducts z Thermal Expansion lub przewody z EnderIO. Zacznij od zrobienia Deep Learnera i co najmniej jednego Modelu Danych. Włóż Model Danych do Deep Learnera i idź zabić kilka mobów wymaganego typu, aby wzmocnić Model co najmniej do poziomu Podstawowego. Następnie możesz włożyć go do Komory Symulacyjnej, aby zacząć produkować Materię! Aktualne wsparcie modów out-of-the-box Modele Danych i Living Matter dla następujących modów zostały zdefiniowane w domyślnej konfiguracji: Thermal Foundation (jeden połączony Model Danych dla Elementalów Termicznych, tj. Blizz, Blitz i Basalz) Twilight Forest (Twilight Matter; cztery kategorie mobów: Forest, Swamp, Darkwood i Glacier) Tinkers Construct (Blue Slime) Matter Overdrive (Rogue Android)
Pobierz Deep Mob Evolution
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
DeepMobEvolution-1.12.2-1.2.2.jar | Forge | 1.12.2 |