Divine Journey
Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
AtricosHU
Opis moda
Zapraszamy do Divine Journey! Divine Journey to ukończony projekt, 1.5.7 prawdopodobnie będzie ostatnią aktualizacją. Divine Journey 2 dla wersji 1.12.2 został wydany! Istnieje publiczny serwer Discord dla Divine Journey 2, do którego możesz dołączyć: Jeśli chcesz wypróbować Divine Journey w wersji 1.12.2, istnieje port o nazwie Celestial Journey stworzony przez Unhook! To paczka dla ekspertów, co oznacza, że receptury są znacznie trudniejsze, a twój cel jest jeden: Utwórz Nieskończone Ingoty Nieskończoności... osiągnięte poprzez najpierw stworzenie jednego, a następnie umieszczenie go w Creative Strongbox. Wymaga to dużo ustawień automatyzacji i dobrej wiedzy o grze! Zarówno Księga Zadań, jak i Księga Osiągnięć pomogą ci tam dotrzeć. TA PACZKA ZAWIERA DWIE TRYBY: - TRYB ŁATWY [trudniejszy niż tryb PO2 Titan] - TRYB TRUDNY (DOMYŚLNY) [trudniejszy niż tryb PO2 Kappa] ABY PRZEŁĄCZYĆ SIĘ MIĘDZY TYMI TRYBAMI, UŻYJ: /ftb_mode set easy lub /ftb_mode set hard TA PACZKA ZAWIERA WYBIERANIE ZASOBÓW Z NARZĘDZIAMI Jak skonfigurować serwer Divine Journey (na dole na głównej stronie): Najnowsze pliki serwerowe (1.5.7): _________________________________________________________________________________________________ Średni czas ukończenia: Tryb Łatwy: 300 - 600 godzin w grze Tryb Trudny: 500 - 1000 godzin w grze _________________________________________________________________________________________________ Przejdź przez całe DivineRPG i 4 inne Magiczne Mody Linearna progresja 800 Zadań w Księdze Zadań 300 Osiągnięć w Księdze Osiągnięć... Podobnie jak w FTB Infinity Evolved Skyblock i Project Ozone 2 1140 zmodyfikowanych receptur 30 rzeczy do stworzenia w trybie kreatywnym _________________________________________________________________________________________________ Oryginalny wątek na MinecraftForum z dużo więcej informacji. Ta paczka zawiera Fastcraft, stworzony przez Playera, domyślnie włączony. Link: poprawia wydajność Minecrafta. Aby wyłączyć Fastcraft, przejdź do folderu instalacji/mods/ i usuń fastcraft-###.jar. Jeśli zauważasz problemy, skontaktuj się z autorem moda. _________________________________________________________________________________________________ Przedstawiony Let's Play autorstwa To Asgaard: Ep 30 Base Tour: EP 1: _________________________________________________________________________________________________ Najczęściej zadawane pytania (FAQ): Pytanie: Dla jakiej wersji Minecrafta przeznaczona jest ta paczka? Odpowiedź: 1.7.10 Pytanie: Jakie mody są w niej zawarte? Odpowiedź: Pytanie: Jak stworzyć serwer Divine Journey? Odpowiedź: Jak skonfigurować serwer Divine Journey (na dole na głównej stronie): Pytanie: Ile RAMu potrzebuję dla klienta / serwera? Odpowiedź: Dla klienta, 4 GB RAMu wystarczy. Dla serwera, w zależności od liczby graczy: 4 - 120+ GB RAMu (dla 2 - 30+ graczy). Pytanie: Jak dać mojemu klientowi więcej RAMu? Odpowiedź: Curse Launcher: Ikona zębatki w lewym dolnym rogu (Ustawienia) -> Minecraft -> Ustawienia Java -> Przydzielona Pamięć Technic Launcher: Góra po prawej stronie Zębatka (Opcje) -> Ustawienia Java -> Pamięć Pytanie: Jak dać mojemu serwerowi więcej RAMu? Odpowiedź: Jest to wyjaśnione na dole na głównej stronie: Pytanie: Którą wersję Javy muszę użyć? Odpowiedź: Java 8. Pytanie: Jak dokładnie różnią się tryby Łatwy i Trudny? Odpowiedź: Zmienione receptury są znacznie mniej monotonne w Trybie Łatwym. Sprawdź zakładkę Obrazki: Link: Pytanie: Gdzie jest folder instalacji / Gdzie znajdę pliki zapisane? Odpowiedź: Curse Launcher: C:/Users/*twojanazwa*/Documents/Curse/Minecraft/Instances/Divine Journey Technic Launcher: C:/Users/*twojanazwa*/AppData/Roaming/.technic/modpacks/divinejourney (Aby dostać się do folderu Roaming, wpisz %appdata% w wyszukiwarce menu Start systemu Windows.) Pytanie: Czy muszę tworzyć nowy świat po aktualizacji paczki? Odpowiedź: Nie. (Chyba że specjalnie zaznaczę to w Changelogach, ale jeszcze tego nie zrobiłem.) Pytanie: Czy dodasz modyfikację X? Odpowiedź: Nie, Divine Journey to ukończony projekt. Pytanie: Czy zmienisz recepturę X / konfigurację X? Odpowiedź: Nie, Divine Journey to ukończony projekt. Pytanie: Chcę dodać mod OptiFine, ale gra mi się zawiesza. Co zrobić? Odpowiedź: Najpierw usuń FastCraft. Te dwa mody nie działają razem. Pytanie: Co odblokowuje zadanie X? A: Możesz to sprawdzić samodzielnie. 1. Przejdź do folderu instalacyjnego Divine Journey/config/hqm. 2. Otwórz editmode.cfg i zmień B:UseEditor=false na B:UseEditor=true. 3. Uruchom klienta i stwórz nowy świat. 4. Otwórz Księgę Zadań i zobacz, jakie zadanie wymaga wykonania innego zadania i które je odblokowuje. (To nie wpłynie na tryb wieloosobowy, chyba że zmienisz tryb edycji w folderze serwera.) Pytanie: Nie mogę ukończyć zadania X. Dlaczego? Odpowiedź: Istnieją pewne znane błędy zadań: Link: Ale żaden z nich nie jest poważny. Dlatego też nie naprawiam ich. Jeśli chcesz siłą odblokować zadanie, wpisz /hqm edit lub /hqm edit nazwa_gracza w grze. (Wymaga to włączenia cheatów w trybie jednoosobowym lub bycia OPem w trybie wieloosobowym.) Daje to wersję OP Księgi Zadań, w której możesz odblokować dowolne zadanie, klikając Shift. Pytanie: Dlaczego nie mogę stworzyć Zaklętego Zaklinacza / Automatycznego Banku Rzemiosła Rozszerzonego Project Red? Odpowiedź: Ponieważ został wyłączony. Powoduje to błąd związany z obiektami, który powoduje awarię gry po pewnym czasie od załadowania. Jedynym sposobem na zapobieżenie awariom byłoby usunięcie bloku z gry w MCEdit. Pytanie: DivineRPG dodaje sposób na tworzenie Bedrocka. Czy został wyłączony? Odpowiedź: Tak. Pytanie: Nie mogę zbudować Rytuału Magii Krwi, ponieważ Rytuałny Pisak jest zablokowany przez inne rzeczy. Co zrobić? Odpowiedź: Możesz zbudować Rytuał ręcznie i pokolorować Kamienie za pomocą Narzędzi Inskrypcji Elementarnych. Gdy są one związane, można je również naprawić, klikając prawym przyciskiem myszy na nich. Pytanie: Jak zautomatyzować Zestaw Chemii Alchemicznej? Odpowiedź: Użyj Rytuału Ballady Alchemii: Link: Pytanie: Jak zautomatyzować Rytuał Wiązania? Odpowiedź: Użyj Wyrzutników do upuszczenia wymaganej pozycji i Autonomicznego Aktywatora do kliknięcia na centralny Kamień Rytuału. Użyj Skrzyni Odkurzacza, aby zebrać wynik. Pytanie: Jak zautomatyzować Runy Botanii? Odpowiedź: Utwórz farmy, aby zautomatyzować składniki (Klocki Netherytu i Krwiopłatów można zduplikować w Zestawie Chemii Alchemicznej). Stwórz wzór dla wszystkich wymaganych przedmiotów, wyślij je do Ołtarza Runicznego i upuść je za pomocą Klatki Otwartej. Użyj Komparatora, aby wykryć, czy na Ołtarzu Runicznym są jakiekolwiek przedmioty, opóźnij upuszczanie Kawałka Żywej Skaly i użyj Autonomicznego Aktywatora z Różdżką Lasu, aby stworzyć Runę. Użyj Skrzyni Odkurzacza z filtrem, aby ją zebrać. Pytanie: Jak zautomatyzować Ołtarz Infuzji? Odpowiedź: Użyj Pazura Infuzji Gadomancy, aby rozpocząć proces tworzenia, Infuzji Dostarczyciela do dostarczenia wszystkich Aspektów oraz przewodów przedmiotów z filtrami, aby umieścić odpowiednie przedmioty na Podstawach. Możesz użyć bramek logicznych ProjectRed, aby to wszystko połączyć. Pytanie: Jak zautomatyzować tworzenie Kamieni Nekromantycznych? Odpowiedź: Użyj Emitora Poziomu do wysłania sygnału, jeśli masz mniej niż X Kamieni Nekromantycznych w swoim Systemie ME, i użyj Czujnika Dnia, aby uruchomić proces tylko w nocy. Użyj powolnego Timera (aby twój Ołtarz mógł się przeładować) i za każdym razem, gdy on klika, wrzuć wymagane przedmioty w okrąg i aktywuj Rytuał za pomocą Autonomicznego Aktywatora. Użyj Skrzyni Odkurzacza z filtrem, aby zebrać Kamień Nekromantyczny. Pytanie: Jak zautomatyzować tworzenie Pułapek na Stworzenia? Odpowiedź: Użyj Wyrzutników Bloków i Autonomicznych Aktywatorów, aby umieścić Sadzonki Olszy, Zombiaka (z Fiołem Dusz), i aktywować Swój Rozwijający się Kłąb. Zbieraj Pułapki za pomocą Wybijaków Bloków i Skrzyni Odkurzacza z filtrem. Następnie prześlij je do innego obszaru, gdzie Wyrzutnik Bloków umieszcza je z opóźnieniem, i pozostaw tylko 1 blok odstępu u góry dla Nietoperza, który zostaje uwolniony z Fioła Dusz przez inny Autonomiczny Aktywator. Złam wynik za pomocą Wybijaka Bloków. Pytanie: Jak zautomatyzować Koboldyt? Odpowiedź: Przypnij Hobgobliny w Drewnianej Klatce, aby ledwo sięgnęły jednej strony. Umieść Wyrzutniki Bloków po tej stronie, które umieszczają Klocki Kamienia. Uzbroj Hobgoblina w Żelazne Kilofy, a później Kilofy Koboldytu, aby mógł łamać Kamień, ale nie Wyrzutniki Bloków. Zbierz Kurz Koboldytu za pomocą Skrzyni Odkurzacza. Pytanie: Jak zautomatyzować Poppety Ochrony Przed Śmiercią? Odpowiedź: Masz 2 opcje: Użyj przedmiotów związanych z Zzacharium lub Ołtarza Infuzji. Jeśli używasz Zzacharium, najpierw stwórz farmę Koleczki Cierń i MFR Auto-Browara. Aby zautomatyzować składniki Witchery, użyj wielu Ołtarzy i obszarów otoczonych, aby upuścić przedmioty do Kociołków za pomocą Dystrybutora. Możesz użyć dowolnego Przewodu Płynowego do dostarczania Wody do Kocioła i Kociołka. Jeśli używasz Ołtarza Infuzji, będziesz musiał zautomatyzować tylko część Witchery, ale tworzenie potrwa dłużej. Pytanie: Jak zautomatyzować ponowne pojawienie się i zabicie Smoka Endera? Odpowiedź: Użyj Budownika, aby stworzyć platformę Respawnu i aktywuj ją za pomocą Autonomicznego Aktywatora. Zmierz, jak długo trwa pojawienie się Smoka i użyj Timera, aby strzelać do niego z wielu Autonomicznych Aktywatorów pełnych w pełni ulepszonych Łuków Draconic. Zbierz łupy za pomocą Skrzyni Odkurzacza, i użyj MFR Chunk Loader, aby załadować cały obszar (Nie chcesz, aby część twojego urządzenia - być może ta, która strzela Strzały - wyłączyła się.) _________________________________________________________________________________________________ Dzięki dla: XxShadow, za wiele pomysłów na receptury i pomysł na dodanie Gadomancy Azrael555666, za stworzenie serwera testowego Xellik, za znalezienie kilku ważnych błędów Afridqvist, za znalezienie wielu błędów zadań Samario, za ikony Demonic Gem i Lambcrystal.
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz Divine Journey
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft |
---|