DeceasedCraft - Modern Zombie Apocalypse
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.18.2]Kategorie modów
Twórcy modów
TqLxQuanZ
Opis moda
DeceasedCraft to piękny, nowoczesny zombie apocalypse, który jest odpowiedni dla graczy poszukujących ekscytującej, nowej eksploracji, wymagającej rozgrywki, cięcia/kłucia i strzelania do zombie. Zapewnia również semi-realistyczną rozgrywkę i doświadczenie, w której wszystkie przepisy są jak najbardziej realistyczne, w tym postęp technologiczny i inne. Pozwala ci doświadczyć rzeczywistego budownictwa nowoczesnego, w tym dostosowanego łupu w zależności od rodzaju budynku i możliwości przejęcia budynku, aby uczynić go bazą i bronić się przed hordami! Rozważ to jako jedną z najlepszych ręcznie wykonanych modyfikacji zombie apocalypse! Współpraca z więcej niż 2 graczami jest zalecana, ponieważ są w niej pewne trudności. Specjalnie zaprojektowane, dostosowane nowoczesne miasta zbudowane przez _C70_. Składa się z obszaru mieszkalnego, obszaru miejskiego, a na końcu obszaru dzikiego. Ponad 100 broni, w tym broń biała i strzelby, wszystkie możliwe do wykonania za pomocą modów technologicznych. Ponad 100 potraw, a jedzenie różnych potraw sprawia, że stajesz się silniejszy. Drzewo umiejętności, które rozwija się poprzez wykonywanie związanych działań, aby uczynić cię silniejszym. Ruch parkourowy, aby unikać zagrożeń lub wykonywać nadzwyczajne umiejętności walki. System zarażenia, który ma szansę zarażenia graczy i zamienienia ich w zombie w ciągu czasu, uleczalny za pomocą złotego jabłka. Realistyczny system zdrowia dla każdej części ciała. System diety dla wzmocnień. Temperatura i pory roku. Ustawienia hardcore, jeśli umrzesz, tracisz wszystkie bonusy zdrowia. Immersive Engineering i Create są tutaj, aby ci pomóc w produkcji związanego z technologią lub obrony bazy. Samochody i samoloty są dodane i produkowane za pomocą modów technologicznych. Wskazówki FTB Quests są dostarczane, jeśli nie wiesz, co jest w grze. Silniejsi wrogowie, gdy zaawansujesz dalej od obszaru startowego. Realistyczne przepisy na wytwarzanie nowoczesnych materiałów. Przebudowa silnika dźwiękowego. Różnorodne mody dekoracyjne i meblowe. Pakiet serwerowy jest zapewniony! Teraz możesz grać ze znajomymi. I wiele więcej... Wymagane minimalne przydzielenie pamięci RAM: SinglePlayer: 5GB Klient: 4GB Serwer: 4GB Zalecane przydzielenie pamięci RAM: SinglePlayer: 5GB ~ 6GB Klient: 5GB ~ 6GB Serwer: 5GB ~ 6GB Proszę korzystaj z najnowszej wersji, aby zapewnić najlepsze doświadczenie, ponieważ mają poprawki błędów. Uwaga: Jeśli hostujesz serwer za pośrednictwem stron internetowych, upewnij się, że ustawienie Włącz bloki poleceń jest włączone, w przeciwnym razie możesz przegapić niektóre pojazdy i inne. Embeddium jest już w pakiecie modów. Bardzo zaleca się korzystanie z Shaderów Complementary/Reimagined lub innych shaderów dla lepszej wizualizacji, jeśli masz odpowiedni sprzęt. Upewnij się, że pakiet modów jest zainstalowany za pomocą odpowiednich launchersów, ponieważ wszystkie konfiguracje klienta są niezbędne dla najlepszego doświadczenia, aby zapobiec konfliktom z przypisaniami klawiszy i modami klienta dla większej optymalizacji. Nie pobieraj pakietu serwerowego i nie używaj go jako pliku gry do uruchomienia go, ponieważ brakuje wielu modów optymalizacji klienta. Jeśli pakiet modów stanie się powszechnie popularny, mam już więcej planów na jego temat, w przeciwnym razie, jeśli naprawdę nie jest tak bardzo zabawny dla większości ludzi, zdecyduję się go porzucić i kontynuować zajęty życiem. Jednym z przyszłych planów, jeśli stanie się popularny, będzie dodanie nowych rodzajów budynków, centrum handlowe, bazę wojskową lub laboratorium itp. Nether jest obecnie wyłączony, nie ma jeszcze planów dotyczących tego. To samo dotyczy The End. Aktualizacja fazy 1 gry została zakończona, obejmuje obszar dzikiego, specjalne wrogie jednostki z niego oraz zestawy pancerzy. Aktualizacja fazy 2 (Incursion Update) jest już zakończona, dodaje nowe budynki charakterystyczne, więcej bossów i rodzajów wrogów oraz więcej mechanik. Faza 3 będzie miejmy nadzieję, ostatnią fazą tego pakietu modów, dodając proceduralnie generowane NPC, nowe wymiary i Lory. Wszelkie sugestie będą mile widziane, o ile są rozsądne lub mają sens, takie jak dodawanie nowych modów, nowych przepisów, silniejszych przeciwników itp. Druga główna aktualizacja dla DeceasedCraft jest już tutaj! Obejmuje wiele rzeczy związanych z walką i ekwipunkiem. Changelogi: Ważne uwagi: Wersja v5.0 nie będzie kompatybilna z v4.4.6 i wszystkimi wcześniejszymi wersjami, ponieważ kilka modów jest usuwanych i spowoduje opóźnienia. Główne zmiany: Dodano TAC, w zamian usunięto Additional Guns. Dodano Umiejętności Puffishs dla dostosowanych drzew umiejętności, w zamian lepsze umiejętności poziomowania są usuwane z powodu pewnych problemów, które są podzielone na 4 typy. Dodano więcej drobiazgów od Nameless Trinkets dla większej różnorodności drobiazgów. Dodano kilka skał i patyków, aby świat stał się bardziej naturalny. W pełni odświeżono wszystkie efekty zestawów pancerzy, aby zachęcić graczy do posiadania różnych zestawów do różnych efektów. Dodano nowy wymiar i główny quest jako cel końcowy gry. Dodano sprawdzanie hordy podczas korzystania z kalendarza. Budynek hordy teraz pojawia się wszystkie naraz, zamiast powoli się pojawiać. Horda teraz występuje co 15 dni, zamiast co 20 dni. Mobów niszczących bloki zaczną pojawiać się po 75 dniach czasu gry indywidualnego gracza, więc odpowiednio się przygotuj, chyba że trzymasz się taniej metody jak Skybase. Zwierzęta zombie teraz nie pojawiają się już pod ziemią, ponieważ to nie ma sensu. Złote jabłko nie może już być łatwo wytworzone, będziesz musiał przejść ścieżkę questów, aby znaleźć składniki do jego wytworzenia. Maska przeciwgazowa teraz zużywa trwałość, gdy jesteś w dzikim terenie. Dodano Zombie Extreme dla większej różnorodności mobów. Dodano Xaeros Minimap i World Map, aby zastąpić FTB Chunks. Dodano Open Parties dla ochrony roszczeń, co dodatkowo chroni przed fałszywymi graczami i eksplozjami. Dodano Create Big Cannons dla większej różnorodności obrony i ofensywy. Dodano meble Paladins i wycofano lodówkę z mrcrayfish furniture, ponieważ powoduje awarie. Dodano SnowRealMagic dla bardziej immersyjnej zimy. Dodano wsparcie lokalizacji dla książki zadań i innych rzeczy. (Jeśli ktoś jest zainteresowany pracą nad lokalizacją pakietu modów dla swojego języka, proszę napisz do mnie na CF lub Discord) Przebudowa książki zadań dla czystszej prezentacji i więcej informacji. Zmniejszono wszelkie łupy artefaktów i ich użycie, ponieważ niszczą równowagę gry. Zmiany w budowie: Dodano drugi najwyższy budynek w grze, który jest kondominium. Dodano laboratorium jako cel ostateczny. W pełni odnowiono bazę wojskową. Dodano nowy obóz wojskowy w dzikim terenie. Dodano kilka nowych budynków typu fabryka w dzikim terenie. W pełni odnowiono miasto i ulice mieszkalne, aby były czystsze i łatwiejsze do nawigacji samochodami, w tym autostrady, gdy połączone z miastem. W pełni odnowiono ulicę dzikiego terenu, aby była bardziej niebezpieczna i czystsza. Zmiany: Dodano przedmioty związane z bezpieczeństwem w biurach. Dodano spadające kable rurkowe do obiektów biurowych. Dodano wszystkie obudowy dla amunicji TAC. (Od Mygnol) Dodano wszystkie przepisy na wytwarzanie obudów amunicji i ich wariantów pocisków. Dodano kredki, teraz można zacząć rysować po mieście albo używać markerów. Dodano Nyfs Spider dla fajnych pająków wspinających się. Dodano Fast IP dla szybszego pingowania ip zamiast utknięcia w pętli DNS. Dodano animację Not Enough dla bardziej immersyjnych animacji podczas wykonywania określonych działań. Dodano Easy Villager dla mniejszego lagu przy wyszukiwaniu ścieżek wioski. Dodano nowy panoramę na ekranie tytułowym. Dodano kilka nowych zbroi z ApocalypseNow. Samochody można ponownie podnosić za pomocą CarryOn, ale mogą wyglądać dziwnie, jeśli to zrobisz. Wzmocniono sprawdzanie poziomu światła dla wrogów wrogich, teraz pojawiają się tylko w bloku poniżej poziomu światła 3. Zaktualizowano tabelę łupów dla nowych form formowania obudów karabinowych. Zaktualizowano opis nowych form i amunicji. Zaktualizowano handel z wioską na broń i amunicję, aby korzystać z TAC. Poprawne przypisanie wszystkich klawiszy Parcool i innych klawiszy, aby zapobiec konfliktom. Strzelec pasożytniczy nie pojawia się już w dzikim terenie, został przeniesiony do nowego wymiaru. Przepis na maskę przeciwgazową jest teraz łatwiejszy i nie wymaga craftera mechanicznego. Zmieniono przepis na palenisko. Zbieranie drewna siekierą teraz automatycznie kroi wszystko bez skradania. Statystyki szczęścia teraz wpływają na tabele łupów znacznie, w zamian większość tabel łupów jest znerfiona. Blok asfaltowy już nie zwiększa prędkości poruszania się, ponieważ wpływa na niektóre inne pojazdy. Wzmocniono depozyty galeny. Przeniesiono kilka żył minerałów z Netheru do nowych wymiarów. Wzmacniano biomy o mnóstwo, żeby były bardziej powszechne. Skały Embellishcraft teraz generują się w nowym wymiarze. Wyłączono pojawianie się ocalonych, ponieważ nie spełniają one obecnie żadnego celu i ciągłych pytań. Wzmocniono bossa z dzikiego terenu. Dostosowano wskaźnik wzrostu korundu. Ponownie zorganizowano wszystkie pliki skryptów. Ponownie zrównoważono izolacyjność materiału i wzmocniono zestaw futra i hoglin. Ponownie zrównoważono efekty diety. Zrównoważono wszystkie łupy budynków, ponieważ błędnie gwarantują pojawienie się rzadkich przedmiotów. Ponownie zorganizowano porządek przepisów dla łatwiejszego patrzenia na mechaniczne tworzenie, jeśli przepis na stół rzemieślniczy nie istnieje. Posprzątano wiele nieużywanych konfiguracji lub starszych konfiguracji. Poprawki: Naprawiono, że pancerze stalowe nie można naprawić za pomocą płyt stalowych. Naprawiono, że zbroje tier 1 używają nieprawidłowego przedmiotu do naprawy. Naprawiono dziwny błąd TAC, który miał zły tag na nieistniejący przedmiot, powodując zamrożenie serwera podczas losowego uruchomienia. Naprawiono, że imitacja skóry i futro nie miały żadnych efektów izolacji. Naprawiono, że naprawa nie naprawia w pełni przedmiotu, gdy jest to ostatni przedmiot, i powinna zużyć odpowiednią ilość. Naprawiono, że niedźwiedź zombie nie zaraża gracza. Naprawiono niektóre błędy w logach. Naprawiono, że odłamek netheritu nie jest w stanie naprawić pancerza z netheritu. Naprawiono, że blok komend nie wywołuje poprawnie i pozostaje. Naprawiono rzadkie przypadki, w których zdrowie gracza lub zdrowie jednostki jest NaN i staje się nieśmiertelne. Naprawiono, że wydra pojawia się jak szalona, teraz pojawiają się maksymalnie 3 w określonym obszarze. Nowe dodatki modów: Dodano opcje Textruess embeddium. Dodano JEI Multiblocks. Dodano Nerb dla optymalizacji nieużywanych przepisów. Dodano MaxHealthFix, aby naprawić dziwny problem, gdy pierwsza pomoc lub maksymalne zdrowie nie przywraca się do swojej wartości po zalogowaniu. Dodano AnvilNeverTooExpensive, aby użyć więcej poziomów do dodawania ulepszeń. Dodano Better Compatibility Checker, aby lepiej sprawdzić wersję serwera. Dodano Armors Point, aby lepiej wyświetlać zdrowie i pancerz, gdy przekroczy 20 ilości. Dodano Pehkui i VMH dla różnorodności rozmiarów mobów modowych. Dodano BeeFix do naprawy niektórych problemów z pszczołami. Dodano Lightspeed, aby przyspieszyć wydajność uruchamiania. Dodano szybkie asynchroniczne zapisywanie świata, aby zapobiec nagłym spadkom wydajności. Dodano WATUT do immersyjnych animacji graczy podczas ich działań. Dodano Comforts dla śpiworów. Dodano Create Deco dla większej ilości dekoracji. Dodano Builders Delight dla większej ilości bloków i dekoracji. Dodano Mobtimization do optymalizacji wszystkich ścieżek obcych mobów. Dodano Comforts. Dodano BetterChunkLoading. Dodano FastAsyncWorldSave. Usunięto: Usuni
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz DeceasedCraft - Modern Zombie Apocalypse
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
DeceasedCraft-5.2.3.zip | Forge | 1.18.2 |